Tarvitsetko

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Tarvitsen apua tupakoinnin suhteen Molly mietin, onko 3mmc tai 2mmc poltettavissa, koska se näyttää samalta kuin aine, jonka näen täällä, että ihmiset polttavat sitä, se on jauhetta.
 

Attachments

  • lmvqfpkBz4.jpeg
    lmvqfpkBz4.jpeg
    320.8 KB · Views: 101
  • CoQ2VGeO7A.jpeg
    CoQ2VGeO7A.jpeg
    224.8 KB · Views: 97

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
200
Points
43
Mollyn (MDMA), 3-MMC:n (3-metyylimetkatinoni) tai 2-MMC:n (2-metyylimetkatinoni) kaltaisten aineiden polttamista ei yleensä pidetä tehokkaana tai turvallisena. Nämä aineet otetaan tyypillisesti suun kautta tai nuuskaamalla (nuuskaamalla).

MDMA on suunniteltu imeytymään ruoansulatuskanavan tai nenän limakalvon kautta. Sen polttaminen ei ole yleinen tai suositeltava antotapa. Lämpö voi hajottaa vaikuttavaa ainetta, mikä vähentää sen tehoa. MDMA:n polttaminen voi johtaa hengitystieongelmiin ja keuhkovaurioihin. MDMA:n polttamisen tarkat sivutuotteet ovat tuntemattomia, mutta ne voivat olla mahdollisesti myrkyllisiä.

3-MMC on synteettinen katinoni, joka on samanlainen kuin mefedroni, ja se otetaan yleensä suun kautta tai puhaltamalla. 3-MMC:n polttaminen ei välttämättä tuota haluttuja vaikutuksia tehokkaasti, koska lämpö saattaa hajottaa ainetta. 3-MMC:n palaminen voi tuottaa haitallisia kemikaaleja, jotka voivat vahingoittaa hengityselimiä. Pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta, koska tätä ainetta on tutkittu vain vähän.

Kuten 3-MMC:tä, myös 2-MMC:tä käytetään yleensä suun kautta tai nenän kautta. 2-MMC:n polttaminen ei todennäköisesti ole tehokasta, koska lämpö voi hajottaa vaikuttavat aineet ennen niiden imeytymistä.
 

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Kiitos selitys on selkeä sillä välin on havainnot kadunnimi, jota kutsuimme tupakointi Molly on ku kristalli kyllä ja etsin myyjää sille Kiina on kieltänyt sen ja tarvitsen myyjän
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
361
Reaction score
175
Points
43
Siellä, mistä minä olen kotoisin, sitä kutsutaan M-crackiksi.
 

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Tiedätkö myyjän ehkä nl tai missä tahansa Euroopassa?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
361
Reaction score
175
Points
43
Se on M-kat alun perin ihmiset Britanniassa polttaa sitä me kutsumme sitä M-crack sama vaikutus vain hieman voimakkaampi

Myyjänä on Gordon Ramsay. Häneltä kannattaa ostaa.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Kiitos. Minulla on varastossa ja tuotan jatkuvasti uusia. Viime aikoina en vain ole liian aktiivinen Breaking Badissa.
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Minulla oli joitakin ongelmia pitää se lyhyenä :) Trouble times näyttävät olevan ohi. Joka tapauksessa, on turvallista sanoa, että viime kuukausina olen oppinut valmistamaan nopeasti ja puhtaasti mefedronia. Minulla ei koskaan ollut laboratoriotestiä alle 96%
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
200
Points
43
Olen iloinen kuullessani, että vaikeudet ovat ohi. Olen iloinen nähdessäni sinut täällä useammin.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Ajoittain varmasti :) Tällä hetkellä työskentelen liiketoiminnan rakentamiseksi takaisin hitaasti ja tasaisesti, jotta ei aiheudu mitään vittuilua, on vielä ruuhkaa, ja keskityn siihen.
 

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Ole hyvä @Gordon Ramsay ja vastaa viesteihini, jotta tiedämme parhaan tavan edetä.
 

oasis69

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Sama minulle, minulla ei ole vastausta sinusta, Gordon...
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
361
Reaction score
175
Points
43
Hän työskentelee ahkerasti 4mmc atm:n parissa.
 

oasis69

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Ei ratkaisua kuukausiin eikä vastausta viikkoihin
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
361
Reaction score
175
Points
43
Hän ei ole enää edes rekisteröity myyjävalmistaja
 

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Kiitos
 
Top