Hvordan får jeg adgang til RC-sektionen?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
For at få adgang skal du være en aktiv deltager i forummet. I RC-sektionen udgiver vi de mest værdifulde værker. For eksempel syntesen af en lovlig cannabinoid (WoW!).
De mest aktive brugere af forummet har ret til at udstede en invitation til en anden.
Skriv ansøgninger om en invitation her.
 
Last edited by a moderator:

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Jeg håber at være en aktiv deltager i dette forum og bidrage med så meget, som jeg kan og ved.
 

Kai

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 7, 2021
Messages
25
Reaction score
22
Points
3
hey jeg opdagede jeres forum på dread jeg ved en lille smule om kemi jeg tror vi skal komme overens med alle :D
 

Gus

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2021
Messages
7
Reaction score
8
Points
3
hej, jeg vil også gerne have adgang til RC-sektionen, og dette sted vil være min hjemmeside tak
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Hej med dig. Det er første gang, vi ser dig. Brug mere tid sammen med os, hvis du vil have en invitation til RC-sektionen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Velkommen til!
Skriv en anmeldelse her, når du har læst den.
 

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Jeg har brug for at få adgang til rc-afdelingen Jeg ved meget om færdige produkter og er også indkøber
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
365
Reaction score
177
Points
43
$1000 bucks buddy eller begynd at bidrage til forummet, så får du måske adgang 👌
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Fedt nok. Der er også flere opskrifter på cannabinoidsyntese. Præcis hvad jeg håbede på. Der er ikke mange synteseopskrifter i forhold til resten af siden, men hvis jeg forstår det rigtigt, er det kun de endnu ukendte (meget eksperimentelle?).

Selvfølgelig foretrækker jeg "ægte THC" (enhver psykoaktiv cannabinoid, der produceres i den naturlige cannabisplante - syntetiseret eller ej, betyder ikke noget for mig).
 

ghr

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Jeg er ny her på forummet, jeg kom fra frygten for begyndelsen efter de syntetiske cannabinoider, som jeg allerede arbejder her i mit land, men vi har haft problemer med den mdma, som laboratorierne har produceret (hvis du vil se det emne, jeg oprettede om), har jeg studeret det grundlæggende i kemi, og jeg har adgang til visse råvarer og leder efter mere information for at anvende mig selv på det, jeg takker for din opmærksomhed.
 

o0oo0o

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 3, 2021
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Hejsa... Jeg har lyttet i lang tid, men ringer for første gang, så at sige. Fantastisk side. Ligesom Hive, men med færre trolde ... Kudos... Ivrig efter at tjene mine striber og få noget RC-adgang ...
 
Top