A torZon rouba as contas NEW... a não ser que encomendem a partir de uma carteira externa HOX HOX!!!

any name

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Tenho poucas contas.
a última vez que transferi btc e monero e sim, eles são visíveis... após 48 horas, mas ao fazer o pedido... não há saldo suficiente... todas as vezes... não pode retirar... porque a CAIXA é apenas uma imagem... não "clica" / faz nada

criar um bilhete de apoio... só abre a página de registo e não faz mais nada... quando acedo a contas antigas TUDO funciona bem... o apoio não repete quando pede conselhos...

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
292
Deals
1
Tem capturas de ecrã de provas ect

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
79
Deals
28
Torzon tem vários avisos sobre sítios espelho e também formas de verificar antes de pagar qualquer coisa para verificar se o punho é bom. Já comprei cerca de 10 artigos no Torzon, mas é sempre bom verificar a qualidade.

memorex16gb

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
same happened to me. even sent a message to vendor "cannedgoods" asking him about it and he said it might be fluctuation of the BTC price, but I have gotten scammed. starting to accept it.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
81
I've made a number of deals on Torzon, never had any issue and actually had a good experience with admins resolving disputes. Double, triple and quadruple check the onion link to make sure you are not accessing any fake mirrors.

memorex16gb

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
...

Last edited:

memorex16gb

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
...

Last edited:
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.