Puhutaanpa naurettavasta suvaitsevaisuudestani.

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Aluksi mainitsen, että käytän tällä hetkellä SSRI-lääkettä ja tästä viikosta lähtien vieroitan itseni pois havaittuani, että psykedeelit ja SSRI-lääkkeet eivät tule toimeen keskenään. Tästä huolimatta minulla on aina ollut mielettömän korkea toleranssi kaikkeen. Ennen SSRI:tä otin kourallisen sieniä vain saavuttaakseni perustason. Kerran minulla oli pussillinen sienipurukumia, "syö kaksi syödäksesi matkalle, syö koko pussi ja mene kuuhun", ja siinä oli iso varoitus koko pussin ottamisesta, no, söin koko pussin, eikä mitään tapahtunut. Kokeilin myös apteekkitason ketamiinihoitoa, se taisi olla 1200 mg 6 istunnon ajan, eikä mitään muuta kuin jonkinlaista itsetutkiskelua tapahtunut.

En ole koskaan nähnyt visuaalisia kuvia tai saanut äänentoistoa. Minulla oli DMT-kynä viikonloppuna, otin koko gramman kahden päivän aikana, ja kaikki mitä se todella teki, oli tehdä minut uneliaaksi. (oli hyvä nukkumaanmenoa varten lol)

Kapteeni Sandoz lähetti minulle LSD:tä ja minulla oli 6 kpl kerralla poskessani yhdessä vaiheessa, ei mitään.

Olen työskennellyt psykiatrin kanssa nyt noin kaksi vuotta yrittäen selvittää ADHD:ni, joka on myös todella paha. Mikään ei ole toiminut, käytin Wellbutriiniä jonkin aikaa, se sai minut tuntemaan, etten hallitse omia aivojani, tunsin itseni "lukituksi" koko ajan.

Olen huomannut, että 4mmc saa kuitenkin aivoni "toimimaan" kunnolla. Muiden tavanomaisten sivuvaikutusten, kuten ylihikoilun, lisäksi se antoi minulle energiaa ja sai minut tekemään 18 asiaa kerralla, mutta itse asiassa SUORITTAMAAN nämä 18 asiaa lol. Se oli ensimmäinen kerta, kun "stimulaattori" teki työnsä minulle.

Olen valmistautumassa kertomaan psykiatrilleni, että olemme lopettaneet ja vieroitus on alkanut. Kokeilin virallista "laillista" tapaa, nyt tämä näyttää olevan kaikki, mikä auttaa minua. Olen ollut niin monilla eri stimulaattoreilla viimeisten kahden vuoden aikana, että olen menettänyt laskennan.

Mikä minun typeriä aivojani vaivaa? Käytän MDMA:ta juuri nyt, pidän siitä ja uskon, että se toimii minulle, mutta tunne on ehdottomasti erilainen. En ole koskaan kokeillut Methiä ja luulen, että se voi olla hyvä, kuinka samanlaiset ovat Methin ja 4mmc: n kemialliset perusteet? Tiedän, että olen liukkaalla rinteellä ja olen niin varovainen kuin voin, minkä vuoksi pyydän ryhmältä neuvoja.

