Jaká činidla mohu použít místo diethyletheru?

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Dobrý den, jsem začátečník.

6. Surová volná báze MDMA se z alkalického roztoku extrahuje diethyletherem (nebo petroletherem) 2 x 50 ml. Éterový extrakt s volnou bází MDMA se vysuší nad MgSO4.

z kroku 6
Jaká činidla lze použít místo diethyletheru?

Moc děkuji za odpověď. s úctou
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Můžete použít ethylacetát, bezpečnější než diethylether
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Etylacetát při styku se zásadami částečně hydrolyzuje, k extrakci volné báze se nehodí.
@bitcoinup2020 můžete nahradit jakýmkoli nepolárním (nemísí se s vodou) rozpouštědlem, oblíbené volby jsou: petrolether (známý také jako nafta, whitespirt), toluen, xylen, hexany, dichlormethan nebo v případě absence některého z nich lze použít i benzín z pumpy, který byl promyt roztokem NaOH a následně promyt H2SO4.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Mohu použít dichlormethan Aby bylo možné extrahovat množství podle kroků, můžete mi říci? dichlormethan 2 x 50 ml.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Dobrý den, vážení přátelé,

Mám tuto ropu z plynárny, kterou vytápějí domy nebo farmy. Někde jsem četl, že by stačilo udělat frakční destilaci a 20-60 stupňů výsledek by byl éter?

Nejsem chemik a než bych vyhodil sebe a půlku digestoře do vzduchu, tak jsem si říkal, že by bylo lepší to zkontrolovat... teď jsem použil ředidlo (věc na barvy)... ale když už mám tu ropu, tak s ní chci něco udělat...?

Díky!
BB
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5