Ymmärrän nyt, mitä tarkoitat "pienillä pisteillä", se hämmensi minua. Käytä ehdottomasti yksiväristä väriä. Tuli vastaan jotain muuta, siksi määrittelin tekstuurin, mutta sitä on vaikea sanoa kuvasta. Kaupasta saamani kama oli hyvin ruskeaa ja sileää koostumusta, joka loppujen lopuksi oli kumimaista paskaa verrattuna normaaleihin strikereihin, jotka olivat punertavampia ja hiekkaisen tuntuisia. Phosin voi kuulemma kierrättää jopa 10 kertaa? Lisäätkö %10 päälle vähän painoa lisättynä takaisin? (Olettaen, että kierrätyksen aikana häviää vähän. Vai kompensoidaanko tämä %10:llä?). Toisin sanoen, kattaako %10:n lisääminen käytetyn RP:n laadun, menetetyn määrän vai olennaisesti molemmat?
Sinulla on munaa @FritBuchner. Minua pelottaa ihan helvetisti tilata lasilaitteita. Ei niinkään yksi juttu siellä sun täällä, vaan yhdistetty jatkuva tarjonta huolestuttaa minua. Haluaisin esimerkiksi napata ma huangia. Jos se toimii, haluan tehdä sitä uudelleen, kunnes jotain parempaa tulee. Se yhdistettynä joihinkin kertaluonteisiin lasitavaroiden ostoihin, ei iso juttu. Heittäkää silloin tällöin vähän RP:tä, ehkä joitain muitakin liuottimia jne. siellä täällä myös, ja nyt alkaa todella lämmetä. En sano kenellekään mitä tehdä, yritän vain levittää hyvää sanaa, jos en uusille kavereille, niin itselleni. Omasta puolestani sanottuna sitä ei voi tarpeeksi korostaa. Haluan vetää pallini ulos, kun luulen, että kukaan ei katso tai huomaa, mutta se ei tarkoita, että kukaan ei katso tai huomaa.