Onko 5cl nyt kielletty Kiinassa ?

Frosty499

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 20, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Toivottavasti kaikki ovat hyvin äskettäin toimittajani, joka on ollut erittäin luotettava lähettämällä minulle 5cl jauhe sanoi oli tiukka tulli ja boarder ssecurity ja minun piti olla kärsivällinen tämä on jatkunut yli 3 viikkoa nyt laitoin sample.order uuden supper joka sanoi he voisivat lähettää sen heti, mutta 2 viikkoa myöhemmin siellä nyt sanovat samaa asiaa tehdas ei voi lähettää, koska tiukka boarder .



Voisiko joku vahvistaa onko tämä tris kenelläkään muulla on sama.ongelma saada 5cl .
 

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
39
Reaction score
15
Points
8
Deals
1
Tarkastukset Kiinassa ovat nyt hyvin tiukkoja, en usko, että saatte tavaroita, 5cl on kielletty tuote Kiinassa, se ei ole laillista, eikä kukaan ota riskiä niin pienestä rahasta.
 

Frosty499

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 20, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Onko se lyhytaikaisia tarkastuksia . Minulla on ollut toimittajia lähettää sen edellisinä kuukausina, mutta aallure sanovat olla kärsivällinen tällä hetkellä.
 

siradbb

Don't buy from me
Member
Joined
May 24, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
synteettisten kannabinoidien raaka-aine ja lopputuotteen valmistukseen tarvittavat tarvikkeet voidaan lähettää Kiinasta.
 

Frosty499

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 20, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Jokainen toimittaja, jonka kanssa puhuimme, lähetti sen tällä hetkellä tavanomaisesti
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
167
Reaction score
90
Points
28
Deals
18
Raaka-aineita ei ole kielletty
 

jellycatti

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 13, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Kyllä, 5cl:n raaka-aineita voi lähettää vielä tällä hetkellä.
 
Top