Jeg vil vise dig en hurtig liste nedenfor over, hvorfor p2p er let at lave. (Hvis du vil have mere detaljerede oplysninger, laver jeg gerne en artikel om den samlede syntese fra butiksvarer og mærker, der kan bruges til færdig P2P).
Og ja, en fyr herfra sagde, at han kunne sende det til norge uden problemer, men det er en fidus. hvis jeg ville importere P2NP, kan jeg bare importere amfetamin i første omgang. samme risiko og lige så dumt at gøre. det er ikke som P2NP er lovligt, og hver toldagent og politi i EU ved, hvad det er, og hvad det bruges til. så du kan ikke sende 100 kg P2NP med posten og ikke blive fanget. jeg nægter at tro, at nogen nogensinde har gjort dette til norge og ikke gik i fængsel.
Her er en liste over alle de kemikalier, der skal bruges til at lave P2P
1: Eddikesyreanhydrid (let - men "svært")
Ethenon kan genereres ved pyrolyse af acetone
CH3-CO-CH3 → CH2=C=O + CH4 /
Ethenonen opløses i lys eddikesyre i PTFE-spåner for at give et bedre overfladeresultat er
2: Diethylether (let)
fremstillet af ethanol og svovlsyre
3: Benzylchlorid - C3H3CH2CI (let)
Klorering af toluen i blåt lys (IKKE UV), da UV har nok energi til at bryde bindingen. specifik 420-450nm rækkevidde 12-18w (3000 lumin max)
4: Magnesiumspåner (let, jeg har bogstaveligt talt 2 ton af det, hvis nogen i de nordlige lande har brug for at råbe op), jeg skal kun bruge 1300 kg til mit projekt.
5: Et par jodkrystaller (let)
isoleret fra tinktur eller købt fra grundstofsamling og knust display
6: Ammoniumchlorid - NH4Cl (NEMT)
NH3 + HCl → NH4Cl (dette betyder neutralisering af base og syre, hvor præcipitatet er ammoniumklorid)
NH3 kan købes i alle RW- eller hytteforretninger, der sælger transportable toiletter, som toiletrens/afrensning.
hcl- pool store
7: Destilleret vand 2 L (nemt)
de-ionisator eller osmosefilter
8: Natriumkarbonat (NaCO3) (fra enhver fødevarebutik)
9: Natriumklorid (NaCl) (fra enhver fødevarebutik)
10: Natriummetal - (til tørring) bogstaveligt talt 100 måder at lave det på fra kemi til forbrænding og elektrolyse.
Fremstillet af magnesiumspåner, natriumhydroxid, mentolkrystaller og "aromatisk ring"-fri mineralolie/hypoallergen babyolie.
derefter forrådnet i refluxing 1,4 dioxan
11: Epsom-salt tørret (fra have- eller fødevarebutik)
tørret i ovn ved 250 grader Celsius i 4 timer
Det er også syrer, methanol, ethanol og HCL og CL2-gas og nogle andre kemikalier, der ikke er værd at nævne, når alt dette er tilgængeligt hos poolleverandører eller karrosseributikker eller almindelige isenkræmmere.