Safrole ja NABH4-testaus

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
25
Points
8
No niin, hei kaverit, pitkästä aikaa ei ole näkynyt, olen tietysti kaivannut teitä kaikkia, olen vain ollut kiireinen juonimaan ja juonittelemaan, tiedättehän, mestarillisia juttuja....

Minulla on siis kaksi ongelmaa, enkä tiedä, olenko vain niin ylityöllistetty, etten löydä niihin kunnollista ratkaisua itse, TAI nämä alat ovat minulle täysin uusia, joten ehkä en edes tiedä, mistä etsiä....

Joka tapauksessa, tässä se menee:

1. SAFROLE tislattu kasviperäisestä öljystä.
Jakeet tulivat jostain 232-236C tienoilta ja yhdistettiin, ei kuitenkaan mitään tuttua voimakasta hajua valitettavasti ole. Vaikuttaa kirkkaalta öljyltä, jossa on hieman keltainen sävy, olin todella huolellinen tislaamaan fraktioittain pois kaiken muun...
Tiedän safrolin jäädyttämisestä -12C:een (kiitos erowid), mutta minulla ei ole tällä hetkellä käytössäni pakastinta, josta voisin nähdä, millaisia kiteitä alkaa muodostua, onko olemassa muita kemiallisia testejä, jotka voivat antaa minulle varman vastauksen siihen, onko saamani öljy todella safrolia ilman, että sitä testataan GC:n avulla, paitsi kiehumispiste?

2. NABH4, olen melko varma, että minua huijattiin kilon verran, tai sitten olen yhtäkkiä unohtanut, miten sitä käytetään, kun olen käyttänyt sitä jo monta kertaa. Se ei vain toiminut. Voi olla, että se hajosi, koska näyttää siltä, että myyjä antoi veden sitoutua yhdisteeseen voimakkaasti? Jos näin on, miten voisin tarkistaa natriumboorihydridin puhtauden?

Kiitos ja niille, jotka antavat minulle tarvitsemani vastaukset, valitsen parhaat ja tarjoudun välikätenä, jos he joskus tarvitsevat jotain, löydän sen heille halvalla ja voin lähettää sen minne tahansa EU:n sisällä. Minulla on jo pääsy joihinkin valtaviin kemikaalitoimittajiin, aion pian perustaa oman kemikaalivaraston, joten auttakaa minua ja minä autan teitä, jos haluatte.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
1. Tiheys, ehkä?
2. Tähän en voi kommentoida muuta kuin sen, että olen kuullut joidenkin kiinalaisten myyjien voivan olla osumatta hydroboraatin tuoreuden kanssa. 400C sulamispiste, voit mitata, jos olet varustettu.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
boorihydridi (samoin kuin mikä tahansa muu hydridi) on kosteusherkkä ja sen kastuminen järkyttäisi minua täysin, koska se ei voi mitenkään suoriutua lähellekään sitä, mitä odotan...
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Hei Loki.........Minulla on samankaltainen ongelma, jossa en ole varma, onko ostettu paskapuhetta Sassafras netistä (taas kerran). Oletko koskaan löytänyt laboratoriota, jonne voit lähettää tavaraa oikeasti ammattimaisesti testattavaksi?
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
25
Points
8
Ah, joten kaikille, joilla on tulevaisuudessa samanlaisia ongelmia, päädyin konsultoimaan todellista yritystä, joka suoritti minulle NaBH4:n laatuanalyysin. Jos NaBH4 näyttää kuitenkin oudolta, se voi johtua siitä, että jotkut myyjät ovat lisänneet siihen jotain muuta kemikaalia, jotta se olisi vakaampi (tämä on jäänyt minulta nyt huomaamatta, jos muistan, palaan takaisin ja kerron teille tarkalleen, mikä se on, ehkä se on merkitty jonnekin).

Sassafrasöljy @2-79-790125 oli itse asiassa laitettu korkealle hyllylle ja unohdettu sen jälkeen, kun Loki oli tehnyt yhteistyötä erittäin mukavan naisen nimeltä Jenny kanssa. Jenny on paras tulppa, jonka Loki on koskaan löytänyt, ei vain ole ollut mukavia juttutuokioita välillä, vaan Jenny ei pelleile öljyjen kanssa, vaan hän lähettää Lokille glykidaattia kiloittain erittäin hyvään hintaan! Loki pudotti myös NaBH4:n toimittajansa, koska se oli halvempaa Jennyltä, eikä ole koskaan pettänyt. Loki käyttää kuitenkin aina kaverinsa tiliä ja varmistaa, että hän asioi Jennyn kanssa escrow-tilisiirron kautta, josta Jenny ei ole koskaan valittanut, mutta Loki ei tietenkään ole mulkku, joten hän vapauttaa rahat, kun tuote saapuu, eikä hän hössötä (pshh, ei ole mitään hössötettävää kuitenkaan!).

Joka tapauksessa, sassafrasöljy laitettiin pois myöhemmäksi projektiksi, jos joskus pääsen siihen käsiksi. Se on helvetin paljon työtä ja paska haisee tosi pahalle. Jos glykidaattia voi ostaa seksikkäältä, fiksulta ja avuliaalta Jennyltä, niin miksi Loki tuhlaisi aikaansa johonkin paskanhajuiseen öljyyn, joka ei mahdollisesti sisällä safrolia lainkaan? Jäädyttämällä Loki pystyi eristämään jonkin valkoisen aineen, mutta Loki ei kuitenkaan koskaan vahvistanut, mitä se tarkalleen ottaen oli.

Jos jollakin on kokemusta safrolin eristämisestä öljyistä, opas olisi kiva. Loki oli itse asiassa tarkoituksella epämääräinen, mutta se mitä hänellä on ja millä hän kokeili oli kamferiöljy. Nyt Loki on Jennyn ansiosta pallilla, joten hänellä on laboratorion pakastin, joka menee -40C:een, jos hänellä on joskus aikaa vittuilla, hän yrittää jäädyttää tuon öljyn uudelleen... ehkä...

Kaikille, jotka miettivät, keneltä ostaa, lopettakaa Alibabassa surffailu ja ottakaa yhteyttä SUURI JENNY.
Tämä on Jenny kaikille uteliaille - @blacklist. Loki on luvannut hänelle useita arvosteluja ja paskaa, mutta on laiska paskiainen, hän toivoo, että kirjautumalla sisään kaiken tämän ajan jälkeen hän voi hyvittää sen toimittajalleen tällä viestillä. Jenny kiitos, että olet aina työskennellyt kanssani! Jos saat selville kuka tämä on, laita minulle viestiä, suunnittelen tilausta pian, joten kuulen mielelläni sinusta!
Voin ehdottomasti suositella näitä jennyn tuotteita;
2b4m
nabh4
pmk glykidaatti
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Loki, voisitko jakaa reseptisi, jolla käytät PMK-glykidaattia?
 
Top