Testprotokol for amfetamin

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1

Introduktion

Du har købt et smart amfetaminprodukt og besluttet dig for at lave eksperimenter med forurening og blandingstest. Så åbner du denne artikel og bruger den som en guide til at eksperimentere. Der er en liste over manipulationer med amfetaminproduktet og nyttige oplysninger til hjemmetest.
G52WuTJMsC
Amfetamin fås som et racemat med fri base (summen af l- og d-isomerer). Derefter omdannes produktet til en saltform ved forsuring. Til denne procedure kan der anvendes svovlsyre, fosforsyre eller saltsyre for at få det tilsvarende salt. Amfetaminhydroklorid har en mere udtalt effekt, fordi saltsyrerester har mindre molekylvægt.
I samme masse, for eksempel et gram, vil du have:
- 0,78 g amfetamin og 0,23 g saltsyre
- 0,73 g amfetamin og 0,27 g svovlsyre
- 0,58 g amfetamin og 0,23 g svovlsyre.58 g amfetamin og 0,42 g fosforsyre
Der er ca. 1,3 gange forskel på amfetaminhydrochlorid, amfetaminsulfat og amfetaminfosfat, hvilket forklarer forskellen på effekten af de forskellige amfetaminsalte. I denne artikel "Amfetaminsalte" kan du finde metoder til at bestemme dit amfetaminsalt.

Stereoisomerer

Dextrorotatorisk amfetamin (d-amfetamin, dexamfetamin) har en halveringstid i kroppen på 9-11 timer, påvirker aktivt dopaminreceptorer og følelsesmæssige og kognitive effekter, såsom eufori, ændringer i libido, forbedret kognitiv kontrol, herunder et fald i reaktionstid, øget modstandsdygtighed over for træthed og øget muskelstyrke. Og levorotatory (l-amfetamin, levoamfetamin) har en halveringstid på 11-16 timer, forårsager nedsat kognitiv funktion, ødelæggelse af muskelvæv, søvnforstyrrelser, rystelser ilemmerne, seksuel dysfunktion og kan føre til udvikling af psykose (hallucinationer og paranoia). En forbruger, der har taget en racemat (d, l-amfetamin), føler således i de første par timer de positive virkninger af dexamfetamin og udligner de negative virkninger af levamfetamin (d-isomeren er 5-8 gange mere aktiv end den venstre), og efter nedbrydningen forbliver den levorotatoriske isomer og oplever dens virkninger.

Mulige biprodukter og forfalskede stoffer

Nogle stoffer, der kan nå slutproduktet og udgøre en sundhedsfare, såsom kviksølvsalte, phenylaceton, 1-phenyl-2-nitropropen, svovl- / fosfor- / eddikesyre / saltsyre, nitroethan, 1-phenylpropan-2-one-oxim.
På førstepladsen er billig koffein, fordi dette stof stimulerer CNS med kort lignende effekt som amph. Langt efter førstepladsen kommer nootropika som cinnarizin og piracetam. Desuden kan amf. (amfetamin) kan ofte erstattes af a-PVP eller metamfetamin, som har lignende stimulerende virkninger. Da usubstitueret benzaldehyd er svært at få fat i, findes der erstatninger for substituerede benzaldehyder, f.eks. 2-fluorbenzaldehyd. Nogle medikamenter som noramidopyrin eller metamizolnatrium kan også tilsættes.

Eksempler på ren amfetamin

Alle disse amfetaminpulvere har en renhed på 95%+ godkendt af GC-MS.
Rent
19TZ0NOnPL
Xu2TU75K6M
BMAQL3xlCN
Der er eksempler på beskidte amfetaminer med forskellige farver.
fetaminer
Q5rTeofZlp

DUVlWrzQ0n
CqchFMI9Uo
AoAQh4nJBP
Z2TQfPxlKI
VSDe18gRWL
Algoritme for procedurer:
1. For det første skal du sørge for visuel kontrol af dine ting. Hvis dit produkt har en anden farve end hvid, har det sandsynligvis nogle organiske eller uorganiske syntese-biprodukter, som kan ændre farve. Farven på amfetamin afhænger af reaktioner og deres kvalitet, som blev udført. Hvid, perle, beige, gul, orange, fersken, lyserød, pink, grå er de "normale farver" på amfetamin. Mere farvet betyder et mere beskidt produkt. Selvom amfetaminpulver skal være klart hvidligt, opfinder nogle sælgere historier om "særlige formler eller syntesemetoder", som giver usædvanlige farver. Hvis amfetamin er i hydrochloridsaltet, kan det give snot (et ret sjældent tilfælde).
Hvad bestemmer farven:
Rosa - produktet er overoxideret (en del af amfetaminsaltet er på grund af overforbrug af syre blevet til nedbrydningsprodukter og har farvet resten af pulveret).
Gul - produktet er ikke oxideret (på grund af mangel på syre blev ikke hele basen omdannet til salt, og resterne farvede resten af pulveret).
Rød - phenylnitropropen reagerede ikke fuldstændigt på amalgam, reaktionsblandingen blev alkaliseret og syrnet til salt, hvilket gav denne farve.
Grøn - kviksølvsalte er forurenet med andre metaller, hvilket resulterer i farve. Desuden påvirker det dannelsen af amalgam.
Brun - dannelse af harpiks under syntese.

