En ny idé i forhold til at undgå laboratoriedetektion.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Forleden var der en, der sendte mig en privat besked, hvor han spurgte, hvordan man kunne fjerne den uundgåelige lugt, der er forbundet med hemmelige kemiske laboratorier. Som alle med erfaring ved, kan lugte, der opstår under kemiske reaktioner, variere fra særprægede til decideret dødshjælp. Jeg gennemgik listen over almindelige metoder, som den gamle slange ned i toilettet, et vandtæppe, at slippe dampene ud af skorstenen for at sløre oprindelsen osv, og så åbnede jeg for den potentielle effektivitet af en ny idé, som jeg aldrig har set i praksis. Pludselig dukkede der et produkt op på min skærm i en Amazon-annonce på de sociale medier, som jeg aldrig havde set før, og her er det til jeres overvejelse. En keramisk katalysator. Den er til en brændeovn og bruger den varme, den producerer, til at opvarme katalysatoren, men jeg tror, at et 6" brændeovnselement, der er spændt fast foran, ville fungere rigtig godt. Med dette i dit udgangsrør (og brænderelementet) tror jeg, at det ville riste næsten enhver lugt, og katalysatoren, brænderen og en reostat til at styre temperaturen burde koste under 200 USD helt nyt (og en brænder og en komfurknap kunne være gratis for mange af os). Jeg tænkte bare, at jeg ville præsentere ideen og åbne en dialog for at diskutere potentialet.

YDqluOH46K

Her er et link til produktet på Amazon Protalwell Wood Stove Catalytic Combustor, 6" Round Ceramic Catalytic Combustor Replacement for Wood Stoves https://a.co/d/as9TCeq
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Sikkert aktivt kulfilter? som til dyrkning af ukrudt / det er, hvad jeg har set arbejde ... foran mine øjne derhjemme f / e. Sandsynligvis ahotty, men hey ho, jeg kan ikke lugte noget, og jeg har ikke haft nogen omtale fra mine naboer! Ikke da jeg dyrkede ukrudt, eller når jeg laver synteser lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Det er sejt, men det skal vel også være varme reaktioner, for at det kan aktiveres? Jeg laver en masse iskolde reaktioner i øjeblikket.... ville det fungere til det? Eller mener du at opvarme den separat?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Ja, man er nødt til at opvarme det separat. Jeg tror, jeg nævnte, at en brænder på forsiden kunne fungere.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Åh ja, det ser jeg, undskyld. Det var min fejl. Det er ret sejt.
Er det ikke i bund og grund på samme måde, som aktive kulfiltre fungerer? Jeg går ud fra, at hullernes form fanger lugten? Ret sejt uanset hvad.
Med kulfiltre er det vel sådan, at hvis nogen ser det, kan det kun være tvivlsomt på den ene eller anden måde (medmindre man bor i et land, hvor man har lov til at dyrke sit eget ukrudt, for så er der ingen, der ved, hvad ovenstående er!
 
Top