Dejligt, et langt svar
Lad mig dykke ned i det!
Du er en meget ædel borger
De har gravet deres egen grav med at bekæmpe kryptoer/NFT'er.
Så længe de ikke erklærer NFT'er for værdipapirer, kan dette fortsætte i jurisdiktioner, der tillader skattefrit NFT-salg under visse omstændigheder.
Selv hvis USA, EU eller andre nationer skulle bekæmpe denne hvidvaskningsordning, vil der helt sikkert være nogle få ulovlige jurisdiktioner, hvor dette fortsat vil være en mulig mulighed!
Og selv hvis de bekæmper dette i staterne ved at erklære NFT'er for sikkerhed, vil dette være et fantastisk skift for kryptoindustrien, så jeg ville faktisk være tilfreds med begge resultater!
Det er helt sikkert, og det bør også være
Intet kommer let, og hvidvaskning af penge via virksomheder er et privilegium, der skal fortjenes.
Her ville spørgsmålet også være - er det beløb, der skal hvidvaskes, et stort beløb, der skal hvidvaskes på én gang, eller er det snarere et tilbagevendende beløb, der skal hvidvaskes hyppigt. Det første gør 'virksomhedsmodellen' til en værdifuld mulighed, det sidste kræver helt sikkert mere dygtighed og viden!
Der kan jeg ikke sige noget, da jeg ikke er amerikansk statsborger, alle mine alarmer gik bare i stykker, da du mente at deklarere indtægter fra det mørke net som faktiske indtægter fra det mørke net, men derfor er resultatet af grundlæggende lovligt arbejde
Det er bestemt en dristig metode og kræver nogle nosser, det er helt sikkert!
Jeg forstod fra første færd, at det vil fungere, men at det kan vække mistanke, som kan elimineres med en bedre historik og skudsikre alibier. For mig er det stadig dristigheden, der går mig på, dristigheden i at forbinde din personlighed med darkweb
Men det er ofte disse metoder, der vækker mindre mistanke end andre metoder, der forsøger at finde på en historie, der aldrig er sket i første omgang.
Det er ofte en værdifuld mulighed at inkludere en delvis sandhed i en løgn for at gøre det lettere at lyve og også for at gøre løgnen lettere at tro på.
Som hvis de ville tænke "hvad nu hvis de kryptoer kommer fra darknet?", og du indrømmer, at de faktisk er det, men lovlige
Nu, hvor jeg har tænkt mere over det, synes jeg faktisk, at det er en genial idé!
Der er brug for en, der er helt klar over, hvad han går ind til!
Værsgo, sir, jeg godkender det