Какви реактиви мога да използвам вместо диетилов етер?

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Здравейте, аз съм начинаещ преводач.

6. Необработената свободна база на MDMA се екстрахира от алкалния разтвор с диетилов етер (или петролен етер) 2 x 50 ml. Етерният екстракт със свободна база на MDMA се изсушава над MgSO4.

от стъпка 6
Какви реагенти мога да използвам вместо диетилов етер?

Благодаря ви много за отговора. с уважение
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Можете да използвате етилов ацетат, който е по-безопасен от диетиловия етер
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Етилацетатът частично хидролизира в контакт с алкали, той не е добър за извличане на фребази.
@bitcoinup2020 можете да замените с всеки неполярен (не се смесва с вода) разтворител, популярни варианти са: петролен етер (известен още като нафта, белтък), толуол, ксилол, хексан, дихлорметан или при липса на някой от тях може да се използва дори бензин от помпата, който е бил промит с разтвор на NaOH, последван от промивка с H2SO4.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Мога ли да използвам дихлорметан За да се извлече количеството според стъпките, можете ли да ми кажете? дихлорметан 2 х 50 мл
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Здравейте господа,

Имам този петрол от газовата станция, с която отопляват къщи или ферми. Някъде четох, че може просто да се направи фракционна дестилация и при 20-60 градуса резултатът да е етер?