Amfetamiinin nopeusliima

Reaction score
308
Amfetamiini on hyvin suosittu huume. Amfetamiinin toimittajien on oltava hyvin kekseliäitä markkinoidakseen tuotettaan ja päästäkseen kilpailun edelle. Viime aikoina on tullut yhä enemmän raportteja ihmeellisestä Amfetamiini Speed Paste -nimisestä aineesta, joka on oletettavasti vahvempi kuin alkuperäinen amfetamiini. Päätimme ottaa selvää asiasta ja kertoa teille siitä.

Tutkittuamme saatavilla olevia tietoja todettiin, että amfetamiinitahnalla ei ole pysyvää koostumusta. Parhaassa tapauksessa sinulle tarjotaan amfetamiinin ja etanolin seosta tahnan varjolla. Tämän yhdistelmän ansiosta amfetamiini pääsee nopeammin verenkiertoesteen läpi ja se nopeuttaa sen vaikutusta aivoihin. Tämä antaa tunteen voimakkaammasta vaikutuksesta, koska verenkiertoon pääsee kerralla enemmän amfetamiinia kuin metobolian aikana.
Jotkut valmistajat eivät myöskään salaa sitä, että he lisäävät glukoosia muodon vakauttamiseksi. Glukoosilla on myös vaikutusta aineenvaihduntaan, mutta ei tiedetä, kuinka suuri vaikutus sen läsnäololla tahnassa on. Glukoosi on todennäköisesti stabiloiva ja sitova aine, joka mahdollisesti pidentää tahnan vaikutusta.

Olipa tahna sitten etanolin kanssa tai yhdessä sen kanssa glukoosin kanssa, se on silti laatutuote, jonka amfetamiinisulfaattipitoisuus on 30-70 prosenttia ja jonka koostumuksessa ei ole haitallisia aineita. Tällainen tahna on väriltään valkoista ja tuoksuu etanolilta. Tahna nautitaan suun kautta ja sitä voidaan lisätä teehen tai mehuun.

KYnXkc5s7I
DzxTjC4b8A
ONZqhtabIk

Pahimmassa tapauksessa häikäilemättömät toimittajat toimittavat sinulle amfetamiinin Speed Paste -nimikkeen varjolla likaista amfetamiinia. Amfetamiinia, jota ei ole puhdistettu asianmukaisesti ja joka sisältää jäänteitä haitallisista epäpuhtauksista, reagoimattomista esiasteista, liuottimista ja reaktion sivutuotteista. Tällaisella tuotteella on pistävä kemiallinen haju ja se voi olla väriltään oranssi, punainen, harmaa tai ruskea. Se on viskoosia ja tahmeaa, epäyhtenäistä rakennetta. Tällaista amfetamiinia syntyy, kun synteesi tehdään väärin. Ja tällaisen tuotteen puhdistaminen aiheuttaa suuria tappioita massalle. Siksi häikäilemättömät toimittajat yrittävät myydä sitä pastan varjolla.
Mutta itse asiassa tällä aineella on myrkyllinen vaikutus amfetamiinin vaikutuksen ohella. Kuluttajat huomaavat tämän tahnan voimakkaan vaikutuksen, mutta samalla he tuntevat pahoinvointia ja kemiallista makua, epämukavuutta vatsassa, tahmeaa kemiallista hikeä, sumua päässä. Jälkivaikutukset (krapula) ovat hyvin voimakkaita ja toipuminen vie aikaa.
Tätä tuotetta ei suositella käytettäväksi ilman asianmukaista puhdistusta. Muuten on vaarana saada myrkyllinen myrkytys.

KSAfkio1xT
Z4UbkPR0Vs
PiRNODWHoy

Last edited:
Reaction score
308
Kuka on käyttänyt amfetamiinia Speed Paste ?
Ehkä joku on tehnyt tällaisen tahnan ?
Jaa kokemuksesi.

