Ποια αντιδραστήρια μπορώ να χρησιμοποιήσω αντί για διαιθυλαιθέρα;

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Γεια σας, είμαι αρχάριος.

6. Η ακατέργαστη ελεύθερη βάση MDMA εκχυλίζεται από το αλκαλικό διάλυμα με διαιθυλαιθέρα (ή πετρελαϊκό αιθέρα) 2 x 50 mL. Το εκχύλισμα αιθέρα με ελεύθερη βάση MDMA ξηραίνεται πάνω από MgSO4.

από το βήμα 6
Ποια αντιδραστήρια μπορώ να χρησιμοποιήσω αντί του διαιθυλαιθέρα;

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον οξικό αιθυλεστέρα, ασφαλέστερο από τον διαιθυλαιθέρα
 

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ο οξικός αιθυλεστέρας ενυδατώνεται μερικώς σε επαφή με αλκάλια, δεν είναι καλός για την εξαγωγή ελεύθερης βάσης.
@bitcoinup2020 μπορείτε να το αντικαταστήσετε με οποιονδήποτε μη πολικό (δεν αναμιγνύεται με το νερό) διαλύτη, δημοφιλείς επιλογές είναι: πετρελαϊκός αιθέρας (γνωστός και ως naphta, whitespirt), τολουόλιο, ξυλόλιο, εξάνιο, διχλωρομεθάνιο ή ελλείψει οποιουδήποτε από αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και βενζίνη από την αντλία που έχει πλυθεί με διάλυμα NaOH, ακολουθούμενο από πλύση με H2SO4.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
 

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
μπορώ να χρησιμοποιήσω διχλωρομεθάνιο Για να εξαγάγω την ποσότητα σύμφωνα με τα βήματα, μπορείτε να μου πείτε; διχλωρομεθάνιο 2 x 50 mL
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points