Kylpysuolat

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Mitä huijausta kylpysuoloissa oli Yhdysvalloissa, kun ne olivat uutisissa?
 

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
Omalla alueellani kutsumme sitä vain kristalliksi ,ei tarkkaa nimeä:ROFLMAO:
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Onko kyse siis vain amfetamiinista? RC:t? Sekoitus?
 

catalyst4232

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
3
Se oli MDPV eli mefadroni. En ole varma, kirjoitinko jälkimmäisen oikein.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Selvä, tajusin sen. Kiitos paljon!
 

quiteintricate

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 30, 2023
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Tarkoitatko uutisia niistä, jotka saivat jonkun syömään toisen naaman irti?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Kyllä juuri ne. En ollut varma, oliko olemassa kiinteä resepti vai vaihteliko se.
 

quiteintricate

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 30, 2023
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
lol yritin vain olla hauska. miksi haluaisit jotain, joka voi vahingossa saada sinut tekemään riskialttiita asioita?

Joka tapauksessa, oli olemassa tuotemerkillä varustettu tablettituote nimeltä Purple Bombs, joka antoi minulle lyhyen "FUCK YEAH LET'S GET IT DONE!" -motivaatiopurkauksen, joka laantui nopeasti noin 10 minuutin kuluttua lol. olen kokenut stimulanttien kanssa enkä ole koskaan kokenut niin paljon motivaatiota viedä läpi mitä tahansa, mitä halusin tehdä. Ihmiset tuossa uutisessa olivat luultavasti jo alunperin mukana jossakin oudossa paskassa, koska tarvitaan vielä alkuhalukkuus/idea lisäämään polttoainetta motivaatiotuleen. huume ei tee ajattelua puolestasi . heidän on täytynyt olla jossakin mukana.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ai niin, en tarkoittanut, että halusin lääkkeen, joka tekisi minut hulluksi. Kysyin vain noista samantyyppisistä kylpysuoloista (olen varma, että sillä naaman syöjällä oli jokin mielenterveysongelma.) Niitä myytiin ennen vain mukavuuskaupoissa ja savustamoissa, eikö niin? Ovatko ne nyt kiellettyjä? Halusin vain kokeilla stimulanttia, jota en ole vielä kokeillut. Tunnen kaikki ADHD-lääkkeet sekä verkossa myytävät puristimet (enimmäkseen metamfetamiinia), haluaisin todella kokeilla RC-puristinta. Minulla ei ole tarpeeksi hyvää vaakaa annostellakseni sitä itse, joten puristin olisi täydellinen. Tai savukaupan kylpysuolat haha
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Se oli A-pvp, jossa ihmiset söivät kasvoja. Se on helvetinmoinen piriste, suuri annos on 25mg. Olette varjoihmisiä tuon paskan varassa. Haluaisin mielelläni saada sitä, sitä on todella vaikea saada. Sitä on helppo valmistaa, jos saa bromovelarofenonia, mutta minä en saa, eikä kukaan tuttuni saa. WillD ei voinut edes hankkia sitä minulle ( aka William dampier).
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Voi veljet, siis sen huuma, joka koostuu ahdistuksesta ja stressistä? En tiedä, pitäisinkö siitä. Pidän stimulaattoreista, jotka tekevät minut tuottavaksi ja onnelliseksi ilman unta.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Tämä on saatava kiteisessä muodossa ja haihdutettava jään tavoin, jolloin sivuvaikutukset ovat minimaaliset.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Kuten olen sanonut aiemminkin, Ed50:n ja dat/net/sert-suhteiden vertailu ei anna mielekkäitä arvioita siitä, miltä cns-lääke tuntuu. Näin juuri taulukon, jossa näytettiin stimulanttien luettelon suhteelliset suhteet, ja saatat tietää, että esimerkiksi kokaiinilla on suhteet, jotka ovat tarpeeksi lähellä toisiaan estääkseen kaikkien kolmen tärkeimmän välittäjäaineen takaisinoton ajateltavissa olevalla annoksella ( eli se on sdnri) ja metamfetamiini ei vaikuta serotoniiniin yhtä paljon, joten se on enemmän dnri) ja A-Pihp ja A-pvp ovat vain DRI, joten ne saavat sinut varmasti liikkeelle ja se on pieni annos pitkä vaikutus ja pakko ottaa uudelleen annos, joka saa sinut psykoosiongelmiin.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Sinä tunnut tuntevan farmakokinetiikan...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Haha anteeksi, minun mokani
 
Top