Hvorfor findes der ikke amfetamin i form af oxalatsalt?

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Hvorfor findes der ikke amfetamin i form af oxalatsalt?
 

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Man kan danne oxolatsalt af aminer, men jeg tror, det er lidt vanskeligt, det kan være et godt alternativ til hcl, men hvis du har noget oxalatsyre tilbage i dit produkt, er det giftigt.

Aminfreebasen blev opløst i 5x dens volumen af tør IPA og tilsat dråbevis til 1eq vandfri oxalsyre opløst i IPA. I nogle tilfælde blev der ikke dannet noget fast stof direkte. Der blev tilsat 3x så meget ether, og erlenmeyerglasset blev sat i fryseren. En time senere var der dannet et voluminøst, luftigt, hvidt bundfald. Det blev vakuumfiltreret og gav et gellignende fast stof. Det blev tritureret under ether og tørret ved sugning og derefter under vakuum. Udbyttet var mellem 60 og 95 %.
Inddampning af filtratet giver et olieagtigt materiale, som krystalliserer, når det dækkes med ether og lægges i fryseren. Rekrystallisering med IPA:ether fjerner de sidste spor af oxalsyre.

Med denne metode kan man også danne citrater
I stedet for ipa kan du prøve at bruge ethylacetat
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Tak for din tålmodighed med at svare, faktisk er jeg ikke nået til det stadie endnu. Jeg oplever i øjeblikket fejl i processen med at udvinde efedrin fra efedra ved hjælp af efedra.
 
View previous replies…

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Det er okay, hvad angår udvinding fra Ephedra, kan jeg ikke hjælpe dig, fordi jeg aldrig har gjort det selv eller endda forsket meget i det.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Jeg har en dristig idé: Da Ephedra sinica løbende frigiver efedrin, når det opløses i varmt vand, ville det så være muligt at opvarme en blanding af Ephedra sinica, jod, rød fosfor og vand direkte under tilbagesvaling i 24 timer? Ville det resulterende produkt potentielt give freebase metamfetamin direkte?
 

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Måske vil den have et lavt udbytte med en masse organiske biprodukter og hvem ved hvilke sidereaktioner, ville slet ikke anbefale den.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Tak, men med mine nuværende begrænsede ressourcer vil jeg måske ikke være i stand til at producere noget brugbart produkt. I øjeblikket er jeg ikke i stand til effektivt at udvinde selv forstadiet efedrin fra efedraplanten.
 

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Prøv andre ruter, prøv måske at udvinde efedrin eller pseudo fra piller
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
I mit land har vi ikke adgang til sådanne lægemidler, og mange opløsningsmidler er underlagt restriktioner. I øjeblikket ser det ud til, at den bedste løsning er at udvinde efedrin fra efedraplanten og derefter følge Moskva-ruten ved hjælp af jod og rød fosfor i tilbagesvaling. Den efterfølgende forhindring er imidlertid at skaffe saltsyregas, og jeg er usikker på, hvordan jeg skal gå frem. Har du nogle forslag til saltsyregas? Kan vandfrit calciumsulfat og oxalsyre generere saltsyregas? Den eneste syre, jeg har adgang til, er oxalsyre, og derfor spurgte jeg om oxalatsalte, og det eneste tilgængelige opløsningsmiddel til ekstraktion er petroleumsether, og jeg ved ikke, om det direkte kan erstatte chloroform eller toluen til anvendelse.
 

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Jeg vil ikke anbefale at håndtere hcl(g), mange uerfarne kemikere dør på denne måde, for at lave hcl-gas skal du bruge svovlsyre.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Uden saltsyregas ville det være svært at krystallisere metamfetamin, selv hvis det lykkedes at få fat i den frie base. Har du andre forslag? Svovlsyre er begrænset og ikke tilgængelig for mig.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Har du selv prøvet det, og kan du måske give nogle billeder af det endelige produkt?

Jeg fandt det i et andet forum, hvor brugeren også nævnte muligheden for at bruge citronsyre i stedet for oxalsyre i samme procedure :)
 

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Det afhænger af, hvilket land du befinder dig i
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Kan krystallisering opnås ved hjælp af titrering af saltsyreopløsning?
 
View previous replies…

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
ja, du kan krystallisere det i ether med saltsyre
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Åh nej, ether er også reguleret, kan man så bruge petroleumsether?
 

oldgalaxy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 21, 2023
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
I stedet for ether kan du lave omkrystallisering med to opløsningsmidler med ipa og acetone, du kan også kun gøre det i acetone, hvis du vil, det behøver ikke at være vandfrit.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Jeg kan kun få adgang til petroleumsether, kan jeg bruge det?
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
du kan gøre salt men amfetamin hcl
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Hej! Har du erfaring med at producere amfetamin hcl eller noget lignende om dets produktion?
 
Top