Hey guys, How to purify amphetamine powder? is it same to purify MDMA crystals?
coke199 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined May 28, 2022 Messages 31 Reaction score 16 Points 8 Oct 5, 2024 #1 Hey jongens, Hoe zuiver je amfetaminepoeder? Is het hetzelfde om MDMA-kristallen te zuiveren?
skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 05 Oct #2 Los op in een kleine hoeveelheid hete IPA en zet het in de koelkast om af te koelen. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #3 Ik doe nog een zuivering, maar ik leer altijd bij. dus een vraag, met welke zouten werkt ipa herkristallisatie? waarschijnlijk niet met hcl? skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Ik doe het met sulfaatamfetaminezout. Ik heb het nooit gedaan met MDMA of Meth. Er staat een video over het zuiveren van meth hcl op de website. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Ik heb positieve ervaring met MDMA hcl en Meth hcl in IPA. Maar ik betwijfel of dit kan worden gedaan voor amph hcl.
Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #3 Ik doe nog een zuivering, maar ik leer altijd bij. dus een vraag, met welke zouten werkt ipa herkristallisatie? waarschijnlijk niet met hcl? skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Ik doe het met sulfaatamfetaminezout. Ik heb het nooit gedaan met MDMA of Meth. Er staat een video over het zuiveren van meth hcl op de website. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Ik heb positieve ervaring met MDMA hcl en Meth hcl in IPA. Maar ik betwijfel of dit kan worden gedaan voor amph hcl.
Ik doe nog een zuivering, maar ik leer altijd bij. dus een vraag, met welke zouten werkt ipa herkristallisatie? waarschijnlijk niet met hcl?
skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Ik doe het met sulfaatamfetaminezout. Ik heb het nooit gedaan met MDMA of Meth. Er staat een video over het zuiveren van meth hcl op de website.
Ik doe het met sulfaatamfetaminezout. Ik heb het nooit gedaan met MDMA of Meth. Er staat een video over het zuiveren van meth hcl op de website.
Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Ik heb positieve ervaring met MDMA hcl en Meth hcl in IPA. Maar ik betwijfel of dit kan worden gedaan voor amph hcl.
Ik heb positieve ervaring met MDMA hcl en Meth hcl in IPA. Maar ik betwijfel of dit kan worden gedaan voor amph hcl.