Onko ehdotuksia tai muita asioita, joita minun pitäisi kokeilla?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Mefedronissa on metyyli fenyylin 4(para)-asennossa ja b-hiilen kaksoisnbondihapen kanssa, mikä tekee siitä ketonin. Jos nämä kohdat poistetaan, se on metamfetamiinia. Tee Wolfe Kitshnerin pelkistys, joka poistaa tuon hapen, ja se on PMMA.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Helvetin KASVATTAVA!!! Kiitos Frit
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Käytin adderall XR 30mg jonkin aikaa. Se toimi aluksi, mutta se alkoi aiheuttaa minulle ahdistusta öisin. Tilasin puristettuja addyjä verkossa vuosia (met) tämä oli paljon parempi. Ei ahdistusta yöllä ja pystyin taas nukkumaan. Minulla on kuitenkin tavallaan riippuvuutta aiheuttava persoonallisuus ja aloin ottaa 60-90 mg useita kertoja päivässä. Armodafiniili oli myös suuri. Se ei ollut nopeaa, mutta piti minut todella keskittyneenä. Se on helppo saada liian
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Nämä ovat loistavia vinkkejä kiitos @miner21, olin Ritalinilla ikävuosista 7-15 ja vihasin sitä aina, mutta näin jälkikäteen ajateltuna olisin ehkä ollut täysi roskatuli läpi koulun ilman sitä. Kaikki tämä aika ja Psych Doc ei ole vieläkään maininnut lisäaineita, joten heidän täytyy ajatella, että se ei jostain syystä toimi minulle. Minulla on myös melko riippuvuutta aiheuttava persoonallisuus (jos se on siellä hallussani, miksi se ei ole sisälläni lol) Voisin kokeilla Armodafinilia ennen Methia.... Minulla on tunne, että tulen todella pitämään Meth lol ja ehkä voin potkia sitä tölkkiä alas tielle hieman Armo'silla, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen!
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Sinä olisit yllättynyt. Useimmat tuntemani metamfetamiinin käyttäjät kamppailevat saadakseen edes pilveä, ja he vain ylläpitävät sitä, koska ilman sitä he ovat kuolemanväsyneitä. Metamfetamiinia on yliarvostettu. Sitä on karsittu viimeisten 30 vuoden aikana. En ole nähnyt moottoripyöräbaarissa ammuskelua sitten vuoden 1999.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
:ROFLMAO:
Hemmetti, ehkä on aika tuoda vanhan ajan ammuskelut takaisin! Miksi laatu on laskenut niin tasaisesti viime vuosikymmeninä? Jos minulla olisi kaikki laitteet, mikä estää minua valmistamasta 98-100-prosenttisen puhdasta lasia?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Se on outo skenaario. Ajattele hadronitörmäytintä ja Mandela-ilmiötä. Sen lisäksi, että se on 50-prosenttisesti sinuslääkettä, en ole varma, mitä tapahtuu. Luulin ennen, että se oli n-isopropyylibentsyyliamiinia, mutta drugs.data sanoo, etteivät he ole koskaan löytäneet sitä, ja he ovat ostaneet standardia kahdesti ja ne on helppo erottaa toisistaan. On paljon kiteisiä famineja, jotka eivät ole aktiivisia tai heikkoja, joita ihminen ei erota toisistaan. Toissapäivänä yritin isomerisoida joitakin säästämiäni. Sain talteen 0 D-isomeeria. Kiteet eivät vain koskaan ilmestyneet haihtumattomaan liuottimeen. Käytin valkoviinihappoa ja odotin, että Lmeth-valkuainen saostuisi. Neutraloin sen ja lisäsin hcl:ää ph5:een asti ja sain talteen jokaisen metamfetamiinihiukkasen ja poltin sen. Se on outoa, koska yritin saada L:n talteen enkä saanut. Onko tämä todella isomeroi D:tä p2p:stä, kuten dea sanoo?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Olen kokeillut sitä nyt kahdesti. Sama tulos. En ollut kovin selittävä siellä, mutta perustin hcl:n vesiliuoksen ja erottelin perusöljyn ja sitten lisäsin perusöljyyn ja L-viinihappoon tuoretta vettä ja refluksasin 2 tuntia. Sitten laitoin dietyylieetteriä, ja sekoitin sitä jonkin aikaa ( tämä poimia emäksinen met ( D, koska oletin L on Lmeth Ltartrate, ja koska se on suola, pysyy polaarinen.). Mutta kun etyylieetteri erotettiin ja VESI haihdutettiin, ei ollut mitään. Hapetin eetterin 37%:lla vesipitoisella hcl:llä ja 25 ml:lla dh20:ta ph:ksi 5, ja kun erotin veden ja haihdutin sen, sain kaiken takaisin. Minulle se tarkoittaa, että siinä ei ole L-metyyliä, koska en saanut L-viinihappoa konjugoitumaan edes 2 tunnin refluksin jälkeen. Sanomattakin on selvää, että tulos ei ollut sellainen kuin odotin, muuten en olisi tuhlannut aikaani. DEA väittää, että he isomerisoivat p2p mrth:n Meksikossa ja kartellimetan D ei ole raseemista, mutta paska ei silti saa minua pilveen, joten olen enemmän kuin hämmentynyt.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Kaiken kaikkiaan varsin mielenkiintoinen reaktioprosessi. Olen utelias näkemään, mihin kartellit jatkavat tästä eteenpäin...
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Puhummeko me täällä suvaitsevaisuudesta? Shiitttttttttttt. poltin unssin jäitä alle viikossa JOKAINEN viikko 4 vuoden ajan. en jättänyt päivääkään väliin. Nyt olen kuiva kuin mf'er ja käytän 30 mg XR-adderallia kerran päivässä ja 15 mg instantia kahdesti päivässä, ja sillä en pääse edes sängystä ylös aamulla. minun on otettava 3 XR:ää ja 5 instanttia vain voidakseni avata silmäni iltapäivällä (myönnettäköön, etten pysty raahaamaan itseäni edes pissalle aamulla, joten herään joka päivä noin kello 14.00.) valitettavasti minun kaverit lukittu hyvän longgggg aikaa ja minulla on nolla yhteydet jäljellä, joka on vähentänyt minut tullut oma henkilökohtainen kokki boyardeez nuts gonna have a blast yrittää selvittää, miten tulla kemisti.
 
