Μπορεί κάποιος να μου πει αν αυτή η συνταγή είναι βιώσιμη; Προφανώς είναι πολύ εύκολη και δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό...

84modfo3j

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 7, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
(Πρώτα απ' όλα, είμαι εντελώς άσχετος. Η μεγαλύτερη συνταγή που έχω φτιάξει ποτέ είναι να φτιάξω μόνος μου δείπνο)

μπορείτε να τη βρείτε κάνοντας αναζήτηση "Μέθοδος για την παρασκευή ενώσεων φαινυλαιθυλαμίνης EP2540698B1"


Παράδειγμα 1 Δεξτροαμφεταμίνη (όχι σύμφωνα με την εφεύρεση)
  • [0028]
    Ένα µίγµα 6,00 g (33,9 mmol) (4S,5R)-(-)-4-µεθυλ-5-φαινυλ-2-οξαζολιδινόνης, 0,34 g 10% παλλάδιο επί άνθρακα (50% νερό υγρό) και 60 mL SDA-3A (διαλύτης που αποτελείται από 95% αιθανόλη και 5% µεθανόλη) αναδεύτηκε κάτω από ένα µπαλόνι γεµάτο υδρογόνο σε θερµοκρασία περιβάλλοντος (περίπου 20°C) έως ότου δεν ανιχνεύθηκε πλέον οξαζολιδινόνη µε HPLC, 4 ώρες. Στη συνέχεια, το μίγμα της αντίδρασης διηθήθηκε μέσω ενός επιθέματος Celite για την απομάκρυνση του καταλύτη. Για τους σκοπούς της αποµόνωσης της ελεύθερης βάσης, ένα διηθηµένο µείγµα αντίδρασης συµπυκνώθηκε προσεκτικά υπό µειωµένη πίεση για να παραµείνουν 4,47 g κρυσταλλικής ηµιστερεάς ουσίας, η οποία βρέθηκε να είναι µείγµα 96% δεξτροαµφεταµίνης και 4% αιθανόλης µε 1H NMR. Στο απόσταγμα ανιχνεύθηκε λίγη δεξτροαμφεταμίνη. Απόδοση = 94%. 400 MHz 1 H NMR (CDCl3) 7,34-7,20 (m, 5), 3,22-3,17 (m, 1), 2,76-2,72 (d του d, J = 13,2 Hz, J' = 5,4 Hz, 1), 2,57-2,52 (d του d, J = 13,2 Hz, J' = 8,1 Hz, 1), 1,16-1,14 (d, J = 6,3 Hz, 3).

Παράδειγμα 5 Θειική δεξτροαμφεταμίνη
  • [0032]