• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Methamphetamine Leder du efter en leverandør af meth i bulk?

Methamphetamine

CountTrapula

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 8, 2023
Messages
2
Reaction score
7
Points
3
Jeg vil gerne have, at det er US-US, men jeg er åben over for import. Jeg har købt 4 pund for $6.000 og håber på noget i den størrelsesorden. Jeg er villig til at bøje mig for det, hvis alt andet gør det det værd. Jeg leder efter nogen, der er pålidelige, har et godt produkt, god kommunikation og kan sende en pakke ud på mindre end en uge. Lmk hvis det er dig
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Mener du D-meth eller racemisk 6k$?
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
I USA vil det være racemisk
 

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
126
Points
28
Deals
6
Jeg har 300 pund til rådighed i Californien, jeg havde problemer med forsendelsessystemet, men det er nu løst, lad mig få en besked og en adresse, så jeg kan sende dig mit syndige produktengagement.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Deal hvordan kan jeg sende min adresse er pgp ok eller en anden
 

DeltaBoy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 13, 2024
Messages
20
Reaction score
9
Points
3
Jeg kan hjælpe med racemic i USA. Min pris er lidt højere end det...
 

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
Har du heldet med dig?
 

frankenstein666

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 9, 2024
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Jeg kan hjælpe i New Orleans-området, lmk hvordan du vil have mig til at sende info. Også priser og hvor længe osv.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Det er mig, hr. Jeg kan sende dem til dig fra USA, men vi får 1850 pr. styk, og det er ikke den slags, der findes overalt, det er den ægte vare, men hvis du gør det en gang imellem, kan vi få det ned i 6'erne. Jeg er indbegrebet af pålidelighed, selv når det ser ud til, at ingen andre bekymrer sig om den slags ting. Det kan også gøres meget hurtigere end en uge.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Den anden ting, jeg måske vil nævne, er, at jeg ville være meget forsigtig med at beskæftige mig med folk, der giver dig detaljer om ting, de ikke burde, da retshåndhævelse har en tendens til at forsøge at skabe troværdighed på denne måde, og de ser ikke ud til at forstå, at det er et problem. Jeg er selv i det generelle område, og de eneste, der ville have 300 pund og fortælle dig, at de gør det, ville ikke være dem, du vil møde. Jeg hader ikke, jeg prædiker bare ekstrem forsigtighed i den retning, ekstrem.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Gik det godt for dig? Jeg havde ikke set, at den var 6 måneder gammel. Hvis du oplever problemer, så husk os. Tak for hjælpen
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Nej, jeg kontaktede dig for at høre, om din jagt på 4 pund meth var vellykket, hvis ikke, har jeg dækket dig ind. Du kender nu to legitime kilder.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Er du ikke længere på markedet, er det derfor, jeg ikke har fået noget svar fra dig? Er det ikke en fælde?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jeg er her stadig og kan få en pakke med posten inden for 24 timer eller mindre, så måske skulle du give os en chance?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Er du stadig med os, Atrapula?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Du ved godt, at det aldrig skader at have en backup?
 

locco2024

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 16, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
vi er i stand til at sende enhver mængde fra os send mig pm, hvis du er seriøst interesseret
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Sidst set 13. maj. Jeg elsker et godt mysterium 🤷 lad os tage en afstemning, gjorde han det:
1. Blev han snydt af en af de 5 bumser deroppe, der forsøgte at lokke ham til telegram/wikr/ email
2. Fik han det fra en af de faktisk godkendte narkohandlere på denne side (jeg har personligt bekræftet 2 af dem)
3. Det var en knægt, der havde en våd drøm med sin kærestes skatterefusion, og han var bare på vinduesshopping
4. Hans mor så Tor på sin computer og holdt op med at lade ham bruge den.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jeg tror ikke, det er nogen af de ovenstående, jeg tror, han blev afsløret. Der er et lignende navn på den amerikanske online narko-taskforce for nordvest. Jeg vil dog gerne være sikker, for jeg synes, jeg genkender et par af navnene der.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ligner det en tælle-trapula? Hvis det er sandt, mistænker jeg ham/hende for at være blevet lokket på en af disse beskedtjenester af politiet, der udgiver sig for at være narkohandlere. Det var jeg bekymret for med Lab Express. De kokainkugler til 100 dollars måtte være en fælde, men jeg gjorde rent i mit hus, fandt en god postkasse i nærheden og bed i det sure æble. RIP lab express. Jeres kokain lugtede som et pizzeria, men det var en helvedes god handel.
 
Top