Hvordan håndterer du ventetiden?

Noctis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Efter at have skiftet til onlinebestilling for ganske nylig ... er jeg bare nysgerrig efter at spørge, hvordan andre klarer ventetiden. nogen siger, at forsendelsen er 5-6 dage, og så 13 dage senere har du stadig ikke fået din ordre ... Har du nogensinde givet op og købt en ekstra pakke fra en anden leverandør? Har du ringet til din lokale forhandler og fundet dig i det?

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
119
Jeg drikker rigelige mængder sprut og opdaterer sporingswebstedet så meget, at de tror, at en bot DoS'er dem.

Normalt giver jeg masser af tid til at lande, helt op til en måned, før jeg åbner en tvist for at arrangere en ny forsendelse. Det er selvfølgelig bedst at bestille i forvejen, før din tank løber tør, men kun få har forudseenhed og disciplin nok til at gøre det.

KS365

Testing Squad
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Bortset fra sprutdelen er jeg afhængig af min metadon og tager lidt ekstra af det, jeg lagrede under min sidste druktur, og som han sagde ovenfor, opdaterer jeg det nok til, at de sikkert tror, at en robot gør det ...

Noctis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
jeg kan ikke engang forestille mig at vente på post som tidligere opiat iv-bruger. jeg kunne ikke engang holde ud at køre til forbindelsen, når jeg var 'syg', og slet ikke at vente hver 24. time på et postopkald. Jeg kan næsten ikke beslutte mig for at gøre noget halvvejs produktivt, før jeg får styr på lortet. lol

KS365

Testing Squad
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Det er fandeme forfærdeligt ... som her er jeg ikke særlig funktionel, før der er styr på lortet ... som om jeg er ved at blive lokal lige nu, men spiller skynd dig og vent-spillet i øjeblikket, jeg hader det

Noctis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Det er vanvittigt at gå fra en bruger, der er villig til at finde et stik ude i offentligheden på alle måder..... til en, der venter ved min postkasse....

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
819
At vente på en pakke med de ønskede stoffer kan være nervepirrende og kedeligt, især når pakken sidder fast. Vores team er overbevist om, at markedet skal transformeres fuldstændigt ved levering af lægemidler. Under ideelle forhold er der ingen pakker og ingen forhandlere og personlige møder. Kun dead drops, og detailvarer er allerede forberedt på forhånd dead drops. Jeg betalte for handlen og gik hen til adressen for at lede efter mine stoffer.
Vi planlægger at lancere en handelsplatform den 1. februar, og vi vil vise alle et nyt arbejdsformat. Ikke mere ventetid.

Noctis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Personligt har jeg aldrig haft noget imod at møde folk personligt. Jeg er bare skide ældre og har ikke tid til at få skumle venner på gaden. Jeg plejede at tænke på dead drops hele tiden, da jeg gik i gymnasiet. Jeg synes, det er en af de smarteste måder at gøre det på.

Det er ligesom geocashing for narkomaner.

tutsi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
17
Ok, men kun døde dråber betyder mere mellemliggende og derfor mere held end produktet er skåret eller retoucheret, ikke?

Tviewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
8
Jeg tjekker mit trackingnummer 15 gange om dagen, selv om jeg ved, hvornår min ordre kommer. det er ligesom køleskabet, du åbner/lukker det, selv om du ved, hvad der er indeni..... Tricket er at bestille en dag efter, at du er færdig med dit lager. på den måde vil du have det i løbet af et par dage, når du har brug for mere.

Noctis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
uhhh ja. du er heldig, at du har et sporingsnummer.... Jeg har 3 pakker på vej ind, som jeg aldrig har fået sporing på. Jeg har ventet siden den 30. på en af mine ordrer, og det er ... vildt skuffende, når jeg får post, som jeg kan se blev sendt den 7. (man kan se det på portomærkerne), og den stadig snegler sig af sted til mig før noget, jeg bestilte en uge før og stadig venter på ...

Det giver mig virkelig lyst til at bruge de ekstra penge på at få et sporingsnummer til næste gang....

View previous replies…

Tviewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
8
Naturligvis får du et sporingsnummer, uden tvivl! Jeg vil helst ikke købe det, der ikke har sporet forsendelse.

Noctis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
en gang fik jeg en prøve uden et sporingsnummer, og den kom. med alle anmeldelserne af en leverandør tænkte jeg, at jeg ville placere den mindste ordre, de tilbyder, men den mindste ordre kom, uden at de sendte et sporingsnummer ........
\
jeg er ved at jage en hjemløs for at prøve at få fat i noget

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
87
Deals
35
I always tell people to sign up for informed deliery with usps as most sellers use them that way you will always be aware of your packages

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
269
Be patient. A late package doesn't mean LE involvement

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
87
Deals
35
The system in February I habe been looking forward to for some time. In my small rural area I already hae a small courier serice that can take care of an area in about 8-10 counties is my state, all of them rural. There is little need for it at moment so we dont see much business at all though since where I am there are not alot of people who do online stuff nor do any of them do dead drops for whateer reason most of the older generation I deal with dont seem to care for that, thjey just like to meet at the house like always. I habe always planned ahead and ordered what I know I will need at least 2 weeks in adance or more depending on the seller. I always use the same ones after I find reliable ones with good product but lately I hae been going local which I hate but the product is much better and cheaper. After 25 years of opioids I am finally off them, been some days now, oer the worst of it but I still hae a cola habit that seems like it may be more difficult to kick, go figure. I always speedballed so its different without the H in it but I still like it. I am on 1-2 mg of clonazapam and lyrica daily which has helped with my withdrawels and anxiety issues which i didnt habe in the past. I am getting back into cannabis and a system outside the mail would be ideal since i think the feds would treat that more seriously than sending a couple g's of h or something because of how they are with weed. Crazy world

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Deals
21
I got so many things to do daily that i dont have free time 🤣

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
87
Deals
35
You are a busy man my brother. Hope things will be good for you, things are going better here but life is full of problems daily. Marekzmarek is the man to hit if yall want them real meds though. As trustworthy as they come these days.

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Deals
21
Yeah, thanks for good Word brother😍 Its all like u said🥷✌️