Generelt skal det bemærkes, at et kemisk rent produkt altid skal være hvidt. For eksempel har farmaceutisk amfetamin ikke engang en antydning. En ændring i farven er måske heller ikke kun en indikator for korrektheden af den udførte syntese. Næsten alle synteseurenheder kan fjernes ved syre-alkali-ekstraktion.

2 . Sekundært skal du lave et simpelt eksperiment med at opløse dit produkt i vand. Opløs 100 mg (100 mg er nok, men mere er bedre) af amfetaminprøven i 10 ml vand ved stuetemperatur. Hvis din prøve opløses godt, betyder det, at du sandsynligvis har et meget rent stof. Vigtigt: Mal tætte klumper af pulver før forsøget, da der kan dannes små klumper i sedimentet
.
YGqB0Ld3wz
ArlEt9Nxdy
JjXnxobYa8
Du skal fortolke resultaterne af opløsningsforsøget. Hvis dit produkt er helt uopløseligt eller delvist opløst, kan det skyldes tilsætning af koffein. Der er links til enkle forsøg med at bestemme koffein i amfetaminpulver ved hjælp af Wagners reagens og salpetersyre ogammoniakopløsning.
K2BJH7wsz9
Det kan også være MCC (mikrokrystallinsk cellulose), siliciumdioxid, uorganiske salte (se "Bestemmelse af urenheder i syntetisk PAS").

3 . For det tredje skal du bekræfte produktets overensstemmelse med den deklarerede amfetamin ved hjælp af LF-tests (drug testing kits). Du vil modtage et klart resultat om dit stof og det tilsatte narkotiske stof (hvis det er tilfældet), og disse tests hjælper med at vælge næste trin.

4. For det fjerde skal du kontrollere opløsningens pH-værdi. Amfetaminpulver kan være forurenet af organiske pulversyrer (ascorbinsyre, citronsyre osv.), organiske pulverbaser (novokain, lidokain, koffein osv.). "Determination of impurity in synthetic PAS" beskriver nøjagtigt metoden til bestemmelse af dem.

5. Hvis der ikke findes nogen forurenende stoffer, og du stadig er i tvivl om din amfetamin- eller LF-test afslører et tilsat narkotisk stof, skal du udføre eksperimenter med testreagenser. Brug "Reagenser tilnarkotikatestning". Disse metoder hjælper med at bestemme slags blandinger. Der findes manualer, som beskriver kontrolprocedurer og betydning, hvor du kan finde metoder til reagenssyntese.
Ifølge data fra testreagensforsøg kan du sammenligne og godkende resultatet ved hjælp af TLC.

For eksempel har du modtaget et testresultat med Marquis-reagens, som gav sort farve. Normalt betyder det, at din amph. er fortyndet med MDMA. Hvis dråbernes farve skifter til gullig, betyder det, at du sandsynligvis har ren amfetamin. Tag en TLC-plade, en forurenet prøve af amfetamin, ægte amfetamin og ren MDMA (hvis du har det), lav tre pletter af stoffer og eluer dem, tæl Rf og sammenlign resultaterne med litteraturdataene. Hvis dine prøvepletter deler sig i to dele, som har samme niveau af MDMA og ægte amfetamin, betyder det, at din prøve er forurenet med MDMA. Hvis din prøve ikke har pletter i ægte amf. niveau, betyder det, at du har MAMA med noget som amfetamin, et stof med lignende fysiske og organoleptiske egenskaber (metamfetamin)
.
MZRQK9rAET

6. Ud over bestemmelse af blanding kan forskeren lede et eksperiment "Bestemmelse af amfetaminrenhed under hjemmeforhold" for at måle procentdelen af amfetamin i et pulver. Tag dog højde for, at andre primære aminstoffer også vil blive talt med i dette pulver.

Konklusion

Smeltepunktsverifikation kan føjes til det andet trin for at bekræfte kvalitetsoverensstemmelse og for at bestemme graden af urenhedsindhold.
Denne manual gør det muligt at identificere graden af urenhedsniveau, bestemme forureningsstoffer og godkende resultater ved hjælp af forskellige metoder. Desuden kan du måle mængden af amfetamin i din prøve
.
 
Last edited:

BHBlueberry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
20
Reaction score
12
Points
3
Jeg ved ikke præcis hvorfor, men når jeg laver min amfetamin, laver jeg hende ikke helt hvid, men efterlader noget bronze, og når jeg gør det på denne måde, er hun stærkere.







