Nu kan jeg se, hvad du mener med "små prikker", det forvirrede mig. Du skal helt sikkert vælge den ensfarvede. Jeg kom i kontakt med noget andet, det var derfor, jeg specificerede tekstur, men det er svært at se ud fra et billede. Det, jeg fik i butikken, var meget brunt og havde en glat tekstur, som endte med at blive noget gummiagtigt lort sammenlignet med normale strikers, som var mere rødlige og sandede at røre ved. Jeg hører, at man kan genbruge phos op til 10 gange? Tilføjer man %10 oven i den smule vægt, man får tilbage? (Hvis man antager, at der går lidt tabt under genanvendelsen. Eller er det det, %10 kompenserer for?) Med andre ord, dækker tilføjelsen af %10 kvaliteten af brugt RP, den tabte mængde eller stort set begge dele?
Du har nogle nosser @FritBuchner. Jeg er skidebange for bare at bestille noget glasudstyr. Det er ikke så meget en ting her og der, det er den samlede kontinuerlige forsyning, der bekymrer mig. Jeg vil for eksempel gerne have fat i noget ma huang. Hvis det virker, vil jeg gerne gøre det igen, indtil der kommer noget bedre. Det kombineret med nogle engangskøb af glasvarer er ikke noget problem. Smid noget RP ind en gang imellem, måske med nogle andre opløsningsmidler osv. her og der også, og nu begynder det virkelig at blive varmt. Jeg fortæller ikke nogen, hvad de skal gøre, jeg prøver bare at sprede det gode budskab, om ikke for de nye, så for mig selv. Når jeg taler for mig selv, kan det ikke understreges nok. Jeg kan godt lide at trække mine kugler ud, når jeg tror, at ingen ser det eller vil lægge mærke til det, men det betyder ikke, at ingen gør det eller vil gøre det.