Tryptamin-syntese DMT

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Er der nogen, der kender til syntesetrinene for dmt? Kan du hjælpe mig med at se, hvor jeg går galt i byen?
Eksperiment 1:
1 、 Tryptamin opløses i methanol. 2. Tilsæt formaldehydopløsning med 2 molære ækvivalenter. 3. Tilsæt methanolopløsning af natriumcyanoborhydrid. 4, bland og rør, tilsæt langsomt iseddikesyre, rør og reager i 60 timer, og den endelige reaktionsvæske er grumset brun, som vist på billedet
K0XqsAIv4K

Forsøg 2:
Opløs tryptamin i DMSO, mikrobølgeopvarmning, tilsæt 2 molækvivalent triethylamin, tilsæt derefter 3 molækvivalent natriumformaldehydhyposulfat, omrør i 10 minutter, vent på, at reaktionsvæsken afkøles til stuetemperatur, tilsæt langsomt dmso-opløsning af natriumtriacetoxyborhydrid, reaktion i 24 timer, og til sidst blev der ikke opnået nogen dmt

Er der nogen, der kender de korrekte trin?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
314
Deals
1
Tryptamin (1,12 g, 7 mmol), natriumcyanoborhydrid (0,88 g, 14 mmol) og iseddikesyre (2 ml, 35 mmol) blev opløst i 110 ml methanol ved 0 °C, og en opløsning af 37 % formaldehyd (1,4 ml, 18,5 mmol) i 15 ml methanol blev tilsat dråbevis i løbet af 20 minutter, og den resulterende opløsning fik lov til at røre i 20 minutter ved 0 °C og 2,5 timer ved stuetemperatur. Methanolen blev fordampet under reduceret tryk, og 80 ml 25% vandigt kaliumcarbonat blev tilsat, og opløsningen blev ekstraheret med 2x125 ml EtOAc, ekstrakterne blev vasket med 2x40 ml saltvand, tørret over MgSO4 og opløsningsmidlet fordampet under reduceret tryk for at give en ravfarvet olie, som blev oprenset ved flashkromatografi på 30 g silicagel (ved hjælp af en gradient af EtOAc:MeOH) for at give en olie, som blev krystalliseret fra kogende hexan for at give N,N-dimethyltryptamin som farveløse voksagtige krystaller, der vejer 0.9g (69%).
Held og lykke og vær forsigtig

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Så eksperimentet mislykkedes, fordi jeg blandede dem ved stuetemperatur? Jeg ekstraherede det endelig med dcm, og resultatet efter spin-dampning er også ravfarvet klar lim, men det opløses ikke i kogende hexan, og det opløses heller ikke i kogende petroleumsether, så det bør ikke være dmt, tak for din metode, jeg vil prøve

archae

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
71
Ja, alt skal være så koldt som muligt, så alle opløsningsmidler skal i fryseren, og reaktionsbeholderen skal i et isbad, eller endnu bedre: et isbad med acetone og ry, så det forbliver dejligt koldt.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
39
Har du prøvet den her? Det ser ud til, at du har kigget på den sidste, jeg skrev om, og forbedret den ved rent faktisk at gøre det!
Er denne antagelse korrekt?

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
14
Vær forsigtig, Hamilton Morris diskuterede i en podcast bekymringen for, at cyanoborhydrid kan producere cyanidholdige addukter, der udgør et problem ved brug, da varme vil generere HCN, når det ryges. Jeg anbefaler, at hvis du ønsker at udføre en reaktion ved højere gær end NaBH4, ville det være STAB, da dette er et meget mere selektivt reduktionsmiddel mellem carbonyler og primære/sekundære aminer.

