Είμαι αρχάριος παρακαλώ βοηθήστε με σχετικά με την κλιμάκωση

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Γεια σας, είμαι αρχάριος.

Αντιδραστήρια:
Μυρμηκικό οξύ 10,98 g,
n-μεθυλοφορμαμίδιο (NMF- cas 123-39-7) 7,6 g,
MDP2P (PMK- cas 4676-39-5) 9,0 g,
Συμπυκνωμένο υδροχλωρικό οξύ (HCl 36%) 30 ml,
Διάλυμα υδροξειδίου του νατρίου (NaOH 35%) ~10 ml,
Διαιθυλαιθέρας (ή πετρελαϊκός αιθέρας) ~150 ml,
Θειικό μαγνήσιο (MgSO4) ~15 g,
Μεθανόλη (MeOH) ~50 ml,
Ακετόνη ~50 ml,

Σύνθεση:
1. Μυρμηκικό οξύ 3,66 g, n-μεθυλοφορμαμίδιο (NMF) 7,6 g και MDP2P (PMK) 9,0 g τοποθετούνται σε φιάλη στρογγυλού πυθμένα των 100 ml. Τοποθετούνται ψυκτήρας παλινδρόμησης και θερμόμετρο.
2. Το μείγμα επαναρροφάται στους 150-170 °C για 7 ώρες με περιοδικές προσθήκες μυρμηκικού οξέος 7,32 g.
3. Μετά από αυτό, το μείγμα της αντίδρασης ψύχεται σε θερμοκρασία δωματίου, λαμβάνεται ένα διαυγές κίτρινο διάλυμα Ν-φορμυλ-3,4-μεθυλενοδιοξυμεθυλαμφεταμίνης (Ν-φορμυλ-MDMA). Το διάλυμα N-formyl-MDMA πρέπει να πλυθεί με απεσταγμένο νερό δύο φορές και να ξηρανθεί πάνω από MgSO4. Το ξηρό διάλυμα διηθείται από τα στερεά.
4. Στο διάλυμα αυτό προστίθεται πυκνό υδροχλωρικό οξύ (HCl 36% 30 ml). Στη συνέχεια, το μείγμα αντίδρασης θερμαίνεται στους 80 °C για επιπλέον 3 ώρες.
5. Το μείγμα της αντίδρασης αλκαλοποιείται με αρκετές μερίδες διαλύματος υδροξειδίου του νατρίου (NaOH 35%) σε pH 12. Μην υπερθερμαίνετε το μείγμα αντίδρασης.
6. Η ακατέργαστη ελεύθερη βάση MDMA εκχυλίζεται από το αλκαλικό διάλυμα με διαιθυλαιθέρα (ή πετρελαϊκό αιθέρα) 2 x 50 mL. Το εκχύλισμα αιθέρα με την ελεύθερη βάση MDMA ξηραίνεται πάνω από MgSO4.
7. Στη συνέχεια, ο οργανικός διαλύτης εξατμίζεται με ελαφρά θέρμανση σε θερμό υδατόλουτρο ή με τη βοήθεια περιστροφικού εξατμιστή υπό κενό. Το έλαιο ελεύθερης βάσης MDMA επεξεργάζεται με αέριο χλωριούχο υδρογόνο και λαμβάνεται ζελατινώδες καφέ ίζημα ακάθαρτου υδροχλωριούχου MDMA.