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Hei,
Haluaisin kertoa kokemuksistani niin sanotusta "amfetamiinitahnasta" maassamme.
Kokemukseni ovat yksinomaan Saksasta, Alankomaista ja Puolasta.
Menisin jopa niin pitkälle, että sanoisin myytin "hyvästä amfetamiinitahnasta" olevan peräisin näistä maista.
Jos meillä olisi amfetamiinitahnaa, joka sisältäisi "vain" etanolia, jonka amfetamiinisulfaattipitoisuus olisi 30-70% ja jota sitten ehkä vain venytettäisiin glukoosilla, et edes pystyisi laittamaan onneasi ja iloasi sanoiksi!!!!!.
Täällä Euroopassa jälleenmyyjiä kiinnostaa vain maksimivoiton määrä ennen laatua on motto.
Tätä varten he keksivät amfetamiinitahnamyytin, ja se menee näin: mitä kosteampi tuote on ja mitä enemmän se haisee kemikaaleille, sitä parempi laatu!!!!
Kaikki menivät siihen lankaan, minä mukaan lukien jonkin aikaa, useimmat uskovat myyttiin edelleen, valitettavasti!
Periaatteessa jälleenmyyjä, johon luotat, on pelkkä hyvä tarinankertoja, joka ei itsekään tiedä, mitä tahnassa on, saati sitten, miten se on tehty. Miksi pitäisi, kunhan ihmiset ostavat räkää ja voitto on suuri.
Amfetamiinitahnaa, jota voi ostaa, valmistetaan suuria määriä jossain takapihalla!
Ja se menee näin: isoon tynnyriin kipataan amfetamiinipohja (Freebase öljynä, BMK, PMK, APAAN) ja sitten metanolia,
kaikkea sekoitetaan vähän ja sitten lisätään rikkihappoa kunnes mitään ei enää saostu "amfetamiinisulfaatissa, sitten siinä on paljon kofeiinia (yleensä 1kg tuotettua tahnaa on noin 6 - 9kg kofeiinia!!!) ja jotta koko juttu pysyy mukavan kosteana, siihen kaadetaan IPA:ta tai etanolia. Jos jotain värjäytyy saastumisen takia esim. vaaleanpunaiseksi, niin sitä myydään vaaleanpunaisena samppanjana tai jollain muulla hienolla nimellä, jotta saadaan lisää rahaa ja se toimii, täysin kieroutunutta se on.
Ja ihmiset ostavat, ostavat ja ostavat sitä! He luulevat, että mitä kosteampaa ja haisevampaa tahna on, sitä laadukkaampaa se on, hyvin surullista.
Aloin vuosia sitten pestä tätä amfetamiinitahnaa asetonilla synteesijäämien ja pidennysaineiden poistamiseksi.
ja poistamaan pehmittimet. Mutta meille pidennysaine numero 1 on kofeiini, joten pesin koko jutun uudelleen asetonipesun jälkeen
kiehuvassa tislatussa vedessä, annoin jäähtyä huoneenlämpöiseksi ja laitoin sen sitten jääkaappiin 2 tunniksi.
Sitten suodatin koko jutun, mitä oli jäljellä haihtua! niin oli saatu varsin hyvää amfetamiinia! Saanto väheni ja väheni ja väheni!

Sillä välin saostan amfetamiinisulfaatin itse, Freebasen (A-Oil) kautta, se on ainoa tapa saada hyvää amfetamiinia.
saada. Hassu juttu on se, että jos jollakin on onnea ja voi ostaa tällaista amfetamiinisulfaattia, minulta tai keneltä tahansa, tämä koetaan yleensä huonoksi, koska valtava määrä kofeiinia ja negatiivisia sivuvaikutuksia synteesijäämiä tai mitä tahansa puuttuu!
Usein tällaiset asiakkaat myös hinta on liian korkea, koska määrä asetetaan laadun edelle!
On vain muutamia jotka mieluummin maksavat korkeamman hinnan ja saavat sitten myös puhdasta tuotetta, nämä ihmiset myös ymmärtävät että, Freebase on tullut äärimmäisen kalliiksi (valitettavasti aina vain heikkenevällä Freebasen laadulla) on myös tullut äärimmäisen vaikeaksi Euroopassa saada HSO4:sta!

Eli se siitä
Sinun pitäisi mielestäni pitää itseäsi onnekkaana sen kanssa mitä olet kuvaillut ensimmäisessä osiossa!
voi vain toivoa että se ei ole jonain päivänä niin räkäistä kuin meillä täällä!

Ahoi!

CuriousStudent

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Hei! Kiitos informatiivisesta raportista! Todella arvostettu!

