• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Cocaine på jagt efter en partner

escobarPY

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Jan 2, 2023
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
Jeg er fra Sydamerika, har kontakter til at få kokain og leder efter partnere i Europa til at sælge til
 

FalteHD

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 21, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Hej bror, er alt okay indtil videre? Jeg er fra Østrig, Tyrol for at være præcis, og i mellemtiden har jeg været i stand til at få fat i en hel del forskellige stoffer i min stofscene, men i de sidste 2 eller 3 år har der altid været rigtig god kokain på gaden, eller der er praktisk talt kun folk, der koger kokain op med ammoniak og ryger det. Der er nok konkurrence og efterspørgsel, og der er ingen mangel. Kvaliteten og prisen er afgørende. Så nok om mig, hvordan forestiller du dig et samarbejde? LG FalteHD
 

JohnsPalace

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Sep 9, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, hvad så? Som FalteHD allerede har beskrevet det godt, afhænger det altid af prisen.
Du er velkommen til at skrive til mig for mere info.

Med venlig hilsen.
 
Top