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Mange tak, jeg havde den samme bekymring før, men prøvede Hamiltons metode uden succes: "Mikrobølgeopvarmning af tryptamin dce-opløsning, tilsætning af triethylamin, natriumformaldehydhyposulfat, 4A molekylær sigte og dryp STAB". Så jeg prøvede på denne måde at bruge natriumcyanoborhydrid som reduktionsmiddel ... Lad mig prøve igen, hvad fyrene ovenfor sagde, at sænke reaktionstemperaturen og se, om det virker , Jeg deler resultatet

View previous replies…

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
14
Faktisk nævnte han i samme podcast, at den metode, han viste i sin video ved hjælp af STAB, faktisk ikke virker, så jeg vil sige, at den også er værd at lytte til. Også et praktisk tip, enhver reduktion med natriumcyanoborhydrid vil være mest effektiv ved stuetemperatur, det samme med phenylethylaminer.

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
du kommer for sent , STAB blev arrangeret , hvad er det for noget lort?😂Det ser ikke ud til at virke , "Blanding af taminmethanolopløsning med SATB og 99% eddikesyre ved nul grader Celsius, slip derefter formaldehydopløsning i en halv time, rør ved nul grader i en time, og vend langsomt tilbage til stuetemperaturreaktion i 24 timer" ⬅️prøvet, virker ikke

Attachments

• n0SxqsLcBA.jpg
    n0SxqsLcBA.jpg
    4.1 MB · Views: 353

Chain react

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Nogen nævnte i en Youtube-kommentar, at man skulle bruge 3A-molsikte. Han sagde, at disse har en tendens til at absorbere en hel masse ting, herunder formaldehyd, der frigøres af de sure forhold, der vil nedbryde natriumsulfoxylatformaldehyd.

Men jeg har et spørgsmål om, hvorfor folk bruger "natriumsulfoxylatformaldehyd" eller "natriumformaldehydhyposulfat", jeg tror, at det korrekte er "formaldehyd-natriumbisulfitaddukt" (CAS: 870-72-4).

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
39
Jeg tænkte på dette - har jeg virkelig lyst til at sætte et bægerglas med brandfarlige opløsningsmidler ind i min mikrobølgeovn? Er det for længe siden - jeg har hans synth nedskrevet et eller andet sted, men jeg kan huske, at jeg hørte hans podcast, før jeg startede hele denne vanvittige rejse, som ingen nogensinde ville gøre for andet end en virkelig dyr hobby ... jeg vil dog gerne vide, HVILKEN podcast det er, for jeg kan ikke huske det, og der er masser af dem nu!

Jeg tror, det er den, der hedder 'hemmelig kromcarbenkemi'.

Last edited:

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
314
Deals
1
Sig hvad

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
314
Deals
1
Det må du undskylde

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Det er ok,
bare forvirret over, hvorfor jeg fortsætter med at mislykkes med dmt-eksperimenterne, spekulerer på, om nogen faktisk har haft succes med at følge disse trin?Jeg tror, jeg skulle skifte tryptamin til tryptaminhydrochlorid og prøve igen , måske arbejde

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
314
Deals
1
En af kemikalierne eller noget, der er urent, kan altid prøve planteekstraktet fra Mimosa hostilis

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Reagenserne er alle nye og af høj renhed, og jeg har prøvet flere forskellige kombinationer af reagenser, hvilket ikke burde være årsagen til reagensernes renhed. Faktisk har jeg prøvet mimosa rodbarkpulver, det er enkelt og effektivt, men vil stadig prøve kemisk syntese, bare for sjov. alligevel tak bro

pickledill

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jeg vil gerne lave DMT-syntese, hvad skal jeg bruge, natriumboro eller cyanaboro?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
314
Deals
1
Hvis du har en syntese, vil den fortælle dig præcis alt, hvad du har brug for

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10
Jeg har 5-methoxytryptamin og natriumcyanborhydrid, DCM, methanol, ethylacetat, formaldehyd osv.... Jeg har set alle videoerne og læst alle vejledningerne. Men er der nogen, der har en god trin for trin-guide, der forklarer alt?

for eksempel siger 1 guide tilføje formaldehyd stabiliseret med methanol *im som hvor meget methanol tilføjer jeg? når faktisk de fleste formaldehydmethanol tilsættes alligevel, så jeg behøvede ikke at vide det.

Er det lykkedes for nogen?