• Forumun Türkçe bölümüne hoş geldiniz, kişilerinizi (Jabber, Telegram, Signal, vb.) göndermenin kalıcı bir yasakla sonuçlanacağını unutmayın! Emanet hesabı kullanmadan bir şey almaya veya satmaya karar verirseniz ve para kaybederseniz, size yardımcı olamayacağız.

BMK 5449 til Tyrkiet

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
50
Reaction score
20
Points
8
Har nogen, der bor i Tyrkiet, købt BMK 5449 fra en kinesisk leverandør?

Det er ikke et specifikt kontrolleret stof. Men jeg vil stadig gerne være sikker, for jeg vil ikke have problemer.

Jeg talte med kinesiske sælgere, som hævdede at have sendt til Tyrkiet før. Nogle af dem sagde, at det tyrkiske toldvæsen er meget strengt, mens andre delte billeder af fragtoplysninger, der viste, at post, de tidligere havde sendt til Tyrkiet, var blevet leveret.

Jeg er åben for alle forslag. Tak på forhånd.
 

rosechem

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
100
Reaction score
18
Points
18
Deals
2
Kemikalier omfatter almindelige kemikalier og farlige kemikalier. Jeg tror, at disse oplysninger om sporingsnummer måske ikke er BMK 5449-12-7, men andre almindelige kemiske kureroplysninger. Som sælger er vi nødt til at finde en logistikvirksomhed, der kan levere varerne til os. For at nå frem til en samarbejdsaftale vil de også sige, at de kan levere varerne, at der ikke er noget problem med fortoldning osv. 😅.
 

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
39
Reaction score
15
Points
8
Deals
1
Det er ikke let at sende prækursorer fra Kina til Tyrkiet. Sandsynligheden for, at pakken passerer tolden, er ca. 70 %. Og pakkens vægt skal være mindre end 2 kg.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Jeg foreslår, at du køber gennem ESCROW BB
 
Top