Аз съм начинаещ, моля, помогнете ми за мащабирането

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Здравейте, аз съм начинаещ преводач.

Реагенти:
Мравчена киселина 10,98 g;
n-метилформамид (NMF; cas 123-39-7) 7,6 g;
MDP2P (PMK; cas 4676-39-5) 9,0 g;
Концентрирана солна киселина (HCl 36 %) 30 ml;
Разтвор на натриев хидроксид (NaOH 35%) ~10 ml;
Диетил етер (или петролен етер) ~150 ml;
Магнезиев сулфат (MgSO4) ~15 g;
Метанол (MeOH) ~50 ml;
Ацетон ~50 ml;

Синтез:
1. В колба с кръгло дъно от 100 ml се поставят мравчена киселина 3,66 g, n-метилформамид (NMF) 7,6 g и MDP2P (PMK) 9,0 g. Поставят се рефлуксен кондензатор и термометър.
2. Сместа се рефлуксира при 150-170 °С в продължение на 7 h с периодични добавки на мравчена киселина 7,32 g.
3. След това реакционната смес се охлажда до стайна температура и се получава бистър жълт разтвор на N-формил-3,4-метилендиоксиметиламфетамин (N-формил-MDMA). Разтворът на N-formyl-MDMA трябва да се промие два пъти с дестилирана вода и да се изсуши над MgSO4. Сухият разтвор се филтрира от твърдите частици.
4. Към този разтвор се прибавя концентрирана солна киселина (HCl 36%, 30 ml). След това реакционната смес се нагрява при 80 °С в продължение на още 3 часа.
5. Реакционната смес се алкализира с няколко порции разтвор на натриев хидроксид (NaOH 35 %) до рН 12. Не прегрявайте реакционната смес.
6. Необработената свободна база на MDMA се екстрахира от алкалния разтвор с диетилов етер (или петролен етер) 2 x 50 ml. Етерният екстракт с MDMA свободна база се изсушава над MgSO4.
7. След това органичният разтворител се изпарява с леко загряване на топла водна баня или с помощта на ротационен изпарител с вакуум. Маслото с MDMA свободна база се обработва с газообразен хлороводород и се получава желатинова кафява утайка от нечист MDMA хидрохлорид.