Hydrolyse af N-formylamfetamin via NaOH+Methanol for at opnå amfetamin freebase

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28
Medlemmer af forummet

Jeg leder efter de korrekte oplysninger om hydrolyse af N-formylamfetamin med NaOH-opløsning og methanol.
Hvis nogen har erfaring og korrekte data til at skrive forhold mellem kemikalier, bedes du sende det
NaOH/methanol-hydrolyse er en anden metode til hydrolisering af N-formylamfetamin for at opnå amfetaminfri base ved afslutningen af denne proces.
en måde er med HCL-syre, som de fleste mennesker kender, men den bedre eller mere rentable i udbytte måde er med NaOH + Methanol

Så jeg er interesseret i endelig at kende de korrekte proportioner eller forhold i denne metode
Folk med erfaring med denne reaktion bedes hjælpe
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

det virker slet ikke! selv H2o + Methanol virker heller ikke.
intet arbejde! rute efter kogning 2 timer med HCl og hydro med NaOH og dampdestillation heller ikke arbejde
pH går altid tilbage til 7, efter at alt vandet er fjernet fra freebasen.
selv når igen hydro med NaOH, så vi har pH 14 og derefter tilbage adskilt pH er tilbage 7
og så videre.
dette sidste trin er forkert på alle måder, og jeg forbliver med min tidligere forklaring om, at denne syntese har brug for HCl-gas
som beskrevet i den originale pdf
efter kogning i to timer er vi nødt til at tilføje HCl GAS 4 minutter til stoffet.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Ingen kender svaret, jeg får mere end 5 forskellige private beskeder fra folk, der siger
efter at have kogt i to timer med HCl, hvis din væske ikke er sort, har du gjort noget forkert
I går sagde en forummoderator præcis det modsatte, at væsken ikke skulle være sort.
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

Saul, jeg har sagt det én gang, og nu siger jeg det for sidste gang: Der er ikke brug for HCL-gas, da du IKKE er ude efter amfetaminhydrochlorid.
Den n-formylamfetamin, der opnås via leuckart-reaktion, rengøres, og derefter udføres hydrolyse ved hjælp af Naoh + methanol

Jeg vil bare gerne vide, hvad der er de korrekte forhold mellem reagenser (hvilken % af Naoh-opløsning og forholdet mellem n-formylamfetamin / Naoh-opløsning / methanol)

Så alle, der har kendskab til denne metode, bedes kaste lys over det.
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
bare øjeæble meoh lad os sige 100gN-formyl brug omkring 200-300ml og tilsæt 50% naoh, indtil din ph er meget alkalisk 12-14 og derefter tilbagesvaling du kan tilføje mere meoh til opløsningen efter tilbagesvaling, hvis det er nødvendigt, når du ekstraherer freebase
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

tak for svaret. sig hvor længe at tilbagesvaling denne blanding? hvilket produkt opnås efter hydrolyse på denne måde? vi får direkte amph freebase?
derefter foretages dampdestillation direkte på denne blanding? methanol vil også gå over med dampen, ikke?
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
Giv det et par timer, efter at reaktionsblandingen er afkølet, og lagene er adskilt, og tag det øverste lag ud, det skal være mørkt i farven, og det indeholder amfetaminfreebasen og methanol, destillér methanol, og foretag derefter dampdestillation.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Det er korrekt, men du skal være meget forsigtig med ammoniaklugt og dampe i tilbagesvalingen.
I alkalisk PH kan du ikke foretage den sidste vask med opløsningsmiddel før destillation som på HCL-måde, men ikke vigtigst, fordi du vil foretage dampdestillation, så det vil blive renset alligevel.
 

花谢花开

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Det er meget godt. Baseret på opløseligheden, kan den frie base så ekstraheres fra methanolopløsningen? Inddamp methylenchlorid. Er denne alkaliske hydrolyse egnet til metamfetamin? Håber at få et svar.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Når alkalihydrolisen er færdig, har du 2 muligheder:
- Dampdestillation
- Inddamp methanol, adskil lagene og udtræk. Når du har isoleret olielaget, foretager du en syre-base-vask, før du tørrer med natriumsulfat.

Og det er også velegnet til meth.
 

sponsor

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 23, 2022
Messages
16
Reaction score
8
Points
3
Så du kan ikke bruge HCl?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
På NaOH-måden blev der ikke brugt HCL.
 

sponsor

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 23, 2022
Messages
16
Reaction score
8
Points
3
O.M.G

Endelig nogle gode nyheder.

Så hvad bruger vi efter N-formy?
 

jokerr

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 25, 2022
Messages
15
Reaction score
13
Points
3
Hvordan kan jeg lave amfetamin af amfetaminfri olie?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Det er bedre at bruge en opløsning af kaliumhydroxid i methanol, som er en stærkere alkali end natriumhydroxid; en endnu bedre mulighed er cæsiumcarbonat i methanol, det hydrolyserer desuden urenheder til en amin.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Jeg prøver det af Jeg bestiller cæsiumcarbonat
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Problemet er, at det er dyrt, og at du skal bruge meget til molærforholdsækvivalens.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
natriumhydroxid + methanol
virker slet ikke, så jeg vil prøve dette.
det er et lovligt produkt og gode priser
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Prøv hellere først kaliumhydroxid i methanol, det er billigere end cæsium
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Jeg har allerede bestilt den, fordi jeg tror på dette produkt
 
Top