View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Tarpeellisuus on keksintöjen äiti, ystäväni! Se on villiä... Harmillista, ettei meidän kaltaisillemme ole olympialaisia, lol, olisimme loistavia.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
No, olet oikeassa paikassa oppiaksesi ja inbthewhile, täällä on paljon ihmisiä, jotka myyvät metaa kilpailukykyiseen hintaan. Olen tainnut ostaa metamfetamiinia viideltä eri ihmiseltä, ja se oli melkein kaikki täsmälleen samaa meksikolaiskartellin tavaraa, jota en voi tehdä tuohon hintaan...
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Voit tehdä Benzedrex-uuton.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Voit saada robottitabletteja DXM HBr. Voit ottaa 90 mg DXM HBr:ää (dekstrometorfaani HBr) kahdesti päivässä (12 tunnin välein) 5-16 päivän ajan. Vähennä tai poista stimulanttien käyttö aikana. Pysy erossa serotonergisistä lääkkeistä (MDMA, LSD, SSRI-masennuslääkkeet). Dekstrometorfaani on SNRI (serotoniinin ja noradrenaliinin takaisinoton estäjä) ja NMDA-antagonisti. NDMA-antagonismi on se, mikä vähentää lääkkeen sietokykyä. Huumeiden sietokyky on 1/2 - 1/3 siitä, mitä se oli.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Voit kokeilla 90 mg DXM HBr (Dextromethorphan HBr) kahdesti päivässä (12 tunnin välein) 5-15 päivän ajan. DXM on SNRI ja NMDA-antagonisti. Vältä liikaa stimulantteja ja ehdottomasti vältä kaikkea, mikä vaikuttaa serotoniiniin (MDMA, sienet, SSRI-masennuslääkkeet) aikana. Silloin lääkkeiden sietokyky on 1/2 - 1/3 siitä, mitä se oli. NMDA on yksi toleranssin muodostumisen mekanismeista. Toinen on CREB-reseptorit, mutta en tiedä, onko CREB-estäjiä vielä olemassa.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
@BlueDex kiitos, luulen todella, että minun on vaihdettava asioita ja tutkin tätä lisää tulevina päivinä. Olen vain kuin gramma tässä ihanassa Meow Meowissa, jota minulla on, ja eilen sama määrä, joka sai minut huolestumaan siitä, että saatoin pyörtyä muutaman askeleen kävelystä, on tänään perusviivani.... Vihaan aivojani!!! Mikä mulkku se on!!!
 
Top