P2P(103-79-7) tarjoaa

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Äskettäin ilmestyi joitakin tarjouksia kiinalaisilta toimittajilta, jotka myyvät suoraan P2P (103-79-7), pidin niitä uteliaina, koska muistaakseni CAS oli kielletty Kiinassa kauan sitten itse asiassa kaikki uudet esiasteet kehitettiin tästä syystä.

Otin heihin yhteyttä, ja sattumalta, kuten kuvittelin, CAS oli loppunut kaikista varastoista, kun heidän tarjouksensa olivat käytännössä uusia, mutta esiasteiden vaihtoehtoja tarjottiin nopeasti(5449,5413....).

Mielestäni(käytännössä varmasti) he käyttävät olemattomia P2P-tarjouksia väitteenä houkutellakseen asiakkaita ja tarjotakseen heille esiasteet tarjoustuotteen sijaan, se on vanha myyntitekniikka.
Mielestäni sinun ei pitäisi tuhlata aikaasi kyselemällä P2P:stä kyseisiltä toimittajilta, koska vahvistin uudelleen lähteideni kanssa, että 103-79-7 on kielletty Kiinassa, ja kyllä, luultavasti jotkut toimittajat ottavat riskin ja myyvät kiellettyä CAS:ää, mutta siinä tapauksessa toimittajat ovat tunnustettuja valmistajia, ja on mahdotonta, että he tuottavat ja myyvät kiellettyä CAS:ää siellä, Kiinassa on vakavia seurauksia siitä, ja heidän lähtöaineita koskeva liiketoimintansa on tarpeeksi suurta vahingoittaakseen sitä myymällä kiellettyä tuotetta.

Joka tapauksessa tämä on vain minun mielipiteeni, ja voin olla väärässä, mutta haluan vain säästää muiden käyttäjien menetettyä aikaa.
Jos joku onnistuu ostaa P2P suoraan näiltä toimittajilta Kiinassa, julkaiskaa se, koska se olisi ainakin utelias.
Kiitos.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
I,think the some.. Bro!!!
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
@btcboss2022 Olin myös yhteydessä heihin tästä asiasta, kun sain saman vastauksen, että se on loppunut varastosta ja että he poistavat listatun tuotteen....
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Olen työskennellyt kiinalaisten toimittajien kanssa yli 15 vuotta. En ole koskaan tavannut kiellettyjä kantoja myynnissä tavallisilta myyjiltä.
Kaikki kyseenalaiset tarjoukset ovat yleensä huijausta.
 

catalyst4232

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
3
Onko efedriini nyt kielletty tuote Kiinassa? Intiassa?
 
View previous replies…

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Efedriini puhtaassa muodossaan on kielletty kaikissa maissa, jotka ovat ratifioineet YK:n huumausaineyleissopimuksen. Joissakin maissa, kuten Intiassa ja Bangladeshissa, on kuitenkin mahdollista saada efedriiniä sisältäviä lääkkeitä. Tällaiset lähteet eivät sovellu laajamittaiseen synteesiin, mutta pieniin määriin sitä on täysin mahdollista käyttää. Metiefedriinin valmistuksessa etuna on D-isomeeri.
 

catalyst4232

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
3
Voisitko lähettää minulle Pm:n ja ohjata minua oikeaan suuntaan?
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Olen miettinyt, onko olemassa myyjiä, joista voisin vain ostaa puhdasta efedriiniä / pseudoefedriiniä, jodia ja punaista fosforia. Sen sijaan, että puhdistaisin pillereitä ja raapaisin tulitikkuasioita.

P2P-reitti on aika paljon työtä verraten, ja vielä pitäisi eristää Dextro.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Joitakin efedriiniä sisältäviä lääkkeitä on saatavilla myös Kiinassa. Vapaa myynti, ei reseptiä.
 

S1NTH3T1C

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 3, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Missä ja miten saada se Yhdysvaltoihin ilman, että se herättää kulmakarvoja?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Tietenkin ne ovat voin lähettää sinulle CAS-luettelon ja kokeilla sitä ostaa niitä Kiinassa ja näet.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Toinen väärennetty tarjous:
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/resources/1-phenyl-2-propanone-phenylacetone-p2p-cas-103-79-7.2326/
 

Akashic

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 19, 2023
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Jep, sain saman vähän aikaa sitten, vanha "syötti ja vaihto".
 
Top