Amfetamin Speed pasta

Reaction score
308
Amfetamin er et meget populært stof. Leverandører af amfetamin er nødt til at være meget opfindsomme for at markedsføre deres produkt og komme foran konkurrenterne. På det seneste er der kommet flere og flere rapporter om den vidunderlige Amphetamine Speed Paste, som angiveligt er stærkere end den originale amfetamin. Vi besluttede at komme til bunds i det og fortælle om det.

Efter at have studeret de tilgængelige data blev det konstateret, at amfetaminpasta ikke har nogen permanent sammensætning. I bedste fald vil du blive tilbudt en blanding af amfetamin og ethanol under dække af pasta. Denne kombination gør det muligt for amfetamin at krydse den hæmoencefaliske barriere hurtigere, og det fremskynder dets virkning på hjernen. Det giver følelsen af en stærkere effekt, fordi mere amfetamin kommer ind i blodbanen på én gang end under methobolisme.
Nogle producenter lægger heller ikke skjul på, at de tilsætter glukose for at stabilisere formen. Glukose har også en effekt på stofskiftet, men det vides ikke, hvor stor en effekt dens tilstedeværelse i pastaen har. Glukose er sandsynligvis et stabiliserende og bindende middel, der muligvis forlænger pastaens virkning.

Uanset om pastaen er med ethanol eller sammen med den med glukose, er det stadig et kvalitetsprodukt med et amfetaminsulfatindhold fra 30 til 70 procent og har ingen skadelige stoffer i sin sammensætning. En sådan pasta har en hvid farve og lugter af ethanol. Pastaen indtages oralt og kan tilsættes til te eller juice.

KYnXkc5s7I
DzxTjC4b8A
ONZqhtabIk

Men i værste fald vil skruppelløse leverandører under dække af Amfetamin Speed Paste forsyne dig med beskidt amfetamin. Amfetamin, der ikke er blevet ordentligt oprenset og indeholder rester af skadelige urenheder, ureagerede forstadier, opløsningsmidler og biprodukter fra reaktionen. Et sådant produkt har en skarp kemisk lugt og kan være orange, rød, grå eller brun i farven. Det er tyktflydende og klistret med en uensartet struktur. Det er den slags amfetamin, der produceres, når syntesen udføres forkert. Og oprensning af et sådant produkt vil medføre store tab for massen. Derfor forsøger skruppelløse leverandører at sælge det under dække af pasta.
Men faktisk har dette stof en giftig virkning sammen med virkningen af amfetamin. Forbrugerne bemærker den stærke virkning af denne pasta, men samtidig føler de kvalme og kemisk smag, ubehag i maven, klæbrig kemisk sved, tåge i hovedet. Eftervirkningerne (tømmermænd) er meget udtalte, og det tager tid at komme sig.
Dette produkt anbefales ikke til brug uden ordentlig rengøring. Ellers risikerer du at få en giftforgiftning.

KSAfkio1xT
Z4UbkPR0Vs
PiRNODWHoy

Last edited:
Reaction score
308
Hvem har brugt Amfetamin Speed Paste?
Måske er der nogen, der har lavet en sådan pasta?
Del dine erfaringer.