Voin kertoa kokemuksistani Saksassa ja Alankomaissa valmistetuista pikapastoista.

Olen ollut speed-pelissä jo reilut 15 vuotta, melko krooninen käyttäjä jo 5 vuotta.

Itse asiassa reilut 98% ostoksistani oli speed pastea. Olet oikeassa, se on markkinointikysymys myös täällä. Ihmiset sanovat, että märkä speed paste on "suoraan laboratoriosta", "erittäin puhdasta" tai "erittäin vahvaa". Koska tuota tavaraa ei voi nuuskia (eikä todellakaan pitäisi!!! - selitän myöhemmin), tottuu ja kanssakäyttäjät opettavat, että tavaraa pitää ensin kuivata. Vielä tyhmempänä ennen luulin, että märkä liuos lisätään leikkausaineeksi. Ajattelin jopa, että se saatetaan lisätä niin, että myyjät voivat lisätä muita leikkaavia roska-aineita tahnaan ja lopputuote sekoittuu siksi paremmin kuin vain 2 kuivajauheyhdistettä, sanotaan vaikka amfetamiinia ja kofeiinia, mikä voi johtaa "hotspotteihin" - termi tunnetaan ehkä paremmin fentanyyli-skenessä, jossa epätasainen sekoitus voi olla jopa tappava, kun 1 rivi on huomattavasti vahvempi kuin seuraava rivi, jossa saat vain leikkauksia ....

Olen juuri alkanut tutkia tuotantoprosessia ja kyseenalaistaa erilaisia nopeustuloksia .... Kun ostan speed pastaa olen varma että se on liuottimia ... En osaa sanoa, mitä niistä käytetään, ja kysyn itseltäni, onko liuos tosiaan siksi, että tuote ei ollut alkuperäisen kemistin kuivattama - mutta en epäilisi, että ahneet työntäjät laittavat siihen päälle mitä tahansa liuosta, ehkä isopropyyliä tai mitä tahansa, antaakseen sille paljon enemmän painoa ja saadakseen taas kemiallisen hajun, jota useimmat ostajat pitävät "erittäin hyvänä" ja "puhtaana".

Itse inhoan pastamuotoa, koska se on minulle vain keskeneräinen tuote. Mikään ei ole pahempaa kuin mennä juhliin tahnan kanssa ja olla nauttimatta hyvää.
Toinen negatiivinen seikka on se, että et koskaan oikeasti tiedä, kuinka paljon oikeasti maksat nopeudesta: jos ostat 1 gramman tahnaa vaikkapa 3 eurolla, et tiedä, onko siinä 400 mg kuivattua vai ehkä vain 250 mg. Paino myös vähenee vähitellen, kun se altistuu enemmän ilmalle.

Tästä pääsenkin seuraavaan asiaan: säälin todella rehellisiä jälleenmyyjiä/jälleenmyyjiä: Aina kun he pääsevät käsiksi kätköönsä, se painaa vähemmän, koska se altistuu ilmalle. Jos et laske sitä mukaan, voi jopa olla, että teet tappiota myymällä ......

Jos kuivattaa yleisesti kaupatun nopeus pastan, tulee reilusti tappiota ehkä keskimäärin 50%. Mutta on olemassa märkää ja vielä kosteampaa speed pastaa. Äskettäin ostettu 11gr speed paste tuli noin 4gr. Jos nyt laskisit hinnan uudestaan, niin tulisi selväksi, että markkinat ovat juuri nyt niin masentavat, että tuollaisia hintoja ei vain voi hyväksyä. Myös ostajasi vain vaeltaisivat seuraavalle jälleenmyyjälle, joka myy täsmälleen samaa paskaa liuottimilla, koska se on "paljon halvempaa".

