Post Delivery Skjulte metoder

Speedy_Gonzales

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 2, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Hej med dig,

Da jeg er en ny leverandør og ny i forhold til de leveringsmetoder, som onlinemarkeder kræver, er der så nogen, der har nogle tips til skjult emballage?

Vakuumpakning er naturligvis et must, og jeg har også hørt om brugen af stanniol til at skjule røntgenstråler.

Er der nogen, der har nogle tips til, hvad der afslører en pakke, nogle tips eller tricks til at holde pakker uopdagede, især når man overvejer at sende internationalt?

Er der nogen, der har modtaget pakker, hvor de har været skuffede eller imponerede over hemmeligholdelsen?

Jeg forstår, at skjulte metoder er tys-tys af indlysende grunde, men hvis nogen kan dele oplysninger, uanset hvor vage de er, hjælper det alt sammen!
 

thecurious

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
9
Points
3
Det afhænger af modtagerlandet og deres erfaring med afsenderlandet.
Hvis du f.eks. sender mig en dvd-kasse (indholdet er vakuumforseglet) fra Colombia til et EU-land, vil den helt sikkert blive kontrolleret ved det første kontrol-/indsamlingssted ved hjælp af røntgen eller en sporhund, hvis det er nødvendigt.
Det burde fungere i landet og er den normale standard, så vidt jeg ved. Jeg ved bare ikke, hvor mange kræfter du vil bruge på at skjule stofferne.
At behandle det kemisk, så det f.eks. er i stoffet på et par jeans (det er allerede blevet gjort). Det er også blevet bearbejdet til små kaffebønner.
Dit spørgsmål stilles også af andre mennesker, som opererer på et enormt milliardmarked. Det må du ikke glemme.
 

Speedy_Gonzales

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 2, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Tak for dine detaljerede oplysninger, jeg er nødt til at være kreativ med tingene haha
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Jeg er interesseret, og hvis nogen vil hjælpe med et klart svar, vil jeg være meget taknemmelig.
 

Power

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2022
Messages
24
Reaction score
16
Points
3

Jeg kan måske hjælpe med nogle detaljer.

For længe siden modtog jeg en gammel plastikspildisk til en Nintendo, bare en af de der tykke grå plastikdimser, som man satte i konsollen, den var skruet af, og indholdet var på indersiden. nok en af de bedste snigmetoder, jeg nogensinde har set med mine egne øjne.

For et par år siden så jeg en video af en person, der åbnede et lego-legetøj til børn i flere dele, som var blevet krympet og pakket rigtig godt ind, og indeni var der sandsynligvis 125 g kokain. jeg har dog mistanke om, at det var falsk.
 

Speedy_Gonzales

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 2, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Virkelig hjælpsomt, nogle virkelig smarte metoder, geniale, jeg er nødt til at blive meget mere kreativ, tak for indsigten.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
72
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
Jeg ved, at jeg er kommet sent ind i denne tråd, men den fangede min opmærksomhed. Helt tilbage i min skoletid solgte jeg mine joints og dimes inde bag i overstregningstuscher, fordi blæktuben kan fjernes, og tuschspidsen bliver siddende, så tuschen stadig er brugbar. Jeg plejede også at transportere tasker til fods inde i atari og visse typer elektronik. Jeg blev arresteret i en ung alder for besiddelse af alkohol og for at drikke, og jeg havde min hash i de der Atari-spil, og de tænkte ikke engang på at kigge ind i dem.
 

eu.lab

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 25, 2023
Messages
29
Reaction score
13
Points
3
De fleste pakker, jeg modtog, blev på en eller anden måde kontrolleret af tolden, og de fleste af dem var bare godt støvsugede produkter i en ikke så stor pakke, og man kunne ikke mærke noget ved bare at røre ved dem. Indtil videre er de alle gået igennem uden problemer. Husk, at etiketterne havde så mange oplysninger som muligt og var adresseret til en hjemmeadresse, ikke til et postkontor eller en postboks.
Jeg håber, at disse oplysninger kan hjælpe dig.
 

Speedy_Gonzales

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 2, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Det er sådan, jeg har gjort det, og jeg har haft en vis succes, men ikke alle er blevet bekræftet, hvilket er grunden til, at jeg henvender mig, tak for dine oplysninger, men det er nogle gode tips, jeg skal huske på!
 

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
46
Points
18
Med hensyn til røntgendetektion vil stanniol eller karbonpapir være mere synligt end at lægge det i pakken uden.

Det afhænger af mængden, og hvilket stof du vil sende.

Små mængder kan måske blive smidt ud, hvis pakken ikke åbnes og deklareres som en vare af lav værdi, men efter min mening er det umuligt at skjule, hvis tolderne åbner den.

Destinationen, hvor pakken kommer fra, og selve emballagen kan få det til at se mistænkeligt ud.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror, at alle pakker, der er deklareret over en vis værdi, automatisk bliver kontrolleret.
 

Speedy_Gonzales

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 2, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Det er virkelig værdifuldt at vide, og fremover tror jeg, at jeg vil droppe sølvpapirstangen med dobbeltstøvsugning og være lidt mere snedig med at skjule ting.

Tak for din information!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg har ALDRIG angivet en værdi på noget ulovligt, jeg har sendt, for hvis det har en værdi, skal der måske betales skat eller told. Jeg kalder alt for en kommerciel prøve. Som sagt er metalposer eller folie og lignende meget synlige under røntgen og er ofte røde flag. Du skal prøve at lade, som om det er noget med lignende tekstur, fordi de vil kunne se det. Med det i tankerne KAN en mylarpose være det perfekte valg, hvis du køber dem i store mængder og printer pæne etiketter med korrekte oplysninger om vægt og siger prøvestørrelse eller noget i den stil. Her er den gratis prøve af agar agar eller aktivt kul eller chiafrø, vi håber, du kan lide dem.
At gemme sig i det åbne er den eneste effektive måde at gemme sig på efter min erfaring. Lad være med at foreslå, at det er noget, der kan begrænses. Chiafrø er et grundlæggende valg, sandsynligvis fordi import af frø ofte er begrænset. Intet tobaksplante-materiale, batterier, biologiske enheder af enhver art, patogener og mutagener. Tænk over, hvad du hævder at sende, det er let at skyde sig selv i foden
 

Speedy_Gonzales

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 2, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Igen, meget værdifuld information og vil blive noteret på fremtidige forsendelser,

Jeg kan godt lide din idé om at gemme sig på et almindeligt sted, jeg har for nylig bestilt en labelprinter for at få tingene til at virke mere legitime og tydeligere for den, der håndterer dem, at læse (og forhåbentlig ignorere, når de er læst).

Jeg holder også vægten nede på et minimum for igen bare at tiltrække mindst mulig opmærksomhed
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Sølvpapir er noget lort. Røntgen detekterer nogle få slags stoffer ved at dæmpe røntgensignalet.
Blandt dem er metal, organiske stoffer, glas osv., og alle disse stoffer kan skelnes fra hinanden. Så hvis du lægger dine stoffer, der er organiske, indpakket i folie, vil det se nøjagtigt ud som en organisk forbindelse indpakket i metal.
 
Top