Ny PMK 2503-44-8-proces???!!

hapax83

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg har forsøgt at få oplysninger om

Jeg har forsøgt at få oplysninger om behandling af den nye pmk, der tilbydes som forløber CAS 2503-44-8, og jeg fandt noget, der bekymrer mig.

CAS 2503-44-8 er 3'',4''-Dihydroxyphenylaceton, så den første idé kunne være at bruge den som normal phenylaceton, og du vil få det ønskede produkt med 3'',4''-Dihydroxy tilføjet, ikke?
Så forestil dig, at du prøver at lave freebasen ved hjælp af NaBH4-reduktion, for eksempel i det tilfælde vil du opnå:

3,4-Dihydroxymetamfetamin (HHMA) ref: https: //pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11559034/

Er den største metabolit af MDMA, så du vil få noget, der ligner MDMA, men ikke ægte MDMA som antaget fra en PMK MDMA-prækursor.

Der findes muligvis en proces, som jeg ikke kender, fordi jeg ikke er kemiker, til at konvertere den til ægte MDMA, hvis nogen har mere info ... men i øjeblikket er det, hvad der normalt kan ske, så vær forsigtig.
I tilfælde af at du behandler det for eksempel med en alkalihydrolyse for at slette hydroxylgruppen, får du teoretisk P2P ikke MDP2P, muligvis tager jeg fejl, men det er, hvad mere mening har.
Tak skal du have.
 
Last edited:

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Denne prækursor kan bruges til at producere 3,4 methylendioxyphenylacetone. Men udbyttet vil være lavt, og prisen på slutproduktet er høj, der er mere optimale synteseruter.

OH-gruppen kan ikke slettes for at opnå usubstitueret phenylaceton.
 

hapax83

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Så tak for et ikke godt produkt.
 
Top