Jeg er ny i kemi :D

ChemistryStudentPL

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Jul 21, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Jeg er ny i kemi, jeg har ikke meget erfaring med at producere forbudte stoffer, hvilke af dem vil være lettest at syntetisere, jeg vil gerne producere APAAN. Måske kan nogen hjælpe mig i en lille skala på 100-200 g og senere med APAAN til BMK, muligvis er min tænkning forkert, så jeg vil gerne bede om råd :)
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
måske kunne denne tråd være til nogen nytte? det var den første synth, jeg så, da jeg søgte efter APAAN. men jsyk i en anden tråd sagde en bruger: "Det er meget underligt. Jeg har dette scenarie nu og da, men jeg hører aldrig nogen, der har succes med at finde APAAN, men BMK Glycidate 5449 er tilgængelig overalt, så hvorfor overhovedet være så fokuseret på APAAN :D"

hvis du insisterer på at bruge APAAN, ser denne synth (1 kg skala) lovende ud. den tidligere linkede synth ser ud til at være i mindre skala, hvis du har brug for det. her er også en APAAN til BMK-konvertering, men det er i stor skala. håber, jeg stadig kunne hjælpe ^^;
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Jeg ved ikke, hvor du er, men phenylacetone er stort set i håndkøb i USA (benzaldehyd og MEK).
 
Top