Amfetaminsulfat og hydrochlorid (HCL) fra A-OIL Amina Amph. Hjælp venligst gutter

xzzcwisjmz1

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Hej, jeg har et par spørgsmål om amfetamin, mere specifikt:
a) Amfetaminsulfat b) Amfetaminhydrochlorid

Da vi har en ny leverandør af amin, vil vi gerne skabe det bedste / reneste slutprodukt muligt (sulfat, hydrochlorid).

Jeg fandt her på forummet en masse måder at få sulfat fra en amin (a-olie), men jeg ved ikke, hvilken der er den bedste:

Fremstilling af sulfat:
1. Hvilket opløsningsmiddel er bedst at bruge og i hvilken mængde i forhold til 1L amin (a-olie).
2. bedste PH for sulfat er? 6-7? 7? 6?
3. Metode til at opnå? Hæld opløsningsmidlet i aminen, rør rundt og tilsæt derefter svovlsyre? Eller måske på en anden måde, jeg har fundet mange, f.eks. ved at blande syre med et opløsningsmiddel og tilsætte det gradvist til aminen.

Fremstilling af hydrochlorid:

Her har jeg desværre ikke nogen oplysninger om modtagelse. Intet om PH, proceduren for at skabe fra aminen, tørring osv.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
Hej, dette emne er blevet diskuteret ved mange lejligheder i dette forum, og der er mange artikler og publikationer inden for amfetaminsektionen om, hvordan du fortsætter med din A-OIL for at fremstille dets efterfølgende sulfat. Alligevel vil jeg hjælpe. Opløs din olie i forholdet 1:1 i acetone, og tilbered i en anden beholder en blanding af 98-99% svovlsyre med acetone i forholdet 1:10. Når du har forberedt dette, drypper du langsomt din fortyndede svovlsyre dråbe for dråbe ned i din fortyndede olie under konstant omrøring. Tjek pH-værdien op til ph6, og når du når ph6, skal du stoppe med at tilsætte mere syre. Der har du dit færdige produkt, filtrer det og lad det tørre ved stuetemperatur, indtil det er helt smuldrende. (Hvis du, mens du tilsætter syren, bemærker, at dit produkt er meget tæt, kan du tilsætte mere kold acetone for at få en bedre filtrerbar masse).

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
181
Standardteknikken er at fremstille en opløsning af den frie base i alkohol og tilsætte en opløsning af svovlsyre i alkohol til denne opløsning (sørg for at afkøle blandingen, når du fremstiller denne opløsning). I acetone er det umuligt at neutralisere den frie base af amina med svovlsyre, fordi acetonereaktioner selvkondensation i indkomsten af svovlsyre og giver mange urenheder.
Hydrochlorid opnås ikke, det er for hygroskopisk.
Det er optimalt til 6 ph, du kan få portioneret pulver, der gradvist bringer ph til ca. 7, og filtrerer produktet. Sørg for at skylle pulveret på filteret med en lille mængde alkohol for at vaske resterne af den frie base af pulveret, filtratopløsningen bringes derefter gradvist til 6 ph og filtreres også. På den måde reducerer du risikoen for, at ph falder til under 6.