Question Paras synteettinen kannabinoidi jäljittelemään thc:tä?

chemfox99

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Etsin synteettistä kannabinoidia, jota voin käyttää parantamaan cbd-kasvia niin, että se osuu samankaltaisesti kuin thc. Onko JWH-018 paras vaihtoehtoni? Mitä mieltä olet adb-butinacasta?
Kiitos avusta.

hustla

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
adb-butinaca on aivan liian vahva ja liian helppo yliannostella, mikä on itse asiassa ongelma 99 prosentissa synteettisistä kannabinoideista.

THJ-018
APICA
APINACA
UR-144 (?)
AB-001

Suosikkini oli BB-22, koska sen vaikutusaika oli samanlainen kuin THC:n, mutta se katosi kauan sitten. Oli myös helpompi yliannostella ja paljon vahvempi kuin nuo 5 listalla olevaa.

Rehellisesti sanottuna - THC:tä ei voi jäljitellä helposti valmistettavilla kannabinoideilla. Aina on ongelma joko huuman keston tai aineen liian arvaamattoman uudelleen annostelun aikana tai jopa itse annoksen kanssa.

Tutustu myös:

NNE1
CUMYL-PICA
CUMYL-PINACA

myös n-metyylisykloheksaanijohdannaiset.

Last edited:

ossi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
32
kokemukseni on vain suihkuttaa ja antaa kuivua ----> 15-20 min potku.
Suihkuta päälle, kääri leivinpaperiin, sitten kääri stretch-kalvo päälle, 48 tuntia jääkaapissa, sitten 24 tuntia huoneenlämmössä, pakkaa pois, anna hengittää vähän raikkaassa ilmassa ----> 1-2 tuntia potkua...
mutta en tiedä, toimiiko tämä kaikissa aineissa.

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Tavallaan toinen puoli tästä, mutta mikä on yleisten synteettisten kannabinoidien kesto? Kuten huipusta laskuun? Olen aina hieman poissa kannabiksesta noin 3 tuntia, joten vähemmän olisi hyvä olla.

ossi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
32
normaali annos 15 minuutista laskee

luc

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
APINACA (AKB-48), adamantylindatsolikarboksamidi, on ainoa mahdollinen tuote, jota voi valmistaa itse.

Synteettisten kannabinoidien vahvuus voi olla olemassa, ja se riippuu usein niiden kemiallisesta rakenteesta ja vaikutuksista kehoon. Yksi tunnetuimmista ja synteettisistä kannabinoideista on "MDMB-CHMICA".

Muita usein mainittuja vahvoja synteettisiä kannabinoideja ovat "JWH-018", "AB-FUBINACA" ja "THJ-2201". Nämä yhdisteet voivat olla erittäin voimakkaita, ja niiden vaikutukset poikkeavat huomattavasti luonnollisesta kannabiksesta.