- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 30
Jeg har adgang til både pseudo/ephedrin, men de indeholder alle povidon. Jeg har læst, at det er besværligt at have med at gøre og gør A/B-ekstraktion umulig. Denne indeholder det ikke. Er det muligt at udvinde ren pseudo fra den? Hvordan ville jeg gøre det trin for trin? Jeg fandt en opskrift på meth her, men jeg har brug for hjælp til at komme i gang.
mulighed 1
1 filmovertrukken tablet indeholder 60 mg pseudoefedrinhydrochlorid og 150 mg ibuprofen
Indhold af hjælpestoffer:
Tablettens kerneindhold: calciumphosphat; majsstivelse; natriumstivelsesglycolat; hypromellose E-5; magnesiumstearat
Indhold i tablettens filmovertræk: hypromellose E-5; macrogol 6000; talkum; titandioxid; farve Ponceau 4R-lak 22% (E124)
hvis nogen ved, hvordan man håndterer povidon og andet lort, er mulighed nr. 2
pseudoefedrin (meget mere) loratadin (5 mg)
Hjælpestoffer:
Tablettens kerne indeholder: laktose, monohydrat; majsstivelse; povidon; magnesiumstearat.
Tabletskallen indeholder: saccharose; calciumsulfat, vandfrit; calciumsulfat, dihydrat; talkum; gummiharpiks;
gummi arabicum; zein; titandioxid; oliesyre; sæbe (i pulverform); cellulose, mikrokrystallinsk; carnauba
voks; hvid voks.
mulighed 1
1 filmovertrukken tablet indeholder 60 mg pseudoefedrinhydrochlorid og 150 mg ibuprofen
Indhold af hjælpestoffer:
Tablettens kerneindhold: calciumphosphat; majsstivelse; natriumstivelsesglycolat; hypromellose E-5; magnesiumstearat
Indhold i tablettens filmovertræk: hypromellose E-5; macrogol 6000; talkum; titandioxid; farve Ponceau 4R-lak 22% (E124)
hvis nogen ved, hvordan man håndterer povidon og andet lort, er mulighed nr. 2
pseudoefedrin (meget mere) loratadin (5 mg)
Hjælpestoffer:
Tablettens kerne indeholder: laktose, monohydrat; majsstivelse; povidon; magnesiumstearat.
Tabletskallen indeholder: saccharose; calciumsulfat, vandfrit; calciumsulfat, dihydrat; talkum; gummiharpiks;
gummi arabicum; zein; titandioxid; oliesyre; sæbe (i pulverform); cellulose, mikrokrystallinsk; carnauba
voks; hvid voks.