- Reaction score
- 16
Toivon todella, ettei näin olisi käynyt, mutta olen menettänyt kärsivällisyyteni.
Olen viimeisten parin kuukauden aikana asioinut aaronstevensin kanssa.
Itse asiassa aaronstevens oli ensimmäinen verkkokauppias, jonka kanssa tein kauppaa.
ja olemme tehneet melkoisen määrän menestyksekkäitä kauppoja.
Jopa silloin, kun tuotteet eivät saapuneet, hän toimitti ne uudelleen epäröimättä.
Mutta...
pari viikkoa sitten tein tilauksen 1 kg:n painoisesta speedistä track&trace-lähetyksellä...
en saanut track&race-lähetystä ja vain puolet tuotteesta tuli perille.
valitin hänelle ja sovimme puuttuvien 500 g:n uudelleenlähetyksestä.
perjantaina (29. syyskuuta) tein tilauksen, jossa tilasin lisää kiloa speed-pastaa, joka oli tarkoitus lähettää puuttuvien 500 gramman kanssa.
Kun suoritin maksun, en kuullut hänestä mitään, ja yritin ottaa häneen yhteyttä useilla eri alustoilla.
minulle ilmoitettiin, että hän oli lähettänyt viestin pari päivää sitten.
Otin häneen yhteyttä hänen uudella proton-sähköpostitilillään tänä aamuna ja sain vastauksen, mutta se oli lyhyt keskustelu, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen.
Suosittelen kaikille, etteivät he tee mitään tilauksia toistaiseksi.
Toivottavasti tämä on vain suuri virhe ja löydämme ratkaisun tähän ongelmaan.
koska minulla on ollut loistava kokemus aaronstevensistä... tähän asti.
Pidän teidät ajan tasalla.
Olen viimeisten parin kuukauden aikana asioinut aaronstevensin kanssa.
Itse asiassa aaronstevens oli ensimmäinen verkkokauppias, jonka kanssa tein kauppaa.
ja olemme tehneet melkoisen määrän menestyksekkäitä kauppoja.
Jopa silloin, kun tuotteet eivät saapuneet, hän toimitti ne uudelleen epäröimättä.
Mutta...
pari viikkoa sitten tein tilauksen 1 kg:n painoisesta speedistä track&trace-lähetyksellä...
en saanut track&race-lähetystä ja vain puolet tuotteesta tuli perille.
valitin hänelle ja sovimme puuttuvien 500 g:n uudelleenlähetyksestä.
perjantaina (29. syyskuuta) tein tilauksen, jossa tilasin lisää kiloa speed-pastaa, joka oli tarkoitus lähettää puuttuvien 500 gramman kanssa.
Kun suoritin maksun, en kuullut hänestä mitään, ja yritin ottaa häneen yhteyttä useilla eri alustoilla.
minulle ilmoitettiin, että hän oli lähettänyt viestin pari päivää sitten.
Otin häneen yhteyttä hänen uudella proton-sähköpostitilillään tänä aamuna ja sain vastauksen, mutta se oli lyhyt keskustelu, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen.
Suosittelen kaikille, etteivät he tee mitään tilauksia toistaiseksi.
Toivottavasti tämä on vain suuri virhe ja löydämme ratkaisun tähän ongelmaan.
koska minulla on ollut loistava kokemus aaronstevensistä... tähän asti.
Pidän teidät ajan tasalla.