Jeg startede med en amfetaminbase. Farven på den frie base var som rav, efter at opløsningsmidlet var fordampet
Amfetaminbase 3 gram
Formaldehyd 3 ml
Alkohol IPA 12 ml
Med aluminiumamalgam
Tilsæt ingredienserne og varm op i halvanden time
Efter endt behandling tilsatte jeg vand og filtrerede det overskydende aluminium fra
Jeg tilsatte hydrogenchloridgas, pH3, og ekstraherede med Dcm. Farven på ekstraktionen var gul
Derefter blev der tilsat alkali og ekstraheret igen med Dcm
De indsamlede ekstrakter var lyserøde i farven
Jeg inddampede Dcm, tilsatte ethanol og pumpede hydrogenkloridgas ind, pH3. Farven blev lyserød, og jeg inddampede ethanolen, indtil det blev en rød, klæbrig substans.
Jeg vaskede det med Dcm-backsalt
Jeg smeltede saltet ved en temperatur på 180, og der opstod røg, der lugtede af amin, som lugten af amfetaminbase. Jeg ved det ikke.
Saltet blev derefter en brændt brun farve
Jeg ved ikke, om det er meth eller noget andet.
Amfetaminbase 3 gram
Formaldehyd 3 ml
Alkohol IPA 12 ml
Med aluminiumamalgam
Tilsæt ingredienserne og varm op i halvanden time
Efter endt behandling tilsatte jeg vand og filtrerede det overskydende aluminium fra
Jeg tilsatte hydrogenchloridgas, pH3, og ekstraherede med Dcm. Farven på ekstraktionen var gul
Derefter blev der tilsat alkali og ekstraheret igen med Dcm
De indsamlede ekstrakter var lyserøde i farven
Jeg inddampede Dcm, tilsatte ethanol og pumpede hydrogenkloridgas ind, pH3. Farven blev lyserød, og jeg inddampede ethanolen, indtil det blev en rød, klæbrig substans.
Jeg vaskede det med Dcm-backsalt
Jeg smeltede saltet ved en temperatur på 180, og der opstod røg, der lugtede af amin, som lugten af amfetaminbase. Jeg ved det ikke.
Saltet blev derefter en brændt brun farve
Jeg ved ikke, om det er meth eller noget andet.