- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Okej, det är starkare, men starkare betyder inte nödvändigtvis bättre. Någon idé om effekterna jämfört med 5f?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 111
- Deals
- 32
Jag har fått feedback från kunder som säger att det fungerar bättre
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
- By talibanetis
enligt min mening är det åtminstone bäst att göra en vätska för 6cl, jag gillade inte MDMB - CHMINACA
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 111
- Deals
- 32
Vi använder inte produkterna och vet inte exakt hur olika produkter känns, det är som hur en typ av potatischips har olika smaker, vissa människor gillar grillsmak och andra människor gillar tomatsmak. Det finns alltid individuella skillnader , Jag gillar inte det när folk frågar mig vad som är den starkaste produkten, i själva verket om du gillar tomatsmakade chips kommer du att känna att alla andra specialchips inte är till din smak, just nu gillar du bara den, vi kan bara analysera styrkor och svagheter när det gäller objektiv data, det representerar inte subjektiva känslor. När det gäller vilka kunder som behöver vilka produkter som gillar vilken känsla, är detta deras frihet!
- Reaction score
- 102
Att göra en mycket utspädd vätska är bäst för de starkaste noiderna för att göra normal spice. Jag vet inte hur upplevelsen utom berusning är, så tills dess är andra faktorer irrelevanta. De mest givande noiderna (spara jordresurser) av C1-värde (om de finns på wikipedia) är MDMB-CHMINACA & HU-210. Det är också ett skräckhus kul att inta rent (bara en mikro tad av; för att vara säker på att inte bli nere som jag lätt är). Noids är en riklig kinesisk tillverkning, det är ganska lätt att importera prekursorer och göra en uppblåst fin krydda av, och färdiga pulver narcs är det enklaste att köpa i bulk med enorm vinstmarginal. Om du gör en spray till en stark men ingen fara krydda (genom långsamma rökpuffar) fick du ~ 50 gånger pulverkvantiteten att sälja som toppkrydda med få OD.