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Hej,
Jeg vil gerne fortælle dig om mine erfaringer med den såkaldte "amfetaminpasta" i vores land.
De erfaringer, jeg har haft, er udelukkende i Tyskland, Holland og Polen.
Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at myten om "god amfetaminpasta" stammer fra disse lande.
Hvis vi havde amfetaminpasta, der "kun" indeholdt ethanol, med et amfetaminsulfatindhold på 30-70%, og som så måske kun var strakt med glukose, ville du ikke engang kunne sætte ord på din lykke og glæde!!!!!.
Her i Europa er forhandlerne kun interesseret i den maksimale profitmængde, før kvalitet er mottoet.
Til det formål opfandt de myten om amfetaminpasta, og den lyder sådan her: Jo vådere produktet er, og jo mere det stinker af kemikalier, jo bedre er kvaliteten!!!!
Alle faldt for den, også jeg i et stykke tid, og de fleste tror desværre stadig på myten!
Dybest set er den forhandler, du stoler på, bare en god historiefortæller, som ikke selv ved, hvad der er i pastaen, endsige hvordan den blev lavet. Hvorfor skulle de også det, så længe folk køber snottet, og fortjenesten er høj.
Amfetaminpastaen, som du kan købe, produceres i store mængder i en baggård!
Og det foregår sådan her: i en stor tønde tippes amfetaminbasen (Freebase som olie, BMK, PMK, APAAN) og så methanol,
alt røres lidt rundt og så tilsættes svovlsyre indtil der ikke udfældes mere i "amfetaminsulfat, så kommer der en masse koffein på (normalt er der ca. 6 - 9kg koffein på 1kg produceret pasta!!!), og for at det hele skal forblive pænt og fugtigt, hældes der IPA eller ethanol på. Hvis noget er misfarvet af forurening, f.eks. lyserødt, så sælges det som lyserød champagne eller under et andet fancy navn for flere penge, og det virker, helt perverst er det.
Og folk køber, køber og køber det! De tror, at jo vådere og mere ildelugtende pastaen er, jo mere kvalitet har den, meget trist.
Jeg begyndte for mange år siden at vaske denne amfetaminpasta med acetone for at fjerne synteseresterne og for at fjerne forlængere.
og for at fjerne forlængeren. Men for os er koffein den vigtigste extender, så jeg vaskede det hele igen, efter acetonevasken, i
i kogende destilleret vand, lod det afkøle til stuetemperatur og satte det derefter i køleskabet i 2 timer.
Filtrer derefter det hele, hvad der var tilbage til at fordampe! så man havde fået ganske god amfetamin! Udbyttet blev mindre og mindre og mindre!

I mellemtiden udfælder jeg selv amfetaminsulfatet via Freebase (A-Oil), der er den eneste måde at få god amfetamin på.
at få. Det sjove er, at hvis nogen har heldet med sig og kan købe et sådant amfetaminsulfat, fra mig eller fra hvem som helst, opfattes dette normalt som dårligt, fordi den enorme mængde koffein og negative bivirkninger af synteserester eller hvad som helst mangler!
Ofte er sådanne kunder også prisen for høj, fordi kvantitet sættes før kvalitet!
Der er kun få, der foretrækker at betale en højere pris og så også få et rent produkt, disse mennesker forstår også, at Freebase er blevet ekstremt dyrt (med desværre altid faldende kvalitet af Freebase), det er også blevet ekstremt vanskeligt i Europa at få HSO4!

Så det er det
Du skal betragte dig selv som heldig efter min mening med det, du har beskrevet i det første afsnit!
man kan kun håbe, at det ikke en dag er sådan en snot som hos os her!

Ahoy

CuriousStudent

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Hej! Tak for din informative rapport! Det sætter jeg virkelig pris på!

Jeg kan fortælle dig om mine erfaringer med speed paste fremstillet i Tyskland og Holland.

Jeg har været med i speed-spillet i godt 15 år, og jeg har været temmelig kronisk bruger i 5 år.

Faktisk var godt 98% af mine køb hastighedspasta. Du har ret, det er også en marketingting her. Folk siger, at våd speed paste er "lige fra laboratoriet", "meget ren" eller "meget stærk". Fordi man ikke kan sniffe det (og det bør man heller ikke!!! - jeg forklarer det senere), vænner man sig til det og får at vide af andre brugere, at man skal tørre det først. Da jeg var endnu dummere før, troede jeg, at den våde opløsning blev tilsat som et skæremiddel. Jeg troede endda, at det kunne være tilføjet, så sælgerne kan tilføje andre skæremidler til pastaen, og det endelige produkt vil derfor være bedre blandet som bare 2 tørre pulverforbindelser, lad os sige amfetamin og koffein, hvilket kunne resultere i "hotspots" - et udtryk, der måske er bedre kendt i fentanylscenen, hvor en ujævn blanding endda kan være dødelig, når 1 linje er betydeligt stærkere end den næste linje, hvor du bare får nedskæringerne ....

Jeg er lige begyndt at udforske produktionsprocessen og sætte spørgsmålstegn ved de forskellige hastighedsresultater ... Når jeg køber hastighedspasta, er jeg sikker på, at det er opløsningsmidler ... Jeg kan ikke fortælle dig, hvilke der er brugt, og jeg spørger mig selv, om opløsningen faktisk er fordi produktet ikke blev tørret ud af den oprindelige kemiker - men jeg ville ikke tvivle på, at grådige pushere lægger nogen opløsning på det ovenpå, måske isopropyl eller hvad som helst, for at give det langt mere vægt og for at få en kemisk lugt igen, som betragtes som "meget god" og "ren" af de fleste købere.

