Hej alle sammen,
Jeg blev bedt af en ven for et par måneder siden om at prøve at hjælpe ham med hans eksperiment med at omgå forstadiet fra hans PMK-voks. Hans mål var at omdanne det til PMK-olie til MDMA-syntese. Jeg blev lovet en procentdel af det endelige produkt (MDMA moonrock), hvis jeg kunne hjælpe ham med at finde metoden til at omdanne PMK-voks til olie, så han kunne fortsætte produktionen - han har et stort laboratorium, som var gået i stå på grund af forstadiet.
Han havde et meget vagt og uklart instruktionsark, som vi skulle bruge som vejledning til at eksperimentere med omdannelsen af voks til olie.
Jeg vidste, at hans instruktionsark manglede vigtige detaljer, så snart jeg læste det, men vi følte os sikre på at kunne løse de manglende brikker.
Efter to mislykkede eksperimenter lykkedes det os at omdanne voks til PMK-olie, som han derefter brugte til at starte sin MDMA-produktion op igen.
Vi startede med 5 kg voks og fik et udbytte på 60 % og endte med 3 liter olie. Han producerede næsten 3 kg MDMA med den olie, og jeg modtog aldrig min lovede procentdel, og han holdt op med at svare på mine opkald.
Jeg skrev aldrig de nøjagtige målinger ned af de støttekemikalier, som vi brugte under vores eksperimenter. Han forberedte alle målingerne, og det er det, jeg håber at lære af dette forum.
Jeg har en meget dårlig korttidshukommelse, men jeg vil gøre mit bedste for at dele, hvad jeg lærte af det eksperiment.
Fra hvad jeg kan huske, var metoden + kemikalier + målinger, vi brugte:
1) PMK-voks - 5 kg / 5 liter (vi opvarmede den faste voks til flydende form)
2) ethanol - ?
3) destilleret vand - ?
4) Saltsyre - ? (dryppede langsomt - hurtigt spin inde i reaktorbeholderen i 3 - 4 timer, efter at hcl var færdig med at dryppe)
5) DCM som opløsningsmiddel
6) Overført til roterende inddampning ved 60°, indtil al dcm var inddampet.
Resultat: 3L PMK-olie (dejlig aroma, lys brunlig-guld væske)
Jeg håber, at nogen kan kaste lys over mit problem:
Jeg vil meget gerne vide, hvad de nøjagtige målinger, vi brugte, og eventuelle relevante oplysninger, jeg måske glemmer, der er nødvendige for at gentage metoden til at konvertere PMK-voks til PMK-olie til mdma-produktion med succes.
Al viden og hjælp i denne sag er meget værdsat!
Jeg undskylder for et så langt indlæg - tak fordi du læste det, og jeg ser frem til eventuelle svar.