Marvin "Popcorn" Sutton
Expert
- Reaction score
- 305
Har du noget fritid? Har du et kreativt sind?
Er du klar til interessante udendørsopgaver i din by?
Et lokalt Breaking Bad-assistentjob venter på dig!
Er du klar til interessante udendørsopgaver i din by?
Et lokalt Breaking Bad-assistentjob venter på dig!
Vi har brug for folk, der kan hjælpe os med anonymt at distribuere prøver af forskellige produkter i deres by i et hvilket som helst land. Vi har brug for rigtige professionelle. Du behøver ikke at sende os kopier af dine dokumenter, vi har ikke brug for et kontant depositum fra dig, det, vi har brug for, er et ønske om at tjene penge på at udføre spændende arbejde i din by eller en anden by efter eget valg. For deltidsarbejde tilbyder vi flere muligheder, og hvis du gør det godt, får du ikke kun penge, men også mulighed for karriereudvikling med Breaking Bads team af professionelle.
Gå ikke glip af din chance!
Vigtigt at vide: Vi tilbyder et job, der helt udelukker muligheden for personlige møder med nogen. Du vil aldrig se os, vi vil aldrig se dig, kunderne vil aldrig møde dig - du er alene, og vi giver dig fuld online support.
Hvis du er interesseret i Breaking Bad-projektet, hvis du er interesseret i et lovende job i din by eller region, hvis du vil trænes og begynde at arbejde - skriv til mig i PM, så taler vi om det. Kun for personer over 18 år.
Hvis du er interesseret i Breaking Bad-projektet, hvis du er interesseret i et lovende job i din by eller region, hvis du vil trænes og begynde at arbejde - skriv til mig i PM, så taler vi om det. Kun for personer over 18 år.
Måske er du forhandler og vil gerne åbne en butik i dit lokalområde? Eller måske vil du gerne øge antallet af kunder i din by og være i stand til at sende dine varer sikkert med posten til hele verden? Vi er klar til at hjælpe dig med at promovere din virksomhed, hjælpe dig med at distribuere prøver og få feedback og lære dig unikke måder at levere og pakke dit produkt på. Vi vil hjælpe dig med at frigøre dit potentiale og komme videre til næste niveau. Det eneste, du har brug for, er et ønske og en seriøs holdning. Skriv til mig i PM, så taler vi om det.
Last edited by a moderator: