Racemisk meth

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Kan nogen forklare mig, hvad recemic meth er?
Og hvis du har en opskrift på det, så del den her (en nem en i lille skala)

rqq

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Der er flere metoder til racemisk meth tilgængelige her. Også nogle videoer, hvis jeg husker rigtigt. Bare brug søgefeltet.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Okay, så meth har 1 chiralt kulstof. Et kulstof, der drejer lidt, hvis du kigger ned i løbet på en pistol. Forestil dig en person, der cykler mod dig. De stikker deres venstre ben ud. Så stikker de deres højre ben ud. Det er forskellen mellem L(eavo) og D(extro) meth. Racemisk meth betyder bare, at det er nogenlunde en 50/50-blanding. Det er, hvad man får, når man bruger en prækursor, der ikke er chiral. Eksempler er P-2-P, phenylaceton, det meste efedrin og pseudoefedrin ER chirale, selvom de har 2 c-chirale kulhydrater, men mister den første i reduktionen til meth. Og det andet bestemmer, om du laver L- eller D-meth. At bruge L og D er dog gammeldags, og de seje børn bruger R og S som en rallysport-racerbil.

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Tak, kan du give en opskrift på, hvordan man laver den (en nem en)?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Til fremstilling af meth? Racemisk eller D? Shake and bake via lithium/ammoniak, en birk-lignende reaktion, leucart, al/hg, elektro-reduktion, via kloramfetamin? Via methyamin og katalysator ... hvad prøver du på?

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Nej, shake and bake er ikke, hvad jeg vil have.
Jeg mener, at en nem måde med simpelt udstyr er godt for mig at lave racemisk meth i lille skala (bare for at træne mig selv)
Så hvis jeg kunne finde en metode til det, ville det være fantastisk for mig.
Kan du hjælpe mig med det?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
🤔easy way?? Simple equipment,.... yep that's a shake and bake with lithium our of a battery and an ammonium compound