HUOMIO KAIKILLE!!!
Nyt varoitukseeni! ÄLKÄÄ KULUTTAKO WET SPEEDIÄ EUROOPASSA, jos ette ole 100% varmoja siitä, että sen takana oli fiksu ja omistautunut kaveri kuten Marvin "Popcorn" Sutton. Hänen reseptinsä on itse asiassa järkevä, ja ymmärrän, miksi joku tekisi tällaista tahnaa, ja mielestäni amfetamiinin sekoitettuna etanoliin ja/tai glukoosiin pitäisi olla kunnossa.
Asia on niin, että ainakin minun kokemukseni mukaan olen hyvin hyvin varma, että täällä tahnana myytävä aine ei ole AINOASTAAN amfetamiinia etanolin kanssa, vaan myös muita liuottimia, jotka voivat varmasti olla melko vaarallisia nenälle ja aivoille, jos niitä ei kuivateta kunnolla.
Jos käytte juhlissa, joissa on huumeiden tiedotustelineitä/esitteitä, ne kaikki sanovat, ettei koskaan saa kuluttaa märkää spiidiä, ja että sen on annettava ensin kuivua kunnolla!!!! Nuo ovat niitä tyyppejä jotka myös harrastavat huumetarkastusta, kaipa he tietävät mistä puhuvat ja mitä kamaa on tällä hetkellä liikkeellä ....
Kun saan pussini viikoksi/kuukaudeksi, ensimmäisenä revin pussin auki, laitan sen kulhoon ja annan kuivua 2-3 päivää. Siinä hinta nousee alkuperäisestä 5 EUR/g jonnekin 15 EUR asti valmiilla tuotteella. Jos myisin nopeutta, ihmiset nauraisivat ja näyttäisivät minulle sormea.... Jos nyt lisäisin taas tarpeeksi liuottimia, jotta saisin sen taas alkuperäiseen painoon, he sanoisivat, että reilu kauppa... samalla amfetamiinipitoisuudella, vain vaarallisemmassa ja itse asiassa kuluttamattomassa muodossa. Hullu!

Tilanne muuttui niin masentavaksi, että päädyin tänne, HAHA!
Ottakaa se suolan jyvällä ....

Se, mitä Euroopan nopeusmarkkinoilla tapahtuu (ainakin loppukuluttajan kannalta) on mielestäni häpeällistä ja BLASPHEMIA kaikilla tasoilla .... Tunsin kaverin, joka tiesi mitä teki.... Amfetamiini voi olla niin ihana, euforisoiva ja halpa huume/lääke ... Haluan todella tietää, millainen surullinen ja vittumainen ihminen pitää olla, että ottaa kaiken ilon pois tästä aineesta... On uskomatonta ja tuomittavaa, mitä jotkut hillibilly-tuupparit yrittävät nykyään antaa juhlissa spiidiksi. Aivan kuten lääkefirmat jotka veloittavat hirvittäviä hintoja lääkkeistä joissa KAIKKI hauskuus on konstruoitu pois, katsokaa vaikka tätä OxyNeo ja slow release oxycodone paskaa... ja sitten yhteiskunta ihmettelee fentanyyli paskash show'n kehittymistä amerikassa... joo.... jos huumeet ovat kalliita, vaarallisia ja eivät enää edes tee hauskaa, sillä mitä se paska sitten ylipäätään on? Ei kannata enää edes saada rikollisia tuon roskan takia ... joo ... pelaa tyhmiä pelejä voita tyhmiä palkintoja, huh ....

Joka tapauksessa, kaiken tuon minun raivostumiseni jälkeen speed pasteista, olen itse asiassa sitä mieltä, että Marvin "Popcorn" Suttonilla on todella hieno lähestymistapa tähän asiaan. Haluan vain sanoa, että älkää luulko, että hänen reseptinsä on eurooppalaisen speed pasten standardi. Se ei ole!
Joka tapauksessa, kiitos mielenkiintoisesta postauksesta!!!!

Minulla on muutamia kysymyksiä kanssalukijoille/postittajille:

1) Koska tulin mukaan speed-peliin vasta 2000 jälkeen .... .... Millaista speed oli 80-luvulla, 90-luvulla jne. Euroopassa? Oliko kuivaruuti standardi?

Olen itse asiassa kuullut, että vanhan koulukunnan motoristien metamfetamiini "crank" Yhdysvalloissa oli jauhetta poltettavien jääkidekristallien sirpaleiden sijaan .... .... Jos en erehdy, niin luulen, että tuo on myös se muoto, jota Uncle Fester tekee videoillaan .....

Joka tapauksessa, olen myös kiinnostunut siitä, millaisia muotoja spiidistä saatte muualla maailmassa.... Itseasiassa säälin hieman amerikkalaista spiiditilannetta, koska oletan että teidän standardi amfetamiinituote on joko farmaseuttista adderallia tai salakavalaa metamfetamiinia?

