Hei kaikille,
Eräs ystäväni pyysi minua pari kuukautta sitten yrittämään ja auttamaan häntä hänen kokeessaan ohittaa esiaste hänen PMK-vahastaan. Hänen tavoitteenaan oli muuttaa se PMK-öljyksi MDMA-synteesiä varten. Minulle luvattiin prosenttiosuus lopputuotteesta (MDMA moonrock), jos pystyisin auttamaan häntä löytämään menetelmän, jolla PMK-vaha muutetaan öljyksi, jotta hän voi jatkaa tuotantoa - hänellä on kunnon kokoinen laboratorio, joka oli pysähdyksissä esiasteen vuoksi.
Hänellä oli hyvin epämääräinen ja epäselvä ohjelehti, jota aiomme käyttää oppaana kokeillessamme vahan muuttamista öljyksi.
Tiesin, että hänen ohjekirjastaan puuttui keskeisiä yksityiskohtia heti, kun luin sen, mutta tunsimme olevamme varmoja siitä, että pystymme ratkaisemaan puuttuvat osat.
Kahden epäonnistuneen kokeilun jälkeen - onnistuimme onnistuneesti muuntamaan vahan PMK-öljyksi, jota hän sitten käytti MDMA-tuotantonsa käynnistämiseen.
Aloitimme 5 kg:lla vahaa, saimme 60 %:n tuoton ja saimme lopulta 3 litraa öljyä. Hän tuotti lähes 3 kg MDMA:ta tuolla öljyllä, enkä koskaan saanut lupaamaani prosenttiosuutta, ja hän lakkasi vastaamasta puheluihini.
En koskaan kirjoittanut ylös kokeissamme käyttämiemme tukikemikaalien tarkkoja mittoja. Hän valmisteli kaikki mittaukset, mitä toivon oppivani tältä foorumilta.
Minulla on erittäin huono lyhytkestoinen muisti, mutta teen parhaani kertoakseni, mitä opin tuosta kokeesta.
Muistaakseni käyttämämme menetelmä + kemikaalit + mittaukset olivat:
1) PMK-vaha - 5kg / 5 litraa (lämmitimme kiinteän vahan nestemäiseen muotoon).
2) etanoli - ?
3) tislattu vesi - ?
4) suolahappo - ? (tiputettiin hitaasti - nopeaa pyöritystä reaktoriastian sisällä 3 - 4 tuntia sen jälkeen, kun hcl oli lopettanut tiputtamisen).
5) DCM liuottimena
6) siirrettiin kiertohaihduttimeen 60°:ssa, kunnes kaikki dcm oli haihtunut.
Tulos: 3 l PMK-öljyä (miellyttävä aromi, vaaleanruskeankultainen neste).
Toivon, että joku voi valaista ongelmaani :
Haluaisin tietää tarkat mittaukset, joita käytimme, ja kaikki asiaankuuluvat tiedot, jotka saatan unohtaa ja joita tarvitaan menetelmän onnistuneeseen toistamiseen PMK-vahan muuntamiseksi PMK-öljyksi mdma-tuotantoa varten.
Kaikki tieto ja apu tässä asiassa on erittäin tervetullutta!
Pyydän anteeksi näin pitkää viestiä - kiitos lukemisesta ja odotan innolla vastauksia.