Jeg tror, at det fungerer som en chelaterende proces for mikronæringsstofferne - denne bronzeharpiks i nogle mængder hjælper vores krop med at tage og bruge amf fra vores mave. Jeg ved, at uanset hvad - dit produkt skal altid være på +7PH-siden. Hvis dit produkt er eddikesyreholdigt, kan du komme til skade, fordi din mave kun kan producere mere syre og ikke kan producere base, så du kan nemt brænde dig selv indefra. Hvis produktet er basisk, er der ingen grund til bekymring - maven vil producere syre for at afbalancere det - men produktpartiklerne bør ikke være for store (de store partikler kan skade din krop, når de klæber sig til ét sted).
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
98
Points
28
Hej Patton, måske kender du svaret på dette spørgsmål, som det aldrig er lykkedes mig helt at forstå. Hvad er egentlig amfetaminpasta? Mange leverandører sælger dette online, og de har en vis effekt, men nogle gange går effekten lidt tabt, når jeg forsøgte at rense, f.eks. udtørring og derefter acetonevask. Og selvfølgelig går det meste af det også tabt. Fra syntesemetoderne her får du normalt tørt amfetaminsulfat i sidste ende, som er et pulver, du filtrerer det bare og fordamper ethvert resterende opløsningsmiddel (f.eks. Petroleumsether), men normalt efterlader vakuumfiltrering det næsten tørt. Er pastaen bare amfetaminsulfat med lidt opløsningsmiddel tilbage, eller er det amfetaminbase (helt eller delvist)? Hvis det indeholder amfetaminbase, er det ikke blevet sulfateret fuldt ud og skal sandsynligvis renses på en anden måde. Hvad er din anbefaling?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Du er nødt til at tjekke det, måske indeholder dette produkt ikke amfetamin. Du kan også måle mængden af amfetamin i produktet under hjemmeforhold som beskrevet der.
 
Last edited:

Burrissah

Don't buy from me
New Member
Joined
May 4, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Hej, G. Patton. Jeg fandt en artikel, du kommenterede tidligere, og jeg kan ikke finde den igen ... tænkte bare på, om du kunne sende mig en besked, jeg er ude efter processen med at omdanne
psudeoephedrin til en tør fast form. Tak
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Hej Barton. Jeg vil gerne spørge, om der findes amfetamin i form af hydrochlorid-, sulfat- og fosfatsalte, men findes der også amfetamin i form af oxalatsalte?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Hej, hvem er Barton? =)
Jeg har hørt om amfetaminsaccharat, men jeg har ikke hørt om oxalatsalt.
 
View previous replies…

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
sorry patton ,Jeg er nybegynder, og mit eksperimentelle niveau er på hjemmekøkken-niveau, så jeg har ikke adgang til mange materialer. Derfor ville jeg vide, om oxalat kan opnås i form af oxalatsalt under den endelige krystallisation. På det seneste har jeg udført flere eksperimenter, og de fleste af dem har ikke været succesfulde, hvilket er ret frustrerende.
 

TheCook

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2024
Messages
17
Reaction score
18
Points
3
Hvis man neutraliserer amfetamin med oxalsyre, får man amfetaminoxalat. Det er dog ikke anbefalelsesværdigt, da oxalater kan føre til nyresten.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
En enkelt gulerod indeholder mere oxalsyre end flere gram amfetaminoxalat, så det er ikke et reelt, men et teoretisk problem. Et større problem er, at oxalat er ubehageligt at sniffe, det stopper op i næsen.
Oxalat er dog en god måde at få et salt fra en hvilken som helst amin på grund af de gode opløselighedsegenskaber, det har arvet fra oxalsyre, f.eks. er det godt opløseligt i varmt vand, men næsten uopløseligt i vand under 10 °C, hvilket gør det til et af de få salte, der kan laves i og smides ud af vand. Og det er ofte meget praktisk.
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Min amfetamin lugter meget let af kanel efter en NaBH4/CuCl2-reduktion, men den ser hvid ud og ligner meget billederne under spoileren "95%+ renhed" (hvid og luftig), selvom jeg er sikker på, at renheden ikke er så høj, er den ikke dårlig.

Har du nogen idé om, hvorfor der er en lugt? Hvordan kan jeg fjerne lugten eller forbedre synthesizeren, så den ikke lugter sådan?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Hej, dette emne handler om testning, ikke om oprensning. Du kan udføre syre-base-ekstraktion, hvis denne lugt forstyrrer dig.
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
41
Reaction score
6
Points
8
Kan amfetaminhydrochloridsalte ryges? Og hvordan omdannes fri amfetaminbase til hydrokloridsalt?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,693
Solutions
3
Reaction score
2,818
Points
113
Deals
1
Hej, amph hydrochlorid salt er meget hydrofilt og ser typisk ud som vådt pulver. Du kan prøve at gøre dette, men det er bare spild af tid.
Læs mere om amfetaminsalte
 
Top