Aasia hukkuu kristallimetamiiniin... Olen kokeillut sitä itsekin, mutta itse asiassa pidän tavallisesta amfetamiinista PALJON PALJON enemmän! Kuten sanoin, olen aika pitkälti krooninen speed-käyttäjä ... kun olen 3 päivää nukkumatta normaalin amfetamiinin jälkeen, pidän "pyörähtäneestä" mielentilasta, toinen kerta-annos ei enää toimi niin paljon, ja poltan mieluummin jointin ja nukun ja syön joka tapauksessa siinä vaiheessa.

Metamfetamiinia on paljon vähemmän hallittavissa ja päivittäiseen käyttöön minun näkökulmastani ... ja suurin vastakohta on kauhean pitkä kesto ja erittäin kova comedown .... Pysyin kerran hereillä 5 päivää jään kanssa, se oli ylivoimaisesti kauhein huono trippi kokemus, joka minulla oli huumeiden kanssa .... paljon paljon paljon pahempi kuin vaikkapa vaikea sieni- tai LSD-trippi .... jota ei olisi tapahtunut normaalilla amfetamiinilla.

Tunnen myös kroonisia amfetamiinin käyttäjiä Euroopassa... toleranssin kanssa he pystyvät hyvin elämään normaalia elämää... nukkumaan, syömään, työskentelemään jne. .... .... Koska olen tietoinen siitä, että amfetamiini ei ole terveellistä, he eivät itse asiassa näytä sekopäisiltä, epäterveellisiltä, anorektikoilta, heillä on paljon vainoharhaisuutta jne .... ....

Tunnen kroonisia amfetamiinin käyttäjiä aasialaisista... damn.... jokaisesta amfetamiinin käyttäjästä ei tule toista "faces of meth" ihmistä... mutta aika varmasti sillä on potentiaalia johtaa sinne jos haluaa tai ei välitä!!!

2) Värityksestä:
Itseasiassa minä ja muutama speedin ystäväni olemme sitä mieltä, että kun tahna on kuivunut ja muuttuu hieman keltaiseksi, se on hyvä merkki speedin korkeammasta puhtaudesta ... Minä/me arvelen sen johtuvan amfetamiinin hapettumisesta, mikä viittaa hyvään amfetamiinin määrään, kun taas leikatussa roskassa ei ole paljon amfetamiinia, joten se ei hapetu, eikä siksi muutu hieman kellertäväksi ...

Yksi kuvistasi rivin "myrkyllinen kemiallinen myrkytys" alla on myös keltainen väri ...
Täydellisenä noobina - ovatko oletuksemme oikeassa, vai onko speed-pastan muuttuminen keltaiseksi todella merkki virheellisestä synteesistä ja/tai sivutuotteista?

Voi .... tästä tuli pitkä viesti ...
No, kuten sanoin ...
Olen nopeuden harrastaja ...
Kippis!!! :p

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Jos amfetamiinisi on märkänä valkoista mutta muuttuu LITLLLE BIT keltaiseksi kun se kuivataan, ei ole ongelma, olet oikeassa sen kanssa, mutta jos sen tumman keltainen kuten yllä mainitsemassasi kuvassa, sen on vain myrkyllistä paskaa!!!!

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Asun Alankomaissa ja teillä on ammattilaislaboratoriot täällä, jotka testaavat kaikki huumeet ilmaiseksi ja 90 % amfetamiinista, jota testataan, sisältää vähintään 70 % kofeiinia, mutta nuo hölmöt eivät tiedä, että niin paljon kofeiinia voi olla tappavaa, mutta he välittävät vain voitosta, joten aloitin ostamalla freebasea, joka on vain kirkasta kuin vesi ja oikean painon kanssa. ja Ph ja sitten ostin 1KG P2NP:tä ja tein NaBH4-synteesin se oli niin hyvä että ostin heti 100L Double Jacketed Reactorin ja kaikki muut asiat kuten höyrygeneraattorin höyryn tislausta varten ja nyt teen omaa P2NP:tä Ja minä vain skaalaan sen 100L reaktoriini ja myyn vain kahdelle ystävälle se on siinä! Mutta älä luota "tahnaan"!!!!

elliot100

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
ovat aina halunneet kokeilla pikapastaa.

