- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 77
For et par dage siden prøvede jeg at bruge denne kombination, jeg startede natten med 100 mg 4mmc og ca. 15 skud af en thc o vape. Jeg doserede begge dele ca. hver anden time, i alt doserede jeg 2 gange. Jeg blev meget dum, men også temmelig euforisk. Jeg var meget snakkesalig, jeg brugte hele tiden på at tale med en ven fra forummet. Jeg fik også lette dmt-lignende billeder, ligesom lavdosis dmt, og når jeg lukkede øjnene, kunne jeg se det klassiske hyperspace-billede (kalejdoskop). Min penis skrumpede ind til størrelsen på en tommelfingernegl. Jeg kunne også bare zappe ud, og tiden gik så hurtigt. Mine pupiller var KÆMPE store, men ingen røde øjne. Heller ingen hængende øjenlåg eller træthed fra thc'en, som jeg normalt får. Jeg lagde mig til at sove omkring kl. 6 om morgenen og fik den værste comedown dagen efter, men jeg sov igennem. Min puls var konstant over 100 bpm. Denne kombination var sjov, men jeg ved ikke, om den er den sikreste. Hvad er jeres erfaringer med denne kombination?