Raseeminen met

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Voiko joku selittää minulle recemic meth????
Ja jos sinulla on resepti fir se jakaa täällä(helppo yksi pienessä mittakaavassa)

rqq

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Täältä löytyy useita menetelmiä raskeemiselle metamfetamiinille. Myös joitakin videoita, jos muistan oikein. Käytä vain hakupalkkia.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Ok niin met, siinä on 1 kiraalinen hiili. Yksi hiili, joka kääntyy hieman, jos katsoisit aseen piipusta alaspäin. Kuvittele, että joku ajaa pyörällä sinua kohti. Hän ojentaa vasenta jalkaansa. Sitten hän ojentaa oikean jalkansa. Siinä on ero L(eavo)- ja D(extro)-metan välillä. Raseeminen amfetamiini tarkoittaa vain, että se on suunnilleen 50/50 seos. Sitä saadaan, kun käytetään esiainetta, joka ei ole kiraalinen. Esimerkkeinä mainittakoon P-2-P, fenyyliasetoni, useimmat ephedriini ja pseudoefedriini OLEVAT kiraalisia, vaikka niillä on 2 c kiraalista hiiltä, mutta ne menettävät ensimmäisen hiilen pelkistyksessä metamfetamiiniksi. Toinen määrittää, tehdäänkö L- vai D-metyyliä. L:n ja D:n käyttäminen on kuitenkin vanhanaikaista, ja coolit lapset käyttävät R:ää ja S:ää kuin rallisportin kilpa-autoa.

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Kiitos mies, voitko antaa reseptin sen tekemiseen (helppo)?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Metamfetamiinin valmistusta varten? Racemic vai D? Shake and bake kautta litium/ammoniakki, koivun kaltainen reaktio, leucart, al/hg, sähköreduktio, kautta kloroamfetamiini? Metyyliamiinin ja katalysaattorin kautta... mitä yrität tehdä?

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Ei shake and bake ei ole sitä, mitä haluan.
Tarkoitan helppoa tapaa yksinkertaisilla laitteilla on hyvä minulle tehdä raseemista metamfetamiinia pienessä mittakaavassa (vain kouluttaakseni itseäni).
Joten jos voisin löytää method sitä varten olisi mahtavaa minulle.
Voitteko auttaa minua siinä?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
🤔easy way?? Simple equipment,.... yep that's a shake and bake with lithium our of a battery and an ammonium compound