Grammdalf_der_Schneeweiße

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Välähdyksiä hienoimmista lukiessa, Saksa ja sinun pastasi ja toinen parempi kuin toinen, ja niin edelleen. Ja upeat kuvat, niin luovia ja värikkäitä...

MUTTA NIINHÄN SEN PITÄÄKIN OLLA, SE TODELLA PUSKEE SINUA.
🥺

Pälä pälä pälä (jotkut jopa todella innokkaasti etsivät värillistä roskaa).

Valitettavasti se on todella paha ja tekee minut uskomattoman surulliseksi se, mitä täällä joskus tarjotaan, jos ei ole luotettavaa osoitetta.
Ja mitä täällä joskus vaaditaan siitä (10€+) JA SITÄ MAKSETAAN TÄÄLLÄ MYÖS. 😭

Harvoin näkee ihmisten edes vähän vaivautuvan sen kanssa. MUTTA HE TIETÄVÄT YHDEN ASIAN! HEILLÄ ON PARASTA XDD
Ja selailtuani nyt tätä hienoa foorumia täällä, olen oikeasti vakavasti miettinyt kuinka paljon kaupoistani oli "oikea vahvistin" ollenkaan

😂 😂😂(älkää huoliko en ole enkä ole koskaan ollutkaan mikään väriliiman metsästäjä )
Minulla oli joku johon luotin monta vuotta.
Itse asiassa ihan mielelläni ihmettelin miksi se taas vaalenee tai tummuu.

Muuton jälkeen ja menetin luottamusosoitteeni, lähdin luonnollisesti etsimään täältä.
Minä lähdin etsimään.
Ja se mitä näin ja minulle tarjottiin oli järkyttävää.
Joten tällä hetkellä pidän mieluummin taukoa, kunnes uusi luottamuksen ovi jossain vaiheessa aukeaa

liityn siihen, en luota liisteriin, ja mikäs muu täällä on hauskaa? ❗

Grammdalf_der_Schneeweiße

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Erittäin hyvin surullista häpeällistä biznes on, että rahaa he tekevät siitä olisi mukavaa, jos se voisi itkeä, mutta niin kovaa ja pitkään, että he tuovat sen takaisin teille vapaaehtoisesti.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Serbiassa suositaan eniten speed-pastaa ja wet speediä, ja kun joku saa dry speediä, hän luulee automaattisesti, että häntä on huijattu ja hän on saanut jonkin paskan tuotteen, mikä on naurettavaa. Olen samaa mieltä siitä, että speed paste voi olla parempi, kuten tämän viestiketjun ensimmäisessä osassa sanottiin. Mutta täällä ei ole väliä, mikä on amfetamiinin laatu, ihmiset haluavat vain, että se on märkä ja tahnassa, mikä on todella upeaa minulle. Erittäin huonot markkinat ja tietämys. Kerran kaveri kertoi että hänellä oli speed pastea kädessään, meni ja kokeili sitä.... Ja jos joku uskoo minua EI MITÄÄN. Aine ei edes koskenut minuun, ehkä hyvin lievä tunne, mutta kaiken kaikkiaan ei mitään. Siinä oli amf:n tuoksu, maidonvalkoinen väri, koostumus mutta siitä puuttui se tärkein asia, teho ja sen vaikutukset. Haluaisin mielelläni tietää, mitä se aine oli. Jos jollakulla oli samanlainen kokemus, ota yhteyttä.

.

Xtrembendion

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
1
Tekeekö a-öljy+ipa ja sulfidihappo myös pastaa?

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
9
Kyllä varmasti voit jopa asetonin kanssa sinun täytyy vain kiinnittää huomiota siihen, että lämpötila on edelleen alle 20 ° C:ssa.

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Itse reaktio happamoitumisen kanssa menee yli 20 asteen niinpä

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
9
Se tulee, jos et jäähdytä sitä kyllä.
Mutta asetonin kanssa se on aldol-reaktio, jos et jäähdytä laita happoa hitaasti...

Qwertz123

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
IPA ei ole 100-prosenttista IPA:ta, vaan se sisältää enimmäkseen vettä kuten muutama %. Tämä liuottaa amfetamiinin.

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
9
IPA:n osuus on yleensä 99 prosenttia, yksi prosentti ei ole tärkeä.
70 % IPA ei ole hyvä coice