Mdma krystal/sten

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Er der nogen, der ved, hvordan disse krystaller bliver produceret? Laboratorierne genkrystalliserer bestemt ikke i vand og venter 3 dage, disse krystaller ser meget anderledes ud end vandrexkrystaller. Smeltning producerer bestemt ikke salgbare krystalsten. Er der nogen, der har nogen ideer.
SWTkIHec7V
34Nlc2m6Tz
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Få fat i den frie base og destillér den i fraktioner i vakuum, så du får den reneste frie base. Fra den rene frie base får du et pulver, og du kan dyrke rene krystaller.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Ikke krystaller som dem, du kan ikke, ellers ville jeg ikke have stillet spørgsmålet
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Reneste Rex er små rombeformede krystaller, der danner en stor krystal. Krystallerne på billedet er ikke fra rex.
 

malbona kato

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 19, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Der er sandsynligvis brugt et infrarødt varmelegeme.
sådan cr indeholder også noget vand, omkring 5-6 %, tror jeg.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Du tror, at vandet fordamper ved siden af varmelegemet. Hver gang jeg prøver det, får jeg et krystalag ovenpå, som fanger vandet.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Ja, jeg ser mange krystaller med den slags fugtmængder, nogle gange endda højere.
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
base oil acetone hci 4 days freeze you get it.... vi gør sådan, at hver liter base oil 2,5 liter acetone hci til ph 5,5..

collor er, hvor beskidt din base er... cola er beskidt aqua er ren, vi laver champagne...
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Krystallernes form afhænger i høj grad af, om du bruger vandige eller vandfri betingelser, når du syrner. I det første tilfælde har krystallerne en hydreret form (vandmolekyler er indbygget i strukturen). Det andet er mætningsgraden af det anvendte opløsningsmiddel (eller blandingen af dem) og temperaturkontrol, tilstedeværelsen eller fraværet af omrøring under krystalliseringen. Og som nævnt ovenfor er basens renhed en vigtig faktor.
 
Top