Selv bryder jeg mig ikke om pastaformen, for for mig er det bare et ufærdigt produkt. Der er ikke noget værre end at gå til en fest med pasta og ikke være i stand til at indtage sine varer.
Et andet negativt punkt er, at du aldrig rigtig ved, hvor meget du faktisk betaler for hastigheden: Hvis du køber 1 g pasta for f.eks. 3 EUR, ved du ikke, om der er 400 mg tørret eller måske kun 250 mg. Vægten bliver også gradvist mindre, jo mere den udsættes for luft.

Hvilket bringer mig til det næste punkt: Jeg har virkelig ondt af ærlige forhandlere/genbrugssælgere: For hver gang de får adgang til deres lager, vil det veje mindre på grund af lufteksponeringen. Hvis du ikke kalkulerer med det, kan det endda være, at du taber penge på at sælge .....

Hvis du tørrer den almindeligt handlede hastighedspasta ud, vil der være et godt tab på måske gennemsnitligt 50 %. Men der er våd og endnu vådere speed paste. Et nyligt køb af 11gr speed paste kom ud på omkring 4gr. Hvis du ville genberegne prisen nu, ville det blive tydeligt, at markedet er så deprimerende lige nu, at sådanne priser bare er uacceptable. Dine købere ville også bare gå videre til den næste forhandler, der sælger præcis det samme lort MED opløsningsmidler, fordi det er "meget billigere".

OPMÆRKSOMHED TIL ALLE!!!
Nu til min advarsel! FORBRUG IKKE WET SPEED I EUROPA, hvis du ikke er 100 % sikker på, at der står en smart og dedikeret fyr bag som Marvin "Popcorn" Sutton. Hans opskrift giver faktisk mening, og jeg forstår, hvorfor man laver sådan en pasta, og jeg tror, at amfetamin blandet med ethanol og/eller glukose burde være fint.
Sagen er, i det mindste efter min erfaring, at jeg er meget sikker på, at de ting, der sælges her som pasta, ikke KUN er amfetamin med ethanol, men også andre opløsningsmidler, som jeg er sikker på kan være ret farlige for din næse og hjerne, hvis de ikke tørres ordentligt ud.
Hvis du går til fester med stofinformationsstande/flyers, siger de alle, at man aldrig må indtage våd speed, og at man skal lade det tørre ordentligt ud først!!! Det er dem, der også tjekker stoffer, så de ved vel, hvad de taler om, og hvad der cirkulerer i øjeblikket ....
Når jeg får min pose for ugen/måneden, er det første, jeg gør, at rive posen op, lægge den i en skål og lade den tørre i 2-3 dage. Det er her, prisen fra de oprindelige 5 EUR/g stiger til noget i retning af 15 EUR for det færdige produkt. Hvis jeg skulle sælge speed, ville folk grine og vise mig fingeren... Hvis jeg nu tilsatte nok opløsningsmidler til at nå op på den oprindelige vægt igen, ville de sige fair deal ... med det samme amfetaminindhold, bare mere farligt og faktisk i en form, der ikke kan forbruges. Det er jo sindssygt!

Situationen her blev så deprimerende, at jeg endte her, HAHA!
Tag det med et gran salt ....

Det, der sker på det europæiske hastighedsmarked (i det mindste for slutforbrugeren), er efter min mening en SKÆMMELSE og BLASFEMI på alle niveauer .... Jeg kendte en fyr, der bare VIDSTE, hvad han gjorde ... Amfetamin kan være sådan et vidunderligt, euforisk og billigt stof/medicin ... Jeg vil virkelig gerne vide, hvilken slags trist og fucked up menneske man skal være for at tage alt det sjove ud af dette stof ... Det er utroligt og uacceptabelt, hvad nogle hillibilly-pushere forsøger at få til at fremstå som speed til fester i dag. Ligesom medicinalvirksomhederne, der opkræver horrible priser for stoffer, hvor ALT DET SJOVE er fjernet, se bare på OxyNeo og oxycodon-lort med langsom frigivelse ... og så undrer samfundet sig over udviklingen af fentanyl-lorteshowet i Amerika ... ja.... hvis stoffer er dyre, farlige og ikke engang er sjove længere, hvad er det lort så alligevel? Det er ikke engang værd at blive kriminel for det lort længere ... ja ... spil dumme spil og vind dumme præmier, hva' ....

