Hvad er der galt med denne simple SnB-metode?

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hvad er der galt med denne simple SnB-metode?

01 - Jeg bruger enten en 600 ml eller 1 l colaflaske, der er rengjort og tør.
02 - Jeg tilsætter 50 g ammoniumnitratpulver (taget ud af kølepakker og kværnet).
03 - Jeg blander 13 g pilleindhold i, hvilket er 48 piller med 30 mg PSE = 1,44 g
04 - Jeg tilsætter 250 ml hvid gas til en 600 ml flaske eller 400 ml til en 1 l flaske.
05 - Jeg skærer et batteri op, enten et Panasonic Lithium AA eller et CR123A 3V batteri.
06 - adskiller hurtigt litiummet fra resten og trækker det ind i batteriet. Jeg fik at vide, at jeg skulle skære det i små firkanter, men når jeg har travlt, lægger jeg det nogle gange bare i et par stykker. Jeg kan ikke skære med metalsakse, vel?
07 - Jeg ryster det godt, før jeg tilsætter NaOH (også 50 g).
08 - Jeg ryster det igen
09 - hvis jeg ikke ser nogen reaktion efter et par minutter. Jeg tilsætter 5 ml vand.
10 - Det tager normalt mindre end 60 sekunder, før tingene begynder at bevæge sig indeni.
11 - Jeg ser masser af nye orange ting bevæge sig rundt. Nogle gange lyser litiummet op, og der dukker også guldklumper op.
12 - Jeg tester flaskens tryk ved at trykke på den.
13 - når den er virkelig hård, lader jeg noget af trykket slippe ud ved hurtigt at lufte ud.
14 - efter mindre end 15 minutter bliver flasken perforeret i bunden, og det meste af væsken går tabt.
15 - Jeg prøvede at gemme noget og gasse det med HCl, men der er ikke noget tydeligt bundfald.
16 - Udbyttet er nul/nul.

Alternativt:
- Jeg forbereder nogle gange litium i brændstof først og tilføjer NH₄NO₃ + pilleindhold næste gang.
- Jeg prøvede at bruge gorillatape til at forstærke bunden.
- Kan jeg prøve en magnetisk omrører for at holde tingene i bevægelse indeni hele tiden? Jeg ville få brug for en anden reaktionsbeholder.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,208
Deals
1
Jeg synes, det er meget. Næste gang skal du starte med at tage denne opskrift og brænde den. Brug derefter den opskrift, jeg gav dig. Find en lastbil. Tryk på dækket med din tommelfinger. Det er 100 psi. Så hård skal flasken være. Lad være med at lufte den ud, før den bliver en tomme højere.

Joyboy56

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Kan du fortælle mig det i detaljer, bror?

dean454545

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Prøver du at få ham dræbt eller i det mindste brændt op? Lad være med at sammenligne lastbilsdæks psi med sodavandsflaskers psi. Bare køb en ildslukker af stål og tøm den, skru toppen af, tøm den, og rens den så rigtig godt, når du tror, den er ren, og rens den lidt mere. Sørg for, at den er helt tør, og sæt den endda i ovnen i en time eller deromkring ved 250 grader for at sikre, at alt vandet er væk. Skær derefter det rør, der er fastgjort til toppen, lidt af lige der, hvor det forbindes. Tag derefter den øverste ventil fra hinanden, og rengør den også godt. Tag derefter din tørre ildslukker og læg din kolde pakke i og derefter dit brændstof, og du behøver ikke at tilføje vand, men hvis du skal gøre det nu, før du tilføjer litium, da vandet vil gå til bunden og litium flyder ovenpå. Tilsæt aldrig vand, når du har tilsat litium. Tag derefter dit pillepulver, tilsæt det og derefter din litium, og gør toppen klar til at blive sat på, men før du gør det, tilsæt din lud, og skru derefter toppen på, og giv den en hvirvel eller to, den skal starte, vent i ca. 1 minut, og tryk på udledningen for at udlufte enhver ilt, der måtte være derinde. Anbring derefter i en gryde med kogende vand, se psi-måleren, når den er i det grønne omkring klokken 12, tag den og kast den ned i en spand med is og saltvand, indtil psi er nede på afladningssiden, og begynd derefter at ryste den fucker, indtil den er tilbage i det grønne. Gå så ud på siden og udluft den, og hæld den så ud, og resten burde du vide.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Det er en stor hjælp. Jeg følger de samme anvisninger. Jeg havde allerede fundet den samme opskrift her, før du sendte den til mig. Den har faktisk en masse nyttige detaljer.
Jeg ville gerne skrive trinene i enkle vendinger og forstå, hvorfor flasken gik i stykker.

men på en separat chat forstod jeg, at det er litium, der brænder flasken og ikke trykket, der bryder den.

Jeg vil genlæse opskriften for at se, hvad jeg ellers har overset.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
176
Jeg troede, jeg havde kommenteret dette ... måske var det en anden.
Hvis du (eller nogen anden for den sags skyld) stadig arbejder på dette og har brug for hjælp, så send mig en pm, og jeg vil forsøge at hjælpe dig. Det hele er virkelig ikke den bedste idé til at begynde med, for slet ikke at tale om at prøve at improvisere autocampere med dårlige eller ufuldstændige instruktioner/opskrifter og en ny bi-håndtering. Jeg kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er at forstå, hvad det præcist er, du prøver at gøre her, og hvordan de forskellige faser af reaktionen ser ud. Rækkefølgen og teknikken ved blot at tilsætte ingredienserne kan være den eneste faktor, der afgør, om det fungerer godt, om det overhovedet fungerer, eller om det bare antændes og bliver noget rod.

Jeg er klar over, hvor heldig jeg var, at det lykkedes i mit andet forsøg, for jeg har forsøgt at gentage eksperimentet omkring et dusin gange siden og har forkludret det på den ene eller anden måde mere end halvdelen af gangene. Man kan sige, at jeg har lært på den hårde måde af næsten-succeser og episke fiaskoer, hvor temperamentsfuld denne reaktion er ved at nærme mig den løst og sløset. Gør dig selv en tjeneste og prøv det ikke derhjemme, eller i det mindste [helt] indendørs, og hav sikkerhedsforanstaltninger og forberedelser på plads til at slukke en brand, udrense gasser med det samme og rydde op i skoldhede syrer eller baser i opløsningsmidler ... og der er også litium, man skal være opmærksom på. Dette skal helst IKKE forsøges på en regnfuld eller meget fugtig dag. Tænk på en spand sand og eller en spand koldt vand med et gennemblødt håndklæde... en stor ventilator til indsugning/udstødning... Personlige værnemidler - maske, handsker osv. Du får sandsynligvis ikke brug for det 99 % af tiden, men der vil til sidst være den 1 %, hvor du ville ønske, at du havde tingene lige ved hånden.

GhostChemist

Expert
Language
🇬🇧
Reaction score
246
The command work on Birch method
Results will be soon