Ενδιαφέρεται κανείς να κάνει μαζί μια αγορά νιτρικού υδραργύρου; (Μόνο στην Ευρώπη)

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Πρώτα απ' όλα. Ζητήστε συγγνώμη από τους διαχειριστές εάν αυτό δεν είναι το σωστό τμήμα.


Νομίζω ότι βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση με πολλούς από εσάς και είμαι μαθητευόμενος χημικός για να συνθέσω τα δικά μου φάρμακα. Ένα από τα απαραίτητα υλικά για το Speed είναι ο νιτρικός υδράργυρος ο οποίος είναι κάπως δύσκολο να βρεθεί (αν και μπορείτε πάντα να αγοράσετε μερικά θερμόμετρα για να προσπαθήσετε να κάνετε το αμάλγαμα)


Έχω βρει μερικούς αρκετά αξιόπιστους παρόχους στην Ινδία με πολύ αξιόπιστες εταιρείες. Το πρόβλημα είναι ότι οι αποστολές από εκεί είναι κάπως ακριβές. Κατάφερα να βρω νιτρικό υδράργυρο (II) προς 700 δολάρια για ένα μπουκάλι των 500 γραμμαρίων. Το οποίο είναι πολύ για μένα (μόνο 0,1 χρησιμοποιείται για να φτιάξω το tutorial αυτού του φόρουμ)

Η ιδέα μου είναι ότι μπορούμε να οργανώσουμε μια παραγγελία μεταξύ ίσως 3 ατόμων και να πάρουμε κάτι φθηνότερο. Μου είπαν ότι η αποστολή είναι αρκετά γρήγορη και θα το παραλάβω σε 1 εβδομάδα. Και στη συνέχεια θα μπορούσα να σας το στείλω με φάκελο (μόνο στην Ευρώπη)

Εάν ενδιαφέρεστε μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω Mp.
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Εάν υπάρχουν τουλάχιστον μερικοί άνθρωποι πρόθυμοι να επενδύσουν σε αυτό, θα τα πληρώσουμε όλα. Με αυτόν τον τρόπο θα ελέγξουμε τον προμηθευτή και στη συνέχεια θα τον προσθέσουμε εδώ στην καταχώριση. Και οι χρήστες μπορούν να μας το επιστρέψουν όταν το αποκτήσουν.
 

lazkalsai

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 11, 2022
Messages
16
Reaction score
10
Points
3
Περιμένετε, μπορεί κάποιος να ρίξει μια ματιά σε αυτό https://warchem.pl/pl/p/AZOTAN-RTECI-II-1hydrat-czysty-5g/2170