Nå, men efter alt mit raseri over speed paste synes jeg faktisk, at Marvin "Popcorn" Sutton har en rigtig god tilgang til det her. Det eneste, jeg vil sige, er, at du ikke må tro, at hans opskrift er standarden for europæisk speed paste. Det er den ikke!
Anyways, tak for det interessante indlæg!!!

Jeg har nogle spørgsmål til andre læsere/indlægsholdere:

1) Da jeg først kom ind i hastighedsspillet efter 2000 .... Hvordan var hastigheden tilbage i 80'erne, 90'erne osv. i Europa? Var tørt pulver standarden?

Jeg har faktisk hørt, at den gammeldags biker-meth "crank" i USA var pulver i stedet for røgbare iskrystalskærver .... Hvis jeg ikke tager fejl, tror jeg også, at det er den form, som Uncle Fester laver i sine videoer ....

Under alle omstændigheder er jeg også interesseret i de former for speed, du får andre steder på kloden ... Jeg har faktisk lidt ondt af den amerikanske speed-situation, da jeg formoder, at jeres standard amfetamin-produkt enten er farmaceutisk adderall eller hemmelig metamfetamin?

Asien er ved at drukne i crystal meth. Jeg har selv prøvet det, men foretrækker faktisk normal amfetamin MEGET MEGET mere! Som sagt er jeg stort set en kronisk speed-bruger ... efter 3 dage uden søvn fra normal amfetamin kan jeg godt lide den "spundne" sindstilstand, en ny dosis virker ikke så meget længere, og jeg foretrækker stort set at ryge en joint og sove og spise alligevel på det tidspunkt.

Meth er meget mindre kontrollerbart og til daglig brug i mit perspektiv ... og den største modsætning er den forfærdelige lange varighed og den ultrahårde comedown ... Jeg holdt mig engang vågen i 5 dage med ice, det var langt den mest forfærdelige dårlige trip-oplevelse, jeg har haft med stoffer .... meget meget værre end f.eks. et svært svampe- eller LSD-trip .... som IKKE ville være sket med normal amfetamin.

Jeg kender også kroniske amfetaminbrugere i Europa ... med tolerance er de meget i stand til at have et normalt liv ... sove, spise, arbejde osv. .... Jeg er klar over, at amfetamin ikke er sundt, men de ser faktisk ikke forskruede ud, usunde, anorektiske, har en masse paranoia osv. ....

Jeg kender kroniske metamfetaminbrugere fra Asien ... damn.... ikke alle meth-brugere vil blive en anden "faces of meth"-person ... men det har helt sikkert potentiale til at føre dig derhen, hvis du vil eller er ligeglad!!!

2) Om farvelægningen:
Faktisk mener jeg og et par af mine andre speed-venner, at når pastaen er tørret ud og bliver lidt gul, er det et godt tegn på højere renhed af speed ... Jeg/vi gætter på, at det skyldes oxidation af amfetamin, hvilket tyder på en god amfetaminmængde, hvorimod cut junk ikke har meget amfetamin, derfor ikke oxiderer og derfor ikke bliver en smule gulligt ...

Et af dine billeder under linjen "giftig kemisk forgiftning" har også en gul farve ...
Som en komplet noob - er vores antagelser rigtige, eller er speed paste, der bliver gul, faktisk et tegn på forkert syntese og/eller biprodukter?

Åh .... dette blev et langt indlæg ...
Nå, som jeg sagde ...
Jeg er en speed-entusiast ...
Skål!!! :p

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Hvis din amfetamin er hvid, når den er våd, men bliver LIDT gul, når den er tørret, er det ikke noget problem, men hvis den er mørk gul som på billedet ovenfor, er det bare noget giftigt lort!!!

