Question 🙏Please help me to get into of production and synthesis💊

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
49
Points
18
Hei, olen uusi tällä foorumilla ja todella iloinen, että löysin vihdoin ihmisiä, joilla on etsimäni tiedot!

Olen siis jo melkein saanut valmiiksi die pilleripuristimen, tuottanut dmt:tä onnistuneesti uuttanut rikkaruohotiivisteitä, sekoittanut laihoja jne. ja tavoitteeni on ymmärtää ja päästä eri aineiden tuotantoon/synteesiin.

Luulen, että dmt:n tuottamisen jälkeen paras mahdollinen askel olisi aloittaa 4mmc:n tuottaminen, koska täältä löytämäni "helppo synteesi" on mielestäni paras tapa päästä tuotantoon aineelle, jolla on suuri kysyntä ja vain muutama myyjä.

Kysymykseni kuuluu siis, pitäisikö minun tuottaa ensin jotakin, ennen kuin aloitan 4mmc:n tuotannon. Ja onko muita aineita, joita voin tuottaa enemmän tai vähemmän "helposti".

Onko joku halukas opastamaan minua oikeaan suuntaan,mitä tulee tarvitsemiini laitteisiin (magneettisekoitin jne.).

Ja mistä saan aineet helposti toimitettua Itävaltaan?

Mitä laitteita minun pitäisi hankkia ,erityisesti muita uuttamista/synteesiä varten.

Olisi hienoa, jos joku on halukas kiinnostunut tulokas, jolla on vähän kokemusta saada tietoa ja taitoja!

Tervehdys 🙏 ja kiitos etukäteen!!!
 

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
49
Points
18
Etsin edelleen jotakuta, joka voisi toimittaa minulle aluksi pienimuotoisia kemikaaleja.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Joskus niitä voi ostaa. Joskus niitä voidaan erottaa kotitalous- tai autokemikaaleista tai maalinpoistoaineista ect. Joskus niitä on vain syntetisoitava. 4mmc vaikuttaa helpolta vain siksi, että voit saada 2-b-4-metyylipropriofenonia. Samalla tavalla monet huumeet ovat helppoja valmistaa. Jos pitäisi aloittaa proprionihaposta ja valmistaa proproinyylikloridia, jotta voitaisiin valmistaa propriofenonia, jotta voitaisiin valmistaa parametyylipropriofenonia, jotta voitaisiin valmistaa 2-bromi-4-me-propriofenonia, sitä ei kutsuttaisi helpoksi.
Jos
Haluatko apua, sinun on ainakin valittava, mitä olet tekemässä, ja tehtävä alustava jalkatyö. Voit syödä kädestäni, mutta en anna sinulle pulloa, -
 

Í1yk721hk41c1khym1

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Oct 10, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
>Jos sinun täytyisi aloittaa proprionihaposta ja valmistaa proproinyylikloridia propriofenonin valmistamiseksi Parametyylipropriofenonin valmistamiseksi 2-bromi-4- Me-propriofenonin valmistamiseksi et kutsuisi sitä helpoksi.

Teen tämän parvekkeellani. Voinko aloittaa metanolista ja katalysaattoreista saadusta platinasta vai pitääkö minun polttaa myös omaa rikkiä?
 

sweettooth

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 14, 2023
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Sen enemmän siitä, mitä laitteita sinulla on tuottaa mitään on helppoa, jos sinulla on hyvä.
4-mmc ja vastaavat yhdisteet ovat pohjimmiltaan vain pelkistämistä hieman keittämällä ja vetämällä ulos poolittomalla liuottimella ja sitten kiteyttäminen on tehty.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
545
Reaction score
298
Points
63
Voin ehdottaa, mitä tarvitset, ja minulla on osaamista.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Hän tekee niin. Jos hän juoksee puhelinkoppiin tai kannettavaan pottaan, hän tulee ulos viitta ja alusvaatteet säärystimiensä päällä
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Noin 40 kappaleen kemian lasisarjalla pääset alkuun sekoittavalla keittotasolla. Se on 250 dollaria. Mutta se on hyvin perustasoa, ja olet siinä 500 dollaria, jotta voit tehdä college 101-kemian. Walmartissa on VEVOR 1000ML 29 kappaleen setti myynnissä juuri nyt 99 dollaria! Voisit saada yhden halvemmalla, jos yrität kovasti, mutta verrattuna todella halpaan lasiin se on kunnollinen ser
 
Last edited:

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
545
Reaction score
298
Points
63
Minun vevor-sarjastani puuttuu vain lämpömittari yhden vuoden aikana... tämä tarkoittaa, että ne ovat melko hyviä.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Minulla ei kestänyt kauan rikkoa lämpömittarini myöskään, mutta keittolevyni on anturi ja minulla on termopari, jonka voin kytkeä pid-ohjaimeen, joka vain mittaa lämpötilaa, tai siellä on yksi, joka on rakennettu käämiin, jotka lämpenevät ja pitävät lämpötilan
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,475
Solutions
4
Reaction score
1,005
Points
113
Deals
1
Olen käyttänyt hoplateen 3x niin paljon rahaa kuin ihmisen pitäisi. Ensimmäinen ostamani oli 60-70 dollarin a,along-juttu. Se ei keittänyt vettä KOSKAAN! Se ei itse asiassa mennyt yli 100 °C:n, ja siinä oli termistori, joka pysäytti sen. Joten purin sen, ja lämmityselementti ei ollut mitään, kuin halpa hiustenkuivaaja. Ohuita johtoja kiedottu aluminoidun pahvipuun ympärille. Se väitti tehoa olevan 100 wattia. 100 watin lämmitys ei tee työtä. Laitoin siihen 1600 watin liesipolttimen, mutta magneettivuo oli niin voimakas, että magneetti ei sekoittunut, sitten se suli lätäköksi. Seuraavaksi sain käytetyn sms:n ebaysta. Se maksoi 100 dollaria, ja kun sain sen, se sekoitti vasta 400 rpm:n kierroksella ja siitä puuttui jalka, joten valitin ja sain 50 prosenttia takaisin. Sekoittamisen korjaaminen oli helppoa siellä on potentiometri suoraan potentiometrissä, joka säätää nopeutta, minun piti vain kääntää se alaspäin. Se oli 500 wattia ja keitti kupillisen vettä 4 minuutissa. Poltin meni ulos ja en löytänyt korvaavaa, joka oli vähemmän kuin maksoin asiasta, menen otin hiilisytyttimen ja taivutin sen sovittamaan elementin radan, joka toimi, mutta pelkäsin jättää sen ilman valvontaa. Joten lopulta purin luodin ja ostin 150 dollarin vevorin, jossa on 500 watin lämmitys ja digitaalinen lukema ja anturi. Se väittää, että se on hyvä 5 litraa. Sekoitus on kuitenkin hieman heikko. Magneetti itsessään on heikko. Tarinan opetus: hanki 500 watin lämmitys, niin säästyt rahojesi tuhlaamiselta.
 
Top