- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 17
For 5 år siden plejede jeg at ryste og bage i Gatorade-flasker. Jeg brugte 24 timer og regnede med, at 2,4 g pseudo med 3,7 g samlet pillemasse var den bedste måde at gøre det på. Jeg lavede ikke ekstraktioner på forhånd, men malede det simpelthen i en blender gennem det og en Gatorade, sportsflaske med en lille drejetop til udluftning, vm&p naptha og omkring et skudglas fuld af NaOH og NH4NO3. Og 2 batterier.
Det virkede som en drøm. Nu virker den slet ikke. Jeg har nok prøvet 10 gange siden, men ikke én gang med succes. Det ser ikke ud til, at de har ændret noget. Jeg plejede at bruge Sudafed 24 timers piller ... men spekulerer på, hvad de bedste piller i det kontinentale USA er at bruge til at udtrække. Nogle har pse sulfat og andre Hcl. Er sulfat det samme som pse freebase? Hvad er forskellen mellem sulfat og Hcl?
Undskyld for så mange spørgsmål i et indlæg
Det virkede som en drøm. Nu virker den slet ikke. Jeg har nok prøvet 10 gange siden, men ikke én gang med succes. Det ser ikke ud til, at de har ændret noget. Jeg plejede at bruge Sudafed 24 timers piller ... men spekulerer på, hvad de bedste piller i det kontinentale USA er at bruge til at udtrække. Nogle har pse sulfat og andre Hcl. Er sulfat det samme som pse freebase? Hvad er forskellen mellem sulfat og Hcl?
Undskyld for så mange spørgsmål i et indlæg