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Jeg bor i Holland, og her er der professionelle laboratorier, der tester alle stoffer gratis, og 90 % af den amfetamin, der testes, har mindst 70 % koffein, men de fjolser ved ikke, at så meget koffein kan være dødbringende, men de tænker kun på profit, så jeg begyndte at købe freebase, der kun var klar som vand og havde den rigtige vægt og Ph. og Ph, og så købte jeg 1 kg P2NP og lavede NaBH4-syntesen, det var så godt, at jeg straks købte en 100L Double Jacketed Reactor og alle de andre ting som dampgenerator til dampdistribution af min freebase, og nu laver jeg min egen P2NP, og jeg skalerer det bare op til min 100L Reactor, og jeg sælger kun til 2 venner, det er det! Men stol ikke på "pastaen" !!!

elliot100

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har altid gerne villet prøve speed paste.

Grammdalf_der_Schneeweiße

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Flashbacks af de fineste, mens jeg læser, Tyskland og dine pastaer og den ene bedre end den anden, og så videre. Og de flotte fotos, så kreative og farverige ...

MEN DET ER SÅDAN, DET SKAL VÆRE, DET PRESSER DIG VIRKELIG.
🥺

Blah blah blah (nogle mennesker er endda meget ivrige efter at lede efter farvet affald)

Desværre er det virkelig slemt og gør mig utrolig trist, hvad man nogle gange bliver tilbudt her, hvis man ikke har en betroet adresse.
Og hvad der nogle gange kræves her for det (10€+) OG DET BETALES OGSÅ HER 😭

Det er sjældent, at man ser folk, der overhovedet gider beskæftige sig en lille smule med det. MEN DE VED ÉN TING! DE HAR DET ALLERBEDSTE XDD
Og efter at have gennemset det store forum her nu, spekulerer jeg faktisk alvorligt på, hvor meget af mine butikker der overhovedet var "ægte forstærker"

😂 😂😂(Bare rolig, jeg er ikke og har aldrig været en farvepastajæger)
Jeg havde en, jeg stolede på i mange år.
Jeg kunne faktisk godt lide at undre mig over, hvorfor det blev lyst eller mørkt igen.

Efter at have flyttet og mistet min tillidsadresse gik jeg naturligvis på jagt her.
Jeg gik på jagt.
Og det, jeg så og blev tilbudt, var chokerende.
Så i øjeblikket vil jeg hellere tage en pause, indtil en ny dør til tillid åbner sig på et tidspunkt

Jeg slutter mig til den, stoler ikke på pastaen, og hvad er ellers sjovt her? ❗

Grammdalf_der_Schneeweiße

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Meget meget trist skammelig biznes er, at de penge, de tjener på det, ville være rart, hvis det kunne græde, men så højt og længe, at de bringer det tilbage til dig frivilligt.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
I Serbien foretrækkes speed paste og wet speed mest, så når nogen får dry speed, tror de automatisk, at de er blevet snydt og har fået et lorteprodukt, hvilket er latterligt. Jeg er enig i, at speed paste kan være bedre, som det blev sagt i det første afsnit af denne tråd. Men herovre er det ligegyldigt, hvad kvaliteten af amphen er, folk vil bare have det til at være vådt og i en pastaform, hvilket er virkelig fantastisk for mig. Meget dårligt marked og viden. På et tidspunkt fortalte en ven mig, at han havde noget speed paste i sine hænder, gik videre og prøvede det. Og hvis nogen tror på mig, så INTET. Tingene rørte mig ikke engang, måske en meget mild følelse, men generelt intet. Det havde lugten af amph, den mælkehvide farve, konsistensen, men det manglede det vigtigste, styrken og dens virkninger. Jeg ville elske at vide, hvad det var for noget. Hvis nogen havde en lignende oplevelse, bedes du nå ud.

.

Xtrembendion

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
1
Kan man også lave pasta af a-olie+ipa og svovlsyre?

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
9
Ja, det kan du også med acetone, du skal bare være opmærksom på, at temperaturen stadig er under 20 °C.

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Selve reaktionen med forsuring vil gå over 20 grader, så

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
9
Det gør den, hvis du ikke køler den, ja.
Men med aceton vil det være en aldolreaktion, hvis du ikke køler syren langsomt ned.

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
IPA er ikke 100 % IPA, det indeholder mest vand som nogle få procent. Dette vil opløse din amfetamin.

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
9
IPA er normalt 99 % - den ene procent er ikke vigtig.
70 